اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه به همراه نقش+ داستان کامل و عکس بازیگران

0

“اسامی بازیگران سرجوخه با عکس خفن و نقش ها″، سریال ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ شبکه سه در ژانر جاسوسی به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابولفضل صفری و با بازی حمیدرضا محمدی و سامان صفاری و نیلوفر کوخانی و آرش آصفی و بازیگر خارجی سوتلانا سوپیلنیاک و دیگر بازیگران معروف ایرانی است. سریال سرچوخه از ۳ آبان ۱۴۰۰ از شبکه سه سیما در حال پخش است که در ادامه مطلب به معرفی کامل بازیگران و عوامل سریال جاسوسی سرجوخه احمد معظمی از شبکه ۳ و اسامی بازیگران و داستان کامل قسمت اول تا آخر سریال سرجوخه و بیوگرافی بازیگران نقش زریتا و فلور و کیان و ابراهیم و ساسان و آوین و شهروز و غلامرضا و علیرضا و… به همراه دانلود قسمت اول تا آخر سریال و سرنوشت بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه به همراه نقش+ داستان کامل و عکس بازیگران

حمیدرضا محمدی (غلامرضا) و سامان صفاری (کیان) و نیلوفر کوخانی (رزی) و آرش آصفی (ابراهیم) در نقش یک افسر ضد جاسوسی هستند و نقش کلیدی در سریال سرجوخه حضور دارند.

سریال جدید «سرجوخه» بر اساس متنی از حسین امیرجهانی برای پخش در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید شده است

اسامی همه بازیگران سریال سرجوخه با عکس های خفن و بیوگرافی

سامان صفاری (کیان)

نیلوفر کوخانی (رزیتا)

سوتلانا سوپیلنیاک (فلور)
احمد پورخوش
نازنین کیوانی ( آوین )

سوتلانا سوپیلنیاک (فلورا)

عبدالرضا نصاری (شهروز)

هژیر سام احمدی (ساسان)

آرش آصفی (ابراهیم افسر ضد جاسوسی )

حمیدرضا محمدی (غلامرضا)

قربان نجفی (رامین کشمیری)

حبیب دهقان نسب (سالار)
پیام احمدی‌ نیا (صفر قهوه چی)

اوسیوند (آقا رضا)
حسن اسدی (پدر کیان)

علیرضا جلالی تبار (طاهری)

مریم وحیدزاده (ثریا)

پارسیا شکوری در نقش برادر غلامرضا

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال سرجوخه به همراه نقش

 

خلاصه داستان سریال سرجوخه

سریال “سرجوخه” قصه ای اجتماعی و امنیتی است و سازندگان آن در این فصل به سراغ مسائل روز امنیتی از جمله «نفوذ اسرائیل» در منطقه و «سایت‌های شرط‌بندی و قمار» رفتند و مباحثی را در بستر یک درام اجتماعی مطرح می‌کنند که مبتلابه جامعه است و در جهت آگاه‌سازی مخاطب از نحوه نفوذ عوامل اسرائیل در میان افراد جامعه سخن می‌گوید.

سازندگان سریال استراتژیک «سرجوخه» همان تیم سازنده سریال استراتژیک «خانه امن» هستند و تهیه‌کننده‌اش گفت: سریال سرجوخه ادامه خانه امن نیست. این سریال درام جاسوسی و اجتماعی است و خانه امن موضوع امنیتی دارد و کاملاً با هم متفاوت است.

 

داستان سریال سرجوخه

روایت زندگی دو شخصیت «غلامرضا» و «کیان»

محور اصلی سریال سرجوخه قصه ای اجتماعی امنیتی و مبتنی بر دو وجه حقیقت و واقعیت است. همچنین این مجموعه مانند سایر تولیدات مشترک ابوالفضل صفری در مقام تهیه کننده و احمد معظمی در مقام کارگردان دارای پروداکشنی بزرگ و پرلوکیشن و پر بازیگر است.

سریال روایت دو قصه موازی به زندگی دو شخصیت «غلامرضا» و «کیان» که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه ها و کشمکش های متفاوت هستند می پردازد

هر دو شخصیت در راه رسیدن به عشق ، موانع و و اتفاقات زیادی سر راهشان قرار می گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می کند

این مجموعه درون مایه سیاسی و امنیتی دارد و در قالب یک تریلر جاسوسی با تم سیاسی برای مخاطب عوام ساخته شده است

همچنین ببینید: ساعت پخش و تکرار سریال سرجوخه از شبکه سه تلویزیون ۱۴۰۰ + تکرار سریال سرجوخه

خلاصه داستان سریال سرجوخه

نکته جالب درباره نام سریال که به خوبی با مضمون اثر مطابقت دارد این است که نام سریال به «سرجوخه»‌های ترور که اسرائیل برای رسیدن به اهداف تروریستی خود در منطقه اجیر کرده است، اشاره دارد همچنین در مقابل آن «سرجوخه»‌های مقاومت که در کشور و منطقه با خطر انداختن جان خود، امنیت را برای منطقه و کشور به ارمغان می‌آورند، معرفی می‌شوند.

