معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم دست انداز

0

فیلم “دست انداز”، فیلمی متفاوت به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد آفریده است. این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۹۸ ساخته و پیش بینی می شود که برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شد. این فیلم اولین فیلم تبریزی بعداز فیلم “ما همه باهم هستیم” است، فیلمی که بشدت مورد نقد منتقدین و مخاطبان قرار گرفت. ”دست انداز” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم دست انداز

 

خلاصه داستان

فیلم “دست انداز” روایتگر دختری به نام رها است كه علاقمندی زیادی به نويسندگي دارد و  آخرين داستان خود را با آرزوهايش همراه مي كند، تاکنون جزئیات بیشتری از داستان این فیلم منتشر نشده است.

داستان فیلم دست انداز

اولين نمایش این فیلم قرار بود در سی و هشتمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر باشد که به این دوره از جشنواره نرسید. لازم به ذکر است که کمال تبریزی پیش از این قرار بود فیلم سینمایی در “کمال بی شعوری” را بر اساس فیلمنامه ای از “حسين مهکام” بسازد اما به دلیل اینکه ساخت این فیلم نیاز به امکانات و شرایط خاصی داشت، ساخت آن به سال آینده موکول شد.

 

اسامی بازیگران فیلم دست انداز

اسامی بازیگران فیلم دست انداز

 

دیگر عوامل

کارگردان: کمال تبریزی، تهیه‌کننده: محمد آفریده، نویسنده فیلمنامه: فرزاد فخری‌زاده، برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: نوا روحانی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، سرپرست گروه فیلمبرداری: محمد ابراهیمیان، طراح صحنه و لباس: مشکین مهرگان، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک، تدوینگر: سپیده عبدالوهاب، مجری طرح و مدیرتولید: علیرضا ابوالقاسمی نژاد، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر عکاس: زهرا مصفا، مدیر تدارکات: ظهیرپیرهادی.

نظرات