بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا کیست؟ بیوگرافی و سوابق هنری + تصاویر

0

بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا کیست؟ بیوگرافی و سوابق هنری + تصاویر

مینا وحید بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا با عکس و بیوگرافی مهتاب سریال افرا (مینا وحید) و مینا وحید بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا متولد ۱۳۶۶ در رشت است با مینا وحید و عکس و بیوگرافی و ازدواج و همسر واقعی و پیج اینستاگرام وی در مجله حرف تازه آشنا شوید

بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا کیست؟ بیوگرافی و سوابق هنری + تصاویر

 

مینا وحید بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا کیست؟

مینا وحید متولد ۱۷ مرداد سال ۱۳۶۶ در رشت دارای فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه هنر تهران است که فعالیت حرفه ای خود را در زمینه سینما از تئاتر شروع کرده و حالا یکی از بازیگران مطرح ایرانی بشمار میرود.

سوابق بازیگری

مینا وحید بازیگری را از دوران دانشجویی آغاز کرده و بور حرفه ای از سال ۱۳۹۰ با فیلم ساعت به وقت صفر وارد سینما شد و با بازی در فیلم دوران عاشقی در سال ۱۳۹۳ به اوج شهرت رسید.

بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا کیست؟ | مینا وحید + عکس و بیوگرافی

مینا وحید در جدیدترین فیلم خود در زمینه بازیگری در سریال افرا در سال ۱۴۰۰ در نقش دکتر مهتاب فروزش ، برادرزاده محمود، دخترعموی مسعود و مائده، همسر مسعود (روزبه حصاری) حضور دارد و نقش مقابلش را روزبه حصاری در نقش مسعود فروزش محیط بان، پسر محمود و پروین، برادر مائده، پسرعمو و همسر مهتاب در این مجموعه تلویزیونی بازی کرده است.

بیوگرافی مینا وحید بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا

درباره فیلم افرا

سریال افرا نُهمین سریال «بهرنگ توفیقی» برای تلویزیون است که از ۵ شهریور از شبکه یک سیما در حال پخش است که روایت قصه ای در خطه شمالی کشور درباره چند خانواده است که در شمال کشور و منطقه گیلان زندگی می کنند. مهدی سلطانی در نقش حاج محمود پدر خانواده، نسرین بابایی پروین همسرش و روزبه حصاری مسعود و سارا باقری مائده دو فرزندانشان هستند.

بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا کیست؟ بیوگرافی و سوابق هنری + تصاویر

خلاصه داستان: «در پگاه مه‌آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه‌های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می‌شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است….».

بیوگرافی بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا

در داستان این سریال، مهتاب با همسرش مسعود مشکلاتی دارند و بچه دار نمیشوند. مینا وحید پیش از این در سریال «شهرزاد» حