خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم واداشته + معرفی کامل و نقد

0

“ واداشته″، فیلم ایرانی به کارگردانی سیاوش گرجستانی و به تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم واداشته که به تازگی ساختش به پایان رسیده است، قرار است به صورت آنلاین اکران شود. در ادامه مطلب به معرفی فیلم واداشته و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم واداشته به همراه خلاصه داستان آن + معرفی کامل و نقد

خلاصه داستان

فیلم “واداشته” روایتگر ماجرای جنجالی با محوریت کودک همسری است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: قهرمانان آینده،کودکانی هستند که سنت های غلط را از بین می برند.

خلاصه داستان فیلم واداشته

این فیلم قرار است در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از ٥ تا ١٢ خرداد ١٤٠٠ در بخش رقابتی جلوه گاه شرق حضور یابد. گفتنی است بیشتر بازیگران این فیلم از مهاجرین قانونی افغانستان و آموزش دیده بازیگری هستند که برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفته اند.

فیلم کوتاه «واداشته» به مسائل و مضامین اجتماعی با محوریت کودک همسری می پردازد. بیشتر بازیگران این فیلم از مهاجران قانونی افغانستان و آموزش دیده بازیگری هستند که برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفته اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «قهرمانان آینده، کودکانی هستند که سنت های غلط را از بین می برند.»

فیلم کوتاه «واداشته» محصول موسسه فرهنگی و هنری «هنر ایده بنیان» است و موسسه «ایریماژ» مسئولیت پخش این فیلم را بر عهده گرفته است.

اسامی بازیگران فیلم واداشته با همراه نقش

  • سمیرا حمیدی
  • ابراهیم حیدری
  • معصومه رحیمی
  • امیرمحمد جعفری
  • مسعود موسوی
  • و…

اسامی بازیگران فیلم وداشته با همراه نقش

دیگر عوامل

مدیر فیلم برداری: احد عاقلی، تدوین: وحید قاضی میرسعید، صدابردار: محمد عیوضی، طراحی و ترکیب صدا: بهروز معاونیان، مدیر تولید: راحله ورزی، طراحی صحنه و لباس: امیرحسین دوانی، طراح گریم: علی بهرامی فر، آهنگساز: امیر صدیقیان، مدیربرنامه ریزی و دستیار کارگردان: هادی فلاحی، عکاس: نازلی هروی، تصحیح رنگ و نور: فربد جلالی، منشی صحنه: نازنین اعتماد، مدیر تدارکات: جعفر حسینی.

نظرات