بیوگرافی فاطمه حمامی کیست و اهل کجاست +‌علت معلولیت و ازدواج و همسر

0

بیوگرافی فاطمه حمامی کیست و اهل کجاست +‌علت معلولیت و ازدواج و همسر

فاطمه حمامی کیست؟

فاطمه حمامی دختر معلول می باشد که به دلیل نقاشی های پرتره در بین مردم ایران و جهان مشهور شده است فاطمه حمامی نصرآبادی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۷ در سفیدشهر کاشان بوده و سال هاست با وجود معلولیت از ناحیه دست نقاشی های زیبایی با پاهایش ترسیم می کند. او بیشترین سوژه های نقاشی را به بازیکنان فوتبال اختصاص می دهد و از آنها پرتره می کشد.

گفته میشود معلولیت این دختر از بدو تولد بوده و به علت نرسیدن اکسیژن به مغزش دچار معلولیت میشود. وی در حال حاضر ۳۵ سال سن دارد و یکی از نقاشان پرتره بسیار ماهر می باشد. او یک خواهر دوقلو به نام زهرا داشت که چند سال پیش فوت کرد. ادامه بیوگرافی فاطمه حمامی را از مجله حرف تازه یخوانید تا با این اعجوبه هنرمند آشنا شوید.

بیوگرافی فاطمه حمامی

بیوگرافی

فاطمه حمامی نصرآبادی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۷ اهل کاشان نقاش معلول است.

شروع نقاشی

فاطمه حمامی نقاش اهل ایران است. خانم حمامی از سال ۸۰ نقاشی می‌کند، ولی بعد از اینکه نقاشی رونالدو و مسی را کشید، مطرح شد و قبل از این کار کسی نمی‌دانست که چنین هنرمندی داریم. او به دلیل ناتوانی جسمی-حرکتی تصاویری از بازیکنان فوتبال و چهره های معروف هنری را با پاهایش نقاشی کرده‌است. او نمایشگاه‌هایی از آثارش در آران و بیدگل، کاشان و اصفهان برگزار کرده‌است. حساب رسمی لالیگا در توییتر از او به خاطر آثارش تشکر کرد. از طرف اتحادیه فوتبال لالیگا به بهانه تشکر بابت نقاشی‌های او لباس رسمی رئال مادرید به فاطمه اهدا شد. پیج معروف چهار سه سه هم در پستی به فاطمه پرداخت و او را به عنوان هنرمند برتر معرفی کرد .

بیوگرافی فاطمه حمامی کیست و اهل کجاست +‌علت معلولیت و ازدواج و همسر

اوج شهرت

با پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به آرزوی خود رسید و عصر امروز با کریستیانو رونالدو دیدار کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، همه چیز از پست اینستاگرامی آغاز شد و آرزو کرده بود که وقتی کریستیانو رونالدو به تهران می‌آید بتواند او را ببیند.
او تابلوهایی که از وی نقاشی کرده بود را به ستاره بین‌المللی فوتبال جهان هدیه کرد و با او عکسی به یادگاری گرفت.

ازدواج و همسر

فاطمه حمامی مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

عکس و بیوگرافی فاطمه حمامیو همسرش کیست و اهل کجاست +‌علت معلولیت و ازدواج و همسر

علت معلولیت فاطمه حمامی

فاطمه حمامی اهل کاشان بوده و دارای معلولیت هشتاد درصدی است و نمی تواند از دست هایش استفاده کند. او در زمان تولد با خواهر دوقلویش به علت نرسیدن اکسیژن آسیب جدی میبینند و دچار ۸۰ درصد معلولیت میشود. معلولیت این دختر از بدو تولد بوده و به علت نرسیدن اکسیژن دچار معلولیت میشود.

فازمه با استفاده از انگشتان پاها نقاشی می کند و علاقه زیادی به این هنر دارد.

همسر فاطمه حمامی کیست و آیا ازدواج کرده؟

او نقاشی را زیر نظر استاد سعید بوجار آرانی از اساتید نقاشی اموخته و دوران نوجوانی کار نقاشی را آغاز کرده است. شرایط نقاشی کردن با انگشتان پا به جای دست برای هر کسی سخت است، اما فاطمه به راحتی و با تبحر زیادی این کار را بیش از ۱۵ سال است که انجام می دهد.

گفته می شود سعید بوجار آرانی طراح و نقاش برای اولین بار استعداد این دختر معلول را در بهزیستی کشف می‌کند و پس از آن برای آموزش وی همت می گمارد تا به فاطمه نقاشی بیاموزد.

عکس و بیوگرافی فاطمه حمامی و همسرش + نقاشی ها

او با کشیدن نقاشی علی دایی، علی کریمی و رونالدو، سلمان خان، لیونل مسی به شهرت رسیده و مورد توجه مردم و رسانه های دنیا قرار گرفته است.

پیج اینستاگرام فاطمه حمامی

@fatemehamami

فاطمه از طریق اینستاگرام با مردم در ارتباط است و به صورت مستقیم با طرفداران خود و افرادی که سفارش کار می‌دهند حرف می‌‌زند. خیلی‌ها فکر می‌کنند کسی وب‌سایت فاطمه را مدیریت می‌کند، اما این‌طور نیست؛ خود فاطمه به فضای مجازی علاقه دارد و صفحه‌اش را اداره می‌کند.

فاطمه عاشق فوتبال است. برای همین معمولا پرتره فوتبالیست ها می کشد. صفحه رسمی لالیگا در توئیتی با مضمون: ” فاطمه حمامی ثابت کرده که با استعداد، شجاعت و عزم، شما می توانید تقریبا بر هر مانعی غلبه کنید، سپاس فاطمه” از او تشکر کرد

نظرات