معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم جاده فرعی

0

فیلم “جاده فرعی، فیلمی ایرانی به کارگردانی پندار اکبری و تهیه کنندگی مهدی گلستانیان است. این فیلم در ژانر خانوادگی و اجتماعی در سال ۹۵ ساخته و چند روزی است که بعد از ۴سال، اکران آن آغاز شده است. این فیلم که به تازگی مجوز اکران گرفته است، حالا با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در اپیدمی کرونا، به صورت عمومی و همچنین انلاین به نمایش گذاشته می شود. ”جاده فرعی” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم جاده فرعی

 

خلاصه داستان

فیلم “جاده فرعی”  روایتگر پسری به نام “مانی” است که  روانه جاده فرعی می شود بی آنکه بداند چه سرنوشتی در انتظار اوست… پندار اکبری، که برای اولین بار در مقام کارگردانی قرار گرفته است، درباره موضوع فیلم “جاده فرعی” بیان کرد: “موضوع این فیلم را نمی‌شود در یک خط توضیح داد، ولی به طور خلاصه می‌شود گفت که بین مرز واقعیت و خیال است.

داستان فیلم جاده فرعی

یک سوررئال است و غیرواقعی، ولی درنهایت به یک جریان ذهنی ختم می‌شود. درواقع یک کابوس و تخیل از ذهنی است که بین مرگ و زندگی می‌ماند. معمولاً داستان این‌جور فیلم‌ها را خیلی سخت می‌شود در یک خط توضیح داد، ولی تصویر گویاتر است.”

 

اسامی بازیگران فیلم جاده فرعی

بازیگران فیلم جاده فرعی

 

دیگر عوامل

کارگردان: پندار اکبری، تهیه‌کننده: مهدی گلستانیان، مشاور کارگردان: عبدالرضا اکبری، مشاور تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی، نویسندگان: پندار اکبری و فرزانه سهیلی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا اصغری، مدیر صدابرداری: علی کیان‌ارثی، آهنگساز: پدرام آزاد، تدوین: حامد رضی، طراح صحنه و لباس: کیارش قوام‌زاده، مشاور طراحی صحنه: محمدرضا میرزا محمدی، صداگذاری و ترکیب صدا: اردلان کیان‌ارثی، طراح گریم: مهدی قالیخانی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری : پیام عربزاده، منشی صحنه: غزل رشیدی، مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: نوشین طهماسبی، دستیار دوم کارگردان: عرفان اکبری، مدیر تولید: محسن یوسفی و فریدون جلالی، عکس: حسین اولیازده، طراح پوستر: علیرضا اکّار.

نظرات