دانلود کامل فینال فصل دوم جوکر قسمت آخر (قسمت ۴ فصل دوم جوکر) با معرفی برنده

1

دانلود کامل فینال فصل دوم جوکر قسمت آخر و قسمت پایانی فصل دوم (قسمت چهارم جوکر ۲) با معرفی برنده در ادامه از این بخش با ۴ کیفیت با حجم کم و نیم بها از مجله حرف تازه دانلود کنید.

دانلود کامل فینال فصل دوم جوکر قسمت آخر (قسمت 4 فصل دوم جوکر) با معرفی برنده

دانلود کامل فینال فصل دوم جوکر قسمت آخر (قسمت ۴ فصل دوم جوکر) با معرفی برنده

مجله حرف تازه – فصل دوم رئالیتی شو جوکر با حضور هومن برق‌ نورد، شهرام قائدی، ایمان صفا، وحید آقاپور، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، بهنام تشکر و آرش نوذری ایستگاه پایان رسید و قسمت پایانی و آخر این فصل با اعلام برنده به اتمام می رسد.

جوکر ۲ قسمت ۴ (قسمت پایانی جوکر ۲) به کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی را در لینک زیر دانلود کنید

دانلود قسمت چهارم فصل دوم جوکر

جوکر، برنامه‌ای شاد و هیجان انگیز است که در آن چند شرکت‌کننده از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و غیره در یک اتاق در بسته برای خنداندن یکدیگر، رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی اینجاست که خودشان نباید بخندند. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده‌ است و…

رئالیتی شوی جوکر به کارگردانی مشترک احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی و تهیه‌کنندگی امیرحسین بزرگ‌ زادگان و محسن نجفی سولاری، در فضایى متفاوت و کمدی ساخته شده است؛ در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای خنداندن یکدیگر رقابت می کنند؛ در فصل اول مهمانانی چون امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبداللهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و رضا نیکخواه حضور داشتند که در نهایت سهیل مستجابیان برنده فصل اول شد.

در جوکر ۲ نیز هنرمندانی چون: هومن برق‌نورد، شهرام قائدی، ایمان صفا، وحید آقاپور، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، بهنام تشکر و آرش نوذری

حاضر بودند. بیشتر کاربران عقیده دارند که ایمان صفا برنده جوکر ۲ خواهد بود.

1 دیدگاه در “دانلود کامل فینال فصل دوم جوکر قسمت آخر (قسمت ۴ فصل دوم جوکر) با معرفی برنده

  1. سعید گفت:

    منم میگم ایمان صفا برنده میشه

نظرات