داستان و بازیگران فیلم هر شب تنهایی+ بیوگرافی بازیگران و تصاویر فیلم هر شب تنهایی

0

“هر شب تنهایی″، فیلم ایرانی به کارگردانی رسول صدرعاملی و تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۶ و در ژانر درام، مذهبی و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی  هر شب تنهایی که در دی ۸۸ اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن صداو سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی فیلم هر شب تنهایی و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم هر شب تنهایی+ بیوگرافی بازیگران و تصاویر فیلم هر شب تنهایی

 

خلاصه داستان فیلم هر شب تنهایی

فیلم “هر شب تنهایی” روایتگر نویسنده و مجری ای به نام “عطیه” است که یک برنامه خانوادگی رادیویی است. او هر روز به سؤالات شنوندگان این برنامه پاسخ می‌دهد و به آنها توصیه می‌کند با همسرشان چگونه باشند تا زندگی زناشویی بهتری داشته باشند.

خلاصه داستان هر شب تنهایی

او بیمار است و دکترها به او گفته اند تنها چهار ماه دیگر زنده است و دو ماه هم از این چهار ماه گذشته و راضی به عمل جراحی هم نمی‌شود. به پیشنهاد همسرش، آنها برای زیارت به شهر مشهد می‌روند . اما او افسرده و درگیر مناسبات خود و همسرش است تا اینکه در حرم به دختری برمی‌خورد که مادرش را گم کرده…

اسامی بازیگران فیلم هر شب تنهایی به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم هر شب تنهایی به همراه نقش

 

بیوگرافی حامد بهداد

حامد بهداد (زادهٔ ۲۶ آبان ۱۳۵۲) بازیگر و خوانندۀ ایرانی است.نخستین‌بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای همین فیلم کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

او بازی‌های تحسین شده‌ای در فیلم‌هایی چون: بوتیک، کافه ستاره، روز سوم، کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره، جرم، سعادت‌آباد، آرایش غلیظ، خانه دختر، نیمه‌شب اتفاق افتاد، سد معبر، قصر شیرین داشته و برای بازی در فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌است.

از آخرین جوایز او می‌توان جایزه معتبر بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای در سال ۲۰۱۹ برای بازی در فیلم قصر شیرین را نام برد

بیوگرافی لیلا حاتمی

لیلا حاتمی در نهم مهر ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. پدرش علی حاتمی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و مادرش زری خوشکام، هنرپیشه سینما بود. او در رشتهٔ ریاضی فیزیک در تهران دیپلم گرفت. در مؤسسه پلی‌تکنیک فدرال لوزان شروع به تحصیل کرد.

تحصیل در این دانشگاه را پس از دو سال نیمه کاره رها کرد و به دانشگاه لوزان، سوئیس رفت و آن‌جا ادبیات فرانسه خواند. به علت بیماری پدرش در ۱۳۷۵ تحصیل را نیمه‌کاره رها کرد و به ایران بازگشت.

دیگر عوامل

کارگردان: رسول صدرعاملی، تهیه کننده: سید کمال طباطبایی، فيلمنامه: كامبوزيا پرتوي، رسول صدرعاملي (طرح اوليه: اصغر فرهادي)، مدير فيلمبرداري: فرج الله حيدري، تدوين: بهرام دهقاني، موسيقي متن: محمدرضا عليقلي، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسايي، صدابردار: محمد مختاري، طراح چهره پرادازي: محمدرضا قومي.

نظرات