مقرون به صرفه ترین تلفن های رومیزی مخصوص ادارات

0

مقرون به صرفه ترین تلفن های رومیزی مخصوص ادارات

 تلفن رومیزی پاناسونیک

پاناسونیک رومیزی پاناسونیک

تلفن‌های رومیزی معمولا در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند و حتی اسم آن‌ها هم تلفن‌های خانگی است. با این‌حال، بر کسی پوشیده نیست که این گوشی‌ها می‌توانند در ادارات و مجموعه‌های کاری هم، کارایی مناسبی از خود نشان دهند. البته برای استفاده از یک تلفن رومیزی در مجموعه‌های تجاری، باید ابتدا زیرساخت مناسب آن فراهم شده باشد. این زیرساخت در حقیقت همان راه‌اندازی سانترال پاناسونیک با پشتیبانی از پورت‌های آنالوگ است. اگر شما هم به فکر استفاده از تلفن‌های رومیزی پاناسونیک در اداره یا محل کار خود هستید، حتما تا پایان با ما همراه باشید؛ زیرا امروز قصد داریم مقرون به صرفه ترین تلفن های رومیزی مخصوص ادارات را معرفی کنیم.

در وضعیت نابه‌سامان فعلی که همه مردم از نظر اقتصادی تحت فشار هستند؛ قیمت را می‌توان یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب و خرید هر محصول در نظر گرفت. تلفن‌های رومیزی پاناسونیک هم از این قاعده مستثنی نیستند و طبیعتا مدیران ترجیح می‌دهند تا حد امکان، مدل‌های مقرون به صرفه اما باکیفیت و بادوام را خریداری نمایند. خبر خوب این‌که پاناسونیک می‌تواند این نیاز شما را به خوبی پوشش دهد؛ زیرا گوشی‌های رومیزی ساخت این شرکت، در عین حال که کیفیت مناسبی دارند، با قیمت‌های قابل قبول هم به بازار عرضه می‌شوند.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7705X

بیایید با یکی از ساده‌ترین و در عین حال باکیفیت‌ترین تلفن‌های رومیزی موجود در بازارهای ایران شروع کنیم. تلفن رومیزی مدل KX-T7705X در عین داشتن قیمت مناسب، کیفیت و امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که حقیقتا شگفت‌زده خواهید شد. مدیران کسب و کار می‌توانند با خیال راحت، به خرید انبوه تلفن ۷۷۰۵ بپردازند و تا سال‌های سال، از دوام و ماندگاری آن لذت ببرند. زمانی که مشتریان با شرکت یا اداره شما تماس می‌گیرند، شماره آن‌ها روی صفحه نمایش ۲ سطری این تلفن، به خوبی نمایش داده می‌شود. همچنین برای برقراری تماس دوباره با مشتریان، می‌توانید از قابلیت شماره‌گیری مجدد استفاده کنید.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7705

اگر روی میز کار یا دفتر خود فضای کافی برای قرار دادن تلفن ندارید، اصلا نگران نباشید. خوشبختانه تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7705X به راحتی روی دیوار نصب می‌شود و به این ترتیب، هیچ فضایی از میز شما را اشغال نخواهد کرد. اگر می‌خواهید در حین مکالمه با مشتریان، به سایر امور کاری خود هم رسیدگی کنید، تنها کافیست کلید اسپیکر را فشار داده و بدون دخالت دست، به گفتگو بپردازید.

از دیگر امکانات این تلفن، قابلیت تنظیم صدای زنگ است. به این ترتیب می‌توانید در زمان استراحت گوشی را روی بیصدا قرار دهید یا در مواقعی که دفتر یا اداره شلوغ است، صدای آن را بیشتر کنید. حافظه کالر آیدی هم شماره افرادی که اخیرا با مجموعه کاری شما تماس گرفته‌اند را تا سقف ۵۰ شماره ذخیره می‌کند.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS580MX

اگر می‌خواهید کمی بیشتر هزینه کنید، اما همچنان در ردیف تلفن‌های رومیزی مقرون به صرفه پاناسونیک باقی بمانید، باید به سراغ مدل KX-TS580MX بروید. این مدل هم از یک صفحه نمایش ۲ سطری و حافظه کالر آیدی برخوردار است و نیازهای کارمندان ساده و معمولی را به خوبی برآورده می‌کند. از طرفی دیگر، طراحی منحصر به فرد این گوشی به شکلی است که فضای بسیار کمی را روی میز کاری شما اشغال می‌کند. اما حتی اگر همین فضای کم را هم در اختیار ندارید، می‌توانید به راحتی آن را روی دیوار نصب کنید.

