سونداژ در منزل چه مزایایی دارد؟

0

مزایای سونداژ در منزل موجب شده است که هر روزه تعداد بیشتری از بیماران از این شیوه درمانی استفاده کنند و به کمک آن نیازشان را به سوند ادراری رفع کنند. بیماری در هر مرحله از زندگی انسان ها نمایان می شود اما راهکار این است که انسان آن را مدیریت و درمان کند. در طی دوران درمان بیماران باید از بهترین شیوه های درمانی استفاده کنند تا در بازه زمانی کوتاه بهبودی کامل پیدا کنند.

یکی از شیوه هایی که برخی از بیماران به آن نیاز پیدا می کنند سونداژ است که باید توسط پرستاران ماهر و متخصص انجام شود. سونداژ امری است که اگر به درستی انجام نشود موجب آسیب دیدگی بافت می شود و برای بیمار بسیار دردناک خواهد بود. بهترین راه سونداژ این است که آن را در منزل و تحت نظر پرستاران ماهر انجام دهید که این امر امروزه به دست به طبیب محقق شده است.

این مجموعه با به کارگیری پرستاران ماهر تهران خدمات وصل و تعویض سوند ادراری در منزل را به صورت تخصصی ارائه می کند. این خدمات امروزه توسط پزشکان و متخصصین حوزه سلامت توصیه می شوند و از نظر متخصصین بهترین راه سونداژ معرفی می شوند.

لطفاً از اقدام خودسرانه و بدون مشورت پزشک در هر زمینه درمانی خودداری کنید. در اینجا قصد داریم که مزایای سوند در منزل را بررسی کنیم و شما را با آن آشنا کنیم تا با آگاهی بیشتر از این خدمات درمانی استفاده کنید. توجه داشته باشید که این محتوا تنها شما را راهنمایی خواهد کرد و شما در نهایت باید به نظر پزشک معالجتان عمل کنید و آن را در نظر بگیرید.

هدف ما این است که شما اطلاعات کلی و عمومی تحت عنوان “مزایای سونداژ در منزل” را کسب کنید. همچنین توجه کنید که این خدمات سونداژ در مرکز به طبیب بررسی می شود و سایر مراکز تهران ممکن است دارای شرایط و ویژگی های متفاوتی باشند.

 سونداژ در منزل

سونداژ شبانه روزی در منزل

اولین مسئله ای که باید به آن دقت کرد و آن را در انتخاب یک مرکز سونداژ اثر داد مربوط به ۲۴ ساعته بودن خدمات سونداژ است. بدون شک همگی می دانیم که در تهران تعداد مراکزی که خدماتشان را به صورت شبانه روزی ارائه می کنند بسیار محدود و اندک است.

بر این اساس اگر کسی بخواهد به یک مرکز درمانی در تهران در شب مراجعه کند باید زمان زیاد و انرژی زیادی را هدر دهد. البته اگر که فرد بتواند پس از ساعات متوالی جست و جو یک مرکز را پیدا کند نمی تواند مطمئن باشد که کیفیت آن مرکز استاندارد است.

برخی از مراکز شبانه روزی در ساعات پایانی روز از پرستاران و کادر بدون تخصص استفاده می کنند تا بتوانند هزینه های خود را کاهش دهند.

  • مرکز تخصصی به طبیب جزو معدود مراکزی است که در تمام خدمات خود در طول شبانه روز از پرستاران تحصیل کرده استفاده می کند. خدمات سونداژ به طبیب توسط پرستاران ماهر و دارای تحصیلات انجام می شود.

تعداد زیادی از مخاطبین خدمات سونداژ به طبیب کسانی هستند که در طول شب نیاز به تعویض سونداژ پیدا کرده اند. این افراد در طول شب نیاز به تعویض سوند ادراری پیدا می کنند و برای تعویض آن بهترین کار این است که در بستر استراحتشان بمانند و اجازه دهند پرستار در منزلشان این سوند را تعویض کند.