احمد معظمی کارگردان

احمد معظمی متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۹ در تهران، از کارگردان‌های مطرح کشور است. او تاکنون او کارگردانی سریال هایی چون چون خانه امن، ملکاوان، ترور خاموش، سارق روح، حریم شخص و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد را بر عهده داشته است.

اسامی بازیگران سریال سرجوخه به همراه نقش

حمیدرضا محمدی (غلامرضا) بازیگر سریال سرجوخه

اسامی بازیگران سریال سرجوخه به همراه نقش

حمیدرضا محمدی متولد ۳۰ مهر ۱۳۶۵ در تهران، دارای مدرک تحصیلی کارگردانی و تدوین فیلم، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او بازیگر فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» و همچنین برگزیده بهترین بازیگری جشنواره سی و نهم تئاتر فجر یکی از نقش های اصلی این مجموعه را ایفا می کند.

همچنین ببینید: بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی و عکس های شخصی بدون گریم

بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر نقش آوین در سرجوخه

بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر نقش آوین در سرجوخه

نازنین کیوانی در نقش آوین یک اینفلوئنسر مقابل دوربین سرجوخه به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی رفته است

نازنین کیوانی بازیگر نقش شاخ مجازی در سریال سرجوخه، در شهریور ماه سال ۱۳۶۷ در تهران متولد شده. این بازیگر فعالیت تئاتری نداشته و بازیگری را از قاب صدا و سیما و مجموعه های شبکه نمایش خانگی (احضار) آغاز نموده. او دارنده مدرک لیسانس گرافیک از دانشگاه مشهد است.

بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک (فلورا) در سریال سرجوخه

بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک (فلورا) در سریال سرجوخه

سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر نقش فلورا از بازیگران خارجی سریال سرجوخه است که به جمع بازیگران ایرانی پیوسته است

بیوگرافی احمد پورخوش بازیگر سرجوخه

بیوگرافی احمد پورخوش بازیگر سریال سرجوخه

احمد پورخوش بازیگر جوان ایرانی که به تازگی به جرگه سینماگران و اهالی هنر پیوسته در ۳ شهریور ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمده و فوق دیپلم رشته مهندسی عمران است که با سریال آنام در نقش محمدعلی به شهرت رسید

احمد پور خوش اولین تجربه بازیگری را در سال ۱۳۹۵ کسب نموده است او در این سال توانست در فیلم سینمایی شعله ور ساخته حمید نعمت الله ایفای نقش بپردازد.

نیلوفر کوخانی (رزی) از بازیگران سریال سرجوخه

بیوگرافی نیلوفر کوخانی (رزی) از بازیگران سریال سرجوخه

نیلوفر کوخانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این سریال حضور دارد که پس از «سارق روح»، «ترور خاموش» و «خانه امن» چهارمین همکاری مشترک صفری و معظمی است.

ایفاگر نقش تابان که با سریال «خانه امن» به عنوان بازیگر معرفی شد، در «سرجوخه» نقش رزیتا معروف به رزی را بازی می کند که شخصیت مقابل کیان در این سریال است. او همچنین در سریالهای «مردم معمولی» و «هم بازی» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی آرش آصفی بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه

بیوگرافی آرش آصفی بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه

آرش آصفی بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه که در داستان این سریال یک افسر پلیس ضد جاسوسی است. او متولد سال ۱۳۵۷ و اهل شهرستان ساوه است و پیش از این با بازی در سریال های رستاخیز و مدینه به شهرت رسیده.

بیوگرافی عبدالرضا نصاری بازیگر نقش (شهروز) در سریال سرجوخه

بیوگرافی عبدالرضا نصاری بازیگر نقش (شهروز) در سریال سرجوخه

اقای عبدالرضا نصاری مجری و گوینده ی رادیو و بازیگر خوب شهرمان آبادان در سریال هایی چون دلدادگان ٬ نجلا و فیلم سینمایی تک تیرانداز و … فعالیت داشتند

بیوگرافی سامان صفاری بازیگر نقش کیان در سریال سرجوخه

بیوگرافی سامان صفاری بازیگر نقش کیان در سریال سرجوخه

سامان صفاری، متولد شهریور ماه سال ۱۳۶۶، اهل یزد و دارنده مدرک لیسانس جهانگردی است و از ۲۰ سالگی وارد آموزشگاه های آزاد بازیگری شد و با نقش آفرینی در فیلم های کوتاه فعالیت های حرفه ای خود را آغاز نمود و پس از ۶ سال در فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ (نرگس آبیار) برای اولین بار جلوی دوربین سینمایی رفت.

