آخرین وضعیت تعطیلی ادارات چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

1

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی ادارات چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ گرد و خاک و آلودگی هوا و گرمای هوا در شهرهای خوزستان و ایلام و شهرهای اصفهان ، تبریز ، مشهد ، یزد ، تهران ، زنجان و سیستان و بلوچستان و کرمان و … بدلیل آلودگی هوا مشخص شد, تعطیلی مهدکودک ها و ادارات فردا چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و شاخص آلودگی هوا و وضعیت آلودگی هوا و وضعیت تعطیلی ادارات امروز چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا را از حرف تازه میخوانید.

وضعیت تعطیلی ادارات چهارشنبه 15 تیر 1401 آلودگی هوا

آخرین وضعیت تعطیلی ادارات چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

🔹 تا ساعاتی دیگر اطلاعیه جدید درباره تعـطیلی مدارس و مهدکودک ها و ادارات برای روز چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ بروزرسانی میشود

🔺اطلاعیه فوری:

در حال تکمیل…

شاخص آلودگی هوا برای فردا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی چهارشنبه ۱۵ تیر آفتابی با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه ۱۶ تیر آفتابی با حداقل دمای ۲۵ درجه و با حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت آلودگی هوای تهران

طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در اغلب مناطق کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما استقرار می‌یابد و فقط در جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از چهارشنبه تا جمعه افزایش تدریجی دما در نیمه شمالی کشور رخ خواهد داد. همچنین روز جمعه برای شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی افرایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

طی پنج روز آینده در شمال شرق، شرق (به ویژه منطقه زابل) و جنوب شرق کشور در بعضی ساعات وزش بادشدید رخ می‌دهد که سبب خیزش گرد و خاک و در منطقه زابل و توفان گرد و خاک خواهد شد.

1 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی ادارات چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

  1. سیمان گفت:

    بابا تعطیل کنید فردارووووووووو

نظرات