اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پنجمین خورشید با نقش + داستان کامل و تصاویر

1

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال پنجمین خورشید و بیوگرافی نقش های محسن و هما و مریم و همایون و انوش و اکرم در سریال پنجمین خورشید با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید. “سریال پنجمین خورشید”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه کنندگی داوود هاشمی و با بازی حمید گودرزی است. این سریال محصول سال ۸۸ و در ژانر درام، اجتماعی و علمی-تخیلی ساخته شده است. این سریال که برای اولین بار در رمضان ۸۸ از شبکه سوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم آبان ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پنجمین خورشید با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

بیوگرافی تمامی بازیگران سریال پنجمین خورشید به همراه نقش هایشان

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال پنجمین خورشید و بیوگرافی نقش های محسن و هما و مریم و همایون و انوش و اکرم در سریال پنجمین خورشید با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید.

 

خلاصه داستان

سریال “پنجمین خورشید” روایتگر ماجرای یک شاگرد مکانیک، محسن و رفیق صمیمی او همایون است که در سال ۱۳۶۴ و در وضعیت بد اقتصادی زندگی می‌کنند. آنها بر اثر حادثه‌ای کتیبه ای پیدا می‌کنند که قابلیت سفر در زمان را دارد و محسن همراه عتیقه ۲۴ سال در زمان سفر می‌کند و در سال ۱۳۸۸ در تهران امروز خود را می‌یابد.

خلاصه داستان سریال پنجمین خورشید

او که با پدیده‌های جدید و دور از ذهن مواجه می‌شود دلبسته دختری به نام “هما” می‌شود و اتفاقات دیگری برای او می‌افتد که مجبور به بازگشت به سال ۶۴ می‌شود و…

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پنجمین خورشید به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پنجمین خورشید به همراه نقش

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: علیرضا افخمی و سجاد ابوالحسنی، تهیه کننده: داوود هاشمی و علیرضا افخمی، دستیار دوم کارگردان: مهدی آقایی، منشی صحنه و عکاس: پریسا افخمی، برنامه ریز: شبنم وثوقی، مدیر تدارکات: نعمت الله یمینی، دستیار اول کارگردان: اکبر نصیری، طراح چهره پردازی: جلال الدین معیریان، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا یوسفی، مدیر صدابرداری: خسرو کیوان مهر، مدیر تولید: عزیز علیزاده، موسیقی پیروز ارجمند، خواننده: علیرضا افتخاری، جلوه های ویژه رایانه ای: رضا فخاریه، تدوین: افسانه افخمی، مدیر تصویربرداری: حسنعلی اسدی.

1 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پنجمین خورشید با نقش + داستان کامل و تصاویر

  1. نادرباقری گفت:

    با سلام
    در صورت امکان بازیگر نقش ننه خاور در پنجمین خورشید رو هم بفرمائید لطفا
    لطف میکنید اگه پیامک بزنید برام
    ۰۹۱٫٫۶۷۹۵

نظرات