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار بازیگر نقش (طاهری) در سریال سرجوخه

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار بازیگر نقش (طاهری) در سریال سرجوخه

علیرضا جلالی تبار متولد اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۷ در شهر تهران، کارشناس ادبیات نمایشی و کارشناس ارشد معماری است و بازیگری در سینما را از سال ۱۳۸۵ و با بازی در فیلم سینمایی “پرواز ٩۵۶” آغاز نموده و در دومین تجربه ی سینمایی خود در فیلم “وقتی همه خوابیم” (بهرام بیضایی) نقش اول مرد بوده.

بیوگرافی پیام احمدی‌ نیا بازیگر نقش صفر قهوه چی در سرجوخه

 بیوگرافی پیام احمدی‌ نیا بازیگر نقش علیرضا در سرجوخه

پیام احمدی نیا بازیگر ایرانی از سال ها پیش، فعالیت در عرصه سینما را ابتدا به عنوان دستیار کارگردان و فعالیت در پشت صحنه ،آغاز کرده است.
او برای اولین بار با بازی در فیلم پایان خدمت در سال ۱۳۹۲ به کارگردانی حمید زرگرنژاد وارد سینما شد .

بعد از درخشش در این فیلم در آثاری چون «حمال طلا»، «خانواده دکتر ماهان»، «لونه زنبور»، «زونا»، «لژیونر»، «کار کثیف»، «آسپرین»، «ناهید»، «زخم» و هیولا ساخت مهران مدیری در نقش کمالی مامور تحفص پرونده …. حضور داشته است

بیوگرافی هژیر سام احمدی (ساسان) در سریال سرجوخه

بیوگرافی هژیر سام احمدی (ساسان) در سریال سرجوخه

هژیر سام احمدی از بازیران تئاتر است که در این سریال در نقش ساسان حضور دارد.

فرزین حاجیلو (رهام قرقی) در بیوگرافی بازیگران سریال سرجوخه

فرزین حاجیلو متولد اسفند ماه از بازیگران تئاتر است که در سریال سرجوخه نقش “رهام” یکی از رفقا و دوستان و اکیپ ساسان فلفلی را بازی میکند و در این بین نقش متفاوت و خوب او توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

وی تاکنون در فیلم دختر الهام و چندین نمایش ایفای نقش کرده، اما جدیدترین بازی او در سریال از سرنوشت ۲ و سه و از سرنوشت ۴ و همچنین سریال همبازی و سریال شاه کلید است و سرجوخه دومین بازی او در قاب تلویزیون و نقشی بسیار خاص بوده است.

از جدیدترین کارهای هنری وی می توان به فیلم الناز و فیلم و دخترم سارا و … اشاره کرد که به اکران نرسیده است.

نقش علی غلامی در سرجوخه

علی غلامی یکی از بازیگران سریال سرجوخه احمد معظمی است که در نقش رفیق صفر قهوه چی با بازی پیام احمدی نیا و در نقش خلافکار ایفای نقش کرده است. او یکی از بازیگران تئاتر است که تاکنون در چندین فیلم و سریال از جمله اتاق خالی و فیلم لب مرز و سریال ۰۲۱ بازی کرده است.

نقش سیاوش گرجستانی درسریال سرجوخه

سیاوش گرجستانی بازیگر و کارگردان ایرانی است که به تازگی در سریال سرجوخه بازی کرده استو نقشی مهم در این سریال را ابیفا میکند/او پسر سیروس گرجستانی بازیگر درگذشته و فوت شده ایرانی است.

سیاوش گرجستانی، متولد ۱۳۶۳ در تهران و پسر بازیگر معروف سینما و تلویزیون و تئاتر، سیروس گرجستانی می باشد. همسرش راحله خیرالله زاده مربی تیراندازی و سرپرست هیات تیراندازی استان تهران می باشد

زمان پخش سریال سرجوخه

زمان پخش سریال سرجوخه

سرجوخه از دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه میشود و تکرار آن ۱:۳۰ بامداد ۰۹:۴۵ صبح و ۱۴:۳۰ ظهر می باشد و در روزهای پنجشنبه خلاصه داستان هر هفته و تکرار هفتگی سریال پخش می شود.

دیگر عوامل

کارگردان: احمد معظمی، تهیه کننده: ابولفضل صفری، سرپرست نویسندگان: سیدحسین امیرجهانی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، تدوین: پری سا ناهیدپور، مدیر تولید: آرش زینال خیری، مدیر برنامه‌ریزی: فرزاد رحمانی، دستیار اول کارگردان: محمد بدرلو، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، بازیگردان: سیامک راشدی، جلوه‌های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طراح گریم: سیدجلال موسوی، طراح لباس: افسانه صمدزاده، طراح صحنه: افسانه عرفاتی، صدابردار: مهرداد دادگری، مدیر تدارکات: ظهیر پیرهادی و دستیار تهیه کننده: مهدیار مصطفی‌لو،

نظرات