اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ایرانی استاد + خلاصه داستان

0

فیلم استاد : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم استاد همراه با اسامی عوامل با بازی حسن معجونی، سجاد بابایی، هدیه حسینی‌نژاد و … در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم استاد

این فیلم به کارگردانی سید عماد حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز افخمی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر اجتماعی،خانوادگی و درام است. این فیلم در چهل و یکمین جشنواره فجر حضور دارد. همچنین این فیلم اولین تجربه کارگردانی عماد حسینی است. ناگفته نماند محمد حسین مهدویان به‌عنوان مشاور کارگردان در این فیلم حضور دارد.

خلاصه داستان

جنبش می‌ تو در ایران در سال‌های اخیر فعالیت پررنگی داشته و روایت‌های متعددی تا امروز منتشر شده است و فیلم استاد روایتی دردناک از یکی از این داستان‌های واقعی است…

خلاصه داستان فیلم استاد

اسامی بازیگران فیلم استاد

حسن معجونی

زادهٔ ۲۸ دی ۱۳۴۷ بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. وی برای بازی در فیلم خوک نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن سینمای ایران شد. از دیگر آثار وی می توان به کنعان،از تهران تا بهشت،لتیان،شب طلایی،شمعدونی،راز بقا،مسافران و… اشاره کرد. ایشان در سال ۱۳۹۶ بعنوان یکی از چهار داور در کنار اشکان خطیبی ، رامبد جوان ، فرهاد آئیش و پانته آ بهرام ، در برنامه استعداد یابی خنداننده شو حضور داشت.

بازیگران فیلم استاد

حسن معجونی در فیلم استاد

هدیه حسینی‌ نژاد

وی متولد دهه شصت بازیگر تئاتر و سینما است. ایشان همسر حسن معجونی بازیگر است. وی بعد از فعالیت در تئاتر برای بار اول با همسر خود در فیلم استاد بازی کردنند و پیش بینی می شود بسیار در بازی خود موفق باشند.

فیلم ایرانی استاد

دیگر عوامل

مدیر فیلمبرداری: مجید یزدانی، مدیر صدابرداری: احسان خزایی، طراح چهره‌پردازی: تینا بخشی، طراح صحنه و لباس: مریم میرباقری، مدیر تولید: حسین زرقام، تدوین: هانیه جلوخانی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: هادی اسلامی، مدیر هنری: مهدی دوایی، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا.

نظرات