ماجرای گم شدن ۶ کودک افغانی در گرمسار

0

ماجرای گم شدن ۶ کودک افغانی در گرمسار

گم شدن ۶ کودک افغانی : فرمانده انتظامی گرمسار از مفقود شدن شش کودک در گرمسار خبر داد.

ابوذر قربانی شامگاه امروز با تائید خبر مفقود شدن شش کودک در گرمسار، بیان کرد: این کودکان که همگی از اتباع افغانستان هستند، ساعت هشت شب دوازدهم فروردین ماه ۹۷ از خانه خارج شده و هنوز باز نگشته اند همچنین از سرنوشت آنها فعلا خبری نیست.

گم شدن 6 کودک افغانی

وی افزود: این کودکان زمانی از منزل خارج شدند که والدین در خانه نبودند همچنین پدر و مادر این اطفال که بزرگترین آنها ۱۲ ساله و کوچکترین آنها سه ساله هستند، روز پس از آن به کلانتری فقدان فرزندان را گزارش می‌دهند و ناجا بلافاصله تحقیقات برای یافتن آنها را آغاز می‌کند.

فرمانده انتظامی گرمسار گفت: طبق تحقیقات پلیس این دو پسر و چهار دختر، سه تا ۱۲ ساله از دوخانواده، با یک دستگاه خودروی سواری به سمت تهران حرکت کرده و در یکی از میادین تهران پیاده شده اند که این موضوع به جدّ در دستور کار پلیس گرمسار و تهران قرار گرفته است.

قربانی بیان کرد: محمد ۱۲ ساله که برادر بزرگتر است چند ماه قبل نیز به تهران فرار کرده و مشغول تکدی‌گری بوده که توسط شهروندان به اورژانس اجتماعی تحویل و پس از آن به خانواده خود در گرمسار بازگردانده می‌شود. بر اساس اظهارات خانواده و راننده خودرویی که کودکان را به تهران برده و سوابق این فرزند ارشد خانواده به نظر می‌رسد این شش کودک به منظور کسب درآمد از راه تکدی‌گری به تهران عزیمت کرده باشند.

منبع : ایلنا

نظرات