برای رزرو و ایجاد هماهنگی های لازم باید با سامانه پشتیبانی به طبیب تماس بگیرید و این خدمات را در هر ساعتی که مد نظر دارید رزرو کنید. جهت دریافت شماره سامانه های پشتیبانی می توانید به سایت به طبیب مراجعه کنید.

سونداژ در منزل

تعویض سونداژ در منزل

تعویض کردن سونداژ نیز باید توسط پرستار انجام شود و از سپردن آن به افراد متفرقه باید جلوگیری شود. سونداژ به صورت مداوم نیاز به تعویض پیدا می کند تا دارای کارایی لازم باشد و شرایط بیمار را تسهیل کند.

حتی ممکن است برخی از بیماران دچار مشکلی شوند و زود تر از موعد سوند را تعویض کنند. در هر صورت این اقدامات تنها باید توسط پرستار انجام شود تا بیمار دچار هیچ عارضه دیگری نشود و عوارض متفرقه را تجربه نکند.

  • زمان تعویض سونداژ حدوداً هر ۱۴ روز یک بار می باشد که ممکن است با توجه به شرایط و موقعیت تغییر پیدا کند.

شما می توانید این تعویض را نیز به پرستاران به طبیب بسپارید و با خیالی آسوده بقیه دوران استراحتتان را طی کنید. حدوداً هر بیمار در ماه ۲ بار باید سونداژ را تعویض کند که دوباره تأکید می کنیم که این امر نسبی است و از هر مریض به دیگری متفاوت است.

البته باید توجه کنید که وضعیت مراقبت بیمار از سونداژ نیز می تواند در این زمان اثر گذار باشد که در بخش های بعدی اشاره ای به نحوه نگهداری سونداژ خواهیم داشت.

سونداژ در منزل

هزینه سونداژ در منزل

درست است که در این جا قصد داریم مزایای سوند در منزل را بررسی کنیم اما هزینه و تعرفه ها نیز یکی از ویژگی های هر خدمات درمانی است که باید در نظر گرفته شود. هزینه های سونداژ باید به گونه ای باشند که همه افراد جامعه بتوانند آن را پرداخت کنند و در عین حال کیفیت خدمات افت پیدا نکرده باشد. این یکی از ویژگی های به طبیب است که موجب شده است که تعداد بیمارانشان بیشتر از سایر مراکز باشد.

  • هزینه خدمات سوند ادراری در به طبیب مقرون به صرفه است و همه بیماران می توانند از این خدمات مقرون به صرفه در هر شرایطی بهره مند شوند.

عوامل متعددی در هزینه کارگذاری سوند در منزل اثرگذار هستند که در این بخش اشاره ای کوتاه به آن ها خواهیم داشت.

  • محل زندگی بیمار: پرستاران برای رسیدن به منزل شما باید مسافتی را طی کنند و تجهیزات را همراه خود بیاورند. هر چه قدر محل زندگی شما دور باشد و در منطقه دور قرار گرفته باشد هزینه اندکی افزایش پیدا می کند اما توجه داشته باشید که این افزایش زیاد نیست و تنها هزینه جا به جایی را پوشش می دهد. به صورت کلی محل زندگی اکثر بیماران به صورتی نیست که پرستاران برای رسیدن به آن مشکلی داشته باشند به همین سبب این هزینه برای بیشتر بیماران لحاظ نمی شود.
  • خدمات مورد استفاده: قطعاً هر بیماری دارای شرایط ویژه ای است که نسبت به دیگران متفاوت است. ممکن است یک بیمار هم به تزریق سرم در منزل نیاز داشته باشد و همزمان نیاز به سوند گذاری در منزل داشته باشد. این بیمار باید هزینه بیشتری را بپردازد زیرا از دو شیوه درمانی استفاده کرده است ولی چون همزمان آن ها را دریافت کرده است این افزایش نیز زیاد نخواهد بود و برای وی مقرون به صرفه خواهد بود.
  • تجهیزات: هر چه تجهیزات استاندارد تر و با کیفیت تر باشند هزینه خدمات نیز افزایش پیدا می کند. در به طبیب تمام تجهیزات استاندارد هستند اما هزینه ها به گونه ای تنظیم شده اند که هم از تجهیزات با کیفیت استفاده شود و هزینه ها از محدود به صرفه بودن خارج نشوند.

