اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال در قصه ها زندگی می کنند با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال در قصه ها زندگی می کنند و بیوگرافی نقش های آن در این سریال با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید. “سریال در قصه ها زندگی می کنند”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی محمدهادی پروین با بازی زنده یاد جشید مشایخی است. این سریال محصول سال ۹۵ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این سریال که برای اولین بار در همان سال از شبکه دوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم آذر ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال در قصه ها زندگی می کنند با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

بیوگرافی تمامی بازیگران سریال در قصه ها زندگی می کنند به همراه نقش هایشان

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال در قصه ها زندگی می کنند و بیوگرافی نقش های آن در سریال در قصه ها زندگی می کنند با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید.

 

خلاصه داستان

سریال “در قصه ها زندگی می کنند” روایتگر زندگی آدم‌های مختلف است که درگیر ماجراهایی می‌شوند. اپیزود اول از این مجموعه داستان زندگی نانوایی را روایت می‌کند که بعد از مدتی نانوایی را می‌خرد، اما به تدریج برکت از این نانوایی می‌رود و مردم کمتر به آنجا مراجعه می‌کنند. در جریان همین داستان مشخص می‌شود که علت این ورشکستگی نانوایی، پول حرام و در واقع حق بچه یتیم هست که بابت خرید مکان نانوایی پرداخت شده است.

خلاصه داستان سریال در قصه ها زندگی می کنند

اپیزود دوم این سریال هم درباره قضاوت و عدالت در هر شرایطی است. قست سوم این مجموعه نیز بر مفهوم خیرخواهی و نیکوکاری و بازگشت عمل خیر به هرکس اشاره می‌کند و سعی شده تا این مضمون در لایه‌های داستان به مخاطب القاء شود. اپیزود چهارم، داستان مردخیری است که صاحب یک پرورشگاه است و در سردخانه بیمارستان به زندگی برمی گردد و پس از آن به تدریج پی به ماجرای مرگ خود می‌برد. قست پنجم هم داستان زنی را رویات می‌کند که صاحب فرزند نمی‌شود و از طرفی دچار سوتفاهماتی با همسر خود است. اپیزود ششم این مجموعه نمایشی به تعهد اخلاقی و رابطه‌های کاری در عین روایت یک قصه ملودرام مربوط است.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال در قصه ها زندگی می کنند به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال در قصه ها زندگی می کنند به همراه نقش

 

دیگر عوامل

مدیر فیلم برداری: ناصر محمود کلایه، مدیر صدابرداری: مسعود شاهوردی، صداگذار: مهرداد جلوخانی، نورپرداز: ناصر بیگ‌زاده، تدوین: مهدی جود، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، طراح گریم: امید گل زاده، آهنگساز: بهنود یخچالی، عکاس: هانیه رستمی، جلوه‌های ویژه: آرش آقابیک، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نرجس ابراهیمی

نظرات