اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم رویای ساحل با نقش ها +عکس ها و داستان

0

فیلم رویای ساحل : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم سینمایی رویای ساحل  همراه با اسامی عوامل با بازی لادن مستوفی،ابراهیم کوخائی،ماهان نصیری و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم رویای ساحل

این فیلم به کارگردانی آرش سجادی حسینی و تهیه کنندگی رقیه احمدی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر خانوادگی،عاشقانه و درام میباشد. این فیلم جایزه نگاه آینده و جوانان (قهرمان) کشور روسیه را دریافت کردند و تازگی به گزارش رسیده، در دومین حضور بین‌المللی خود موفق به دریافت جایزه نگاه آینده و جوانان (قهرمان) کشور روسیه شد. آرش سجادی‌حسینی نویسنده و کارگردان و همچنین بهروز بادروج فیلمبردار اثر این جایزه را دریافت کردند. این فیلم پیش از این در بخش رقابتی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رودخانه بزرگ (GRFF) Festival Grand River Film کانادا به نمایش درآمد. حالا این فیلم تازگی صدور پروانه نمایش در ایران را دریافت کرده.

خلاصه داستان

ورود جوانی به نام سیامک به یک هتل را روایت می‌کند که در ادامه داستان اتفاقات عجیبی برای وی رخ می‌دهد…

خلاصه داستان فیلم رویای ساحل

اسامی بازیگران فیلم رویای ساحل

لادن مستوفی

زاده ۲۰ اسفند ۱۳۵۱ هنرپیشه ایرانی است. او کار خود را با فیلم روز واقعه آغاز کرد و چند سال بعد پس از بازی در مجموعه تلویزیونی دوران سرکشی به شهرت رسید.وی بعد از آن با بازی در فیلم هایی چون به من نگاه کن،شب بخیر فرمانده،هرچی تو بخوای،تسویه حساب،شب واقعه،گلوگاه،وقتی برگشتم،چهل و هفت،مرده خور،برف آخر و… و سریال هایی چون سفر سبز،شیخ بهایی،پریا،نوبت لیلی و… به شهرت بیشتری رسید. ایشان همسر شهرام اسدی هست.

بازیگران فیلم رویای ساحل

لادن مستوفی بازیگر فیلم رویای ساحل

ماهان نصیری

وی از بهترین بازیگران کودک هست که با بازی در فیلم زاپاس به شهرت رسید. البته او با بازی در فیلم هایی چون آباجان،یحیی سکوت نکرد و… و سریال هایی چون هم گناه و… به شهرت بیشتری رسید.

ماهان نصیری

دیگر عوامل

کارگردان و نویسنده : آرش سجادی حسینی،تهیه کننده : رقیه احمدی، مجری طرح : ابراهیم کوخائی.

 

نظرات