انواع مدل های ماسک محرم +تصاویر ماسک های ویژه محرم

0

انواع مدل های ماسک محرم +تصاویر مدل های ماسک ویژه محرم ۹۹ را در این بخش از مجله حرف تازه مشاهده کنید.

انواع مدل های ماسک محرم +تصاویر مدل های ماسک ویژه محرم 99

انواع مدل های ماسک محرم +تصاویر ماسک های ویژه محرم

با شروع ماه محرم و عزاداری امام حسین ع و یارانش و با توجه به قرار گرفتن در دوران کرونا و شیوع ویروس مرگبار کرونا در کشور امسال ماه محرم و عزاداری امام حسین ع متفاوت تر برگزار میشود و بیشتر هیات ها و مراسم های مذهبی آنلاین برگزار میشود و برخی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی به عزاداری امام حسین ع می پردازند.

انواع مدل های ماسک محرم +تصاویر مدل های ماسک ویژه محرم

اما مهمترین نکته بهداشتی به سفارش وزارت بهداشت استفاده از ماسک است که به تازگی انواع ماسک محرم با طرح های چاپ شده از اسامی امام حسین ع و حضرت عباس ع و اشعار مذهبی وارد بازار شده است که عزاداران برای حضور در مراسم محرم و ایام عاشورا و تاسوعا از آنها استفاده کنند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرده است :مراسم‌های عزاداری در ماه محرم با رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گفته وی از روز اول شیوع کرونا، ما پشت سر ستاد ملی کرونا و همه مدافعان عرصه سلامت و کادر درمان ایستاده‌ایم و همراه آن‌ها هستیم.

انواع مدل های ماسک محرم +تصاویر مدل های ماسک ویژه محرم

 

نذر ماسک در ایام عزاداری امام حسین ع

به گزارش رادیو سلامت دکتر سیما سادات لاری با اشاره به نزدیکی ایام‌ محرم و تمایل افراد به نذری دادن، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده به واسطه شیوع ویروس کرونا و در پیش داشتن ایام عزاداری سیدالشهدا (ع)، به مردم و عزادارانی که قصد توزیع نذری دارند، توصیه می‌کنیم نذری و مواد غذایی را به صورت جیره خشک در اختیار نیازمندان و فقرا قرار دهند.

وی افزود: همچنین یکی از پیشنهادات امسال که در راستای سلامت جامعه مطرح شده، نذر ماسک است. به مردم توصیه می‌کنیم نذر خود را با در اختیار گذاشتن ماسک برای افرادی که توانایی خرید ماسک یا تهیه ماسک خانگی را ندارند، ادا کنند. باید توجه کرد که برخی نیازمندان قادر به تهیه ماسک نیستند و حتی امکانات لازم در منزل برای ساخت یک ماسک خانگی را هم ندارند. از طرفی انجام توصیه‌ها و تشویق به استفاده از ماسک در شرایط فعلی می‌تواند سلامت جامعه را تضمین کند، بنابراین نذرشان را با در اختیار گذاشتن ماسک به نیازمندان انجام دهند.

نظرات