زمان پخش و آشنایی با سری جدید برنامه سریالیست+ بیوگرافی مهمانان و مجری سریالیست

1

پخش سری جدید برنامه سریالیست از ۱۷ تیر ۱۴۰۰ به صورت هفتگی پنجشنبه ها ساعت ۲۳:۱۵ از آنتن شبکه یک با اجرای پدرام کریمی آغاز شد…

آشنایی با سری جدید برنامه سریالیست

زمان پخش و آشنایی با فصل جدید سریالیست ۱۴۰۰ و معرفی مهمانان و بیوگرافی پدرام کریمی مجری سریالیست را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

زمان پخش و آشنایی با سری جدید برنامه سریالیست+ بیوگرافی مهمانان و مجری سریالیست

به گزارش حرف تازه از روابط عمومی شبکه یک: سری جدید «سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک است که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

فصل جدید برنامه سریالیست از ۱۷ تیر با فضا، دکور و بخش‌های تازه به صورت هفتگی پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

فصل قبلی این برنامه در ایام عید نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک پخش شد و طی آن، بهترین سریال سال ۹۹ با استقبال و مشارکت مخاطبان و دریافت حدودا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار رای و نظر از سوی مردم، معرفی شد.

زمان پخش و آشنایی با سری جدید برنامه سریالیست+ بیوگرافی مهمانان و مجری سریالیست

به دلیل استقبال مخاطبان و سریال سازان تلویزیون، با تصمیم شبکه قرار بر این شد سریالیست به صورت هفتگی ادامه داشته باشد و این بار به تولیدات ۱۴۰۰ سیما در حوزه سریال بپردازد.

زمان و ساعت پخش فصل جدید برنامه سریالیست

این برنامه هر هفته پنجشنبه‌ها با عوامل و بازیگران یکی از سریال‌هایی که در سال جاری روی آنتن شبکه های مختلف سیما رفته‌اند، گفتگو می‌کند.

بجز بخش گفتگوی اصلی برنامه، سریالیست بخش‌های دیگری با موضوعات مختلف همچون خاطره بازی دارد و شخصیت های سریال‌های نوستالژیک (خاطره انگیز) مردم به برنامه می‌آیند و فضای ویژه ای با آنها رقم خواهد خورد. بررسی هفتگی یک پرونده در آیتمی با اجرای یکی از بازیگران سینما و تلویزیون از دیگر بخش های این برنامه است.

سریالیست با دکوری جدید تولید می شود و تنی چند از بازیگران و کمدین‌ها هم در این سری آیتم اجرا می‌کنند.

بیوگرافی پدرام کریمی مجری برنامه سریالیست

بیوگرافی پدرام کریمی مجری سریالیست

پدرام کریمی، مجری تلویزیون، سال ۱۳۵۵ در شهر تهران متولد شد. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ادبیات نمایشی است.
پدرام کریمی، نویسنده، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی دارا و ندار، فیلم سینمایی زندگی جای دیگری است و سریال تلویزیونی بلندترین شب سال فعالیت داشته است. او همچنین به عنوان مجری در بسیاری از برنامه های تلویزیونی فعالیت داشته است.

پدرام کریمی با یاسمن شاه حسینی از طراحان گریم ازدواج کرده و یک فرزند دارد.

1 دیدگاه در “زمان پخش و آشنایی با سری جدید برنامه سریالیست+ بیوگرافی مهمانان و مجری سریالیست

  1. سارا گفت:

    وای

نظرات