سونداژ در منزل

فواید سونداژ در منزل تهران

ارائه خدمات درمانی در منزل یک سری مزیت های خاص خود را دارد که موجب جذب تعداد زیادی از بیماران می شود. مزایای سونداژ در منزل شامل مواردی است که در این جا باید به آن ها اشاره ای کوتاه داشته باشیم.

  • صرفه جویی در زمان: کسی که این خدمات را در منزل دریافت می کند دیگر زمانش را در خیابان ها و کلینیک های تهران به هدر نخواهد داد.
  • صرفه جویی در هزینه ها: فرد با دریافت این خدمات از یکی از مزایای سونداژ در منزل بهره مند می شود آن هم صرفه جویی در هزینه های نهایی است. فرد برای تعویض سونداژ در منزل باید هر ماه چندین بار به درمانگاه مراجعه کند که این مراجعه نیاز به هزینه جا به جایی و تاکسی دارد که با خدمات منزل دیگر پرداخت نخواهد شد.
  • سونداژ شبانه روزی: کارگذاری سوند در منزل توسط این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته ارائه می شود که این ویژگی در بخش های قبلی توضیح داده شده است.

مشاوره رایگان سـونداژ

یکی از فواید و مزایای سونداژ در منزل ، مشاوره تخصصی رایگان است. شما می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید و از طریق شماره های موجود در سایتشان از مشاوره رایگان تخصصی بهره مند شوید. مشاوره ای که برخی از مراکز برای ارائه آن از شما هزینه دریافت می کنند شما می توانید آن را به صورت کاملاً رایگان دریافت کنید.

سوالات شما را پرستارانی پاسخ خواهند داد که دارای تجربه و مهارت بالایی هستند و می توانند به شکل صحیح شما را راهنمایی کنند. اگر شما نیز سوالی دارید و هنوز تا به این جا پاسخ آن را پیدا نکرده اید، همین الان با پشتیبانی شبانه روزی به طبیب تماس برقرار کنید.

چرا به طبیب؟

به طبیب یکی از مراکز شناخته شده در تهران است که خدمات درمان در منزل را به صورت تخصصی ارائه می کند. این مرکز در تمام طول شبانه روز فعالیت می کند و تا کنون توانسته است محبوبیت زیادی را در میان مردم تهران کسب کند. در این مرکز تمام تجهیزات مورد استفاده در خدمات سونداژ در منزل دارای استاندارد های جهانی هستند و به تأیید پزشکان رسیده اند.

در مراحل سونداژ کیفیت ابزار های مورد استفاده بسیار اثرگذار است و اگر تجهیزات کیفیت کافی داشته باشند بیمار می تواند با خیالی راحت دوران مراقبت را طی کند. تنها عامل تعیین کننده کیفیت تجهیزات نیست و کادر درمان نیز عامل دیگری هستند که باید در نظر گرفته شوند. در مرکز به طبیب تمام پرستاران در بهترین دانشگاه های کشور تحصیل کرده اند و سال های زیادی در درمانگاه های مختلف تهران تجربه کسب کرده اند.

بر این اساس پرستاران حاضر در این مجموعه به صورت قانونی فعالیت می کنند و با انواع بیماری ها و تجهیزات درمانی آشنایی کامل دارند و می توانند در شرایط حساس بهترین واکنش ممکن را داشته باشند.

منبع:  www.behtabib.com

نظرات