بیوگرافی بازیگران سریال حضرت موسی به همراه نقش + داستان و عوامل

0

بیوگرافی بازیگران سریال حضرت موسی به همراه نقش و داستان و عوامل سریال به کارگردانی ابراهیم حاتمکی کیا و عکس های پشن صحنه و عکس های جدید بازیگران با اسامی کامل و نقش ها در حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی بازیگران سریال حضرت موسی به همراه نقش + داستان و عوامل

سریال حضرت  موسی

سریال حضرت موسی، بعد از وقفه ای که به وجود آمد و کارگردانی دو نفر از کارگردانان سرشناس به نام های مرحوم فرج الله سلحشور و جمال شورجه حالا به ابراهیم حاتمی کیا رسیده و وی قصد دارد تا این سریال تاریخی به آنتن تلویزیون برساند

گفتنی است که مرحوم فرج الله سلحشور اولین فیلمنامه این سریال نوشته که قبل از شروع فیلمبرداری و آغاز تولید آن درگذشت و بعد از فوتش نیز این پروژه بزرگ به جمال شورجه رسید که ایشان نیز بر اثر عارضه مغزی مدتی است که درگیری این بیماری و درمان آن بوده و از ادامه کار باز ماند.

حالا بعد از متوقف شدن تولید مجموعه تلویزیونی حضرت موسی، ابراهیم حاتمی کیا اعلام کرده که با بازنویسی فیملنامه، قصد دارد آن را به اتمام برساند. احمد میرعلایی تهیه‌کننده آن می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال حضرت موسی به همراه نقش + داستان و عوامل

خلاصه داستان سریال حضرت موسی

این مجموعه تلویزیونی قرار است در ۵۰ قسمت تولید شود و اکنون با واگذاری آن به حاتمی کیا، هوز جزئیات دقیق و اسامی بازیگران نهایی آن مشخص نیست.

اما با توجه به موضوع و داستان مجموعه پیش بینی میشود که لوکیشن های تاریخی و دکورهای عظیم تاریخی مربوط فرهنگ مصر و دروان پیامبری آن حضرت در این سریال بهره بگیرند.

بازیگران سریال حضرت موسی

هنوز بازیگران این سریال مشخص نیستند و فعلا در مرحله بازنویسی فیلم نامه قرار دارد و بعد از انتخاب بازیگران این بخش بروز رسانی میشود.

ابراهیم حاتمی کیا کارگردان

در ۲۴ آبان ماه ۹۹ اخبار مربوط به ساخت و ادامه تولید حضرت موسی در رسانه ها منتشر شد که بعدا صحت این خبر توسط خود کاررگدان این پروژه تایید شد و او فعلا در حال مطالعه و بازنویسی فیلمنامه می باشد.

لازم به ذکر است که دو مجموعه حلقه سبز و خاک سرخ از جمله سریالهای تاریخی او هستند

نظرات