جالب است بدانید که ۵۰ شماره آخری که با دفتر یا اداره شما تماس گرفته‌اند در حافظه کالر آیدی باقی می‌مانند. به این ترتیب و در صورت نیاز، می‌توانید در کمترین زمان ممکن، با آن‌ها تماس بگیرید. البته برای گرفتن مجدد شماره‌هایی که قبلا با آن‌ها تماس گرفته‌اید، می‌توانید از قابلیت شماره‌گیری مجدد استفاده کنید. اما یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های تلفن KX-TS580MX پشتیبانی از پورت دیتا است. به کمک این پورت شما می‌توانید گوشی خود را به راحتی به دستگاه فکس یا کامپیوتر متصل کنید.

تلفـن رومیزی پاناسونیک KX-TS500MX

اگر صرفا کیفیت و قیمت مناسب برای شما اهمیت دارد و به امکانات توجه چندانی ندارید، باید به سراغ مدل KX-TS500MX بروید. این گوشی فاقد نمایشگر، اسپیکر، کالری آیدی و … است. به عبارتی دیگر، فقط می‌توانید شماره‌گیری کنید و به تماس‌های ورودی پاسخ دهید. اما از طرفی دیگر، این گوشی قیمت بسیار مناسبی دارد و می‌توان آن را یکی از ارزان‌ترین تلفن‌های رومیزی بازار نامید. البته قیمت پایین هرگز به معنی کیفیت نامناسب مدل TS500 نیست.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS500

قابلیت اتصال به دیوار و تنظیم صدای زنگ را می‌توان تنها امکانات مناسب KX-TS500MX برای ادارات و سازمان‌ها دانست. در مواقع استراحت، آن را بیصدا کنید و در روزهای شلوغ، شدت صدای زنگ را در وضعیت زیاد قرار دهید. در مجموعه این تلفن می‌تواند نیازهای کارمندان ساده که فقط به پاسخ‌گویی و برقراری تماس نیاز دارند را برآورده کند.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS880

اگرچه تلفن KX-TS880 همچنان از مدل‌های رومیزی مقرون به صرفه پاناسونیک است؛ اما نسبت به سایر مدل‌های معرفی شده، امکانات و قابلیت‌های بیشتری دارد. دفترچه مخاطبین ۵۰ شماره‌ای این گوشی به شما اجازه می‌دهد تا سقف ۵۰ شماره پرتکرار خود را در حافظه ذخیره کرده و در کمترین زمان ممکن، به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اما بهترین قابلیت این گوشی برای محیط‌های کاری، پشتیبانی از ۱۰ کلید شماره‌گیر سریع است. می‌توانید شماره داخلی سایر همکاران خود را روی هر کدام از این کلیدها ذخیره کنید. از این به بعد، تنها با فشار دادن همان کلید، می‌توانید با شماره ذخیره شده تماس بگیرید.

یک جک هدست هم در ساخت تلفن پاناسونیک KX-TS880 تعبیه شده است. به کمک این جک می‌توانید انواع هدست‌های استاندارد و ۲٫۵ میلی‌متری را به این گوشی وصل کنید تا برای مکالمه بدون دخالت دست، از آن‌ها استفاده کنید. البته با فشار دادن کلید اسپیکر هم می‌توانید بلندگوی باکیفیت این تلفن را فعال کرده و همزمان با انجام کارهای روزانه، با مشتریان هم گفتگو نمایید.

کلام آخر

استفاده از تلفن‌های آنالوگ در محیط‌های کاری، از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه است. زیرا قیمت این گوشی‌ها به مراتب از تلفن‌های سانترال و تحت شبکه پاناسونیک کمتر است. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین تلفن‌های رومیزی پاناسونیک برای استفاده در ادارات و شرکت‌ها را به شما عزیزان معرفی کنیم. امیدواریم اکنون بتوانید با چشمی باز، بهترین مدل از این محصولات را برای مجموعه کاری خود انتخاب و خریداری نمایید.

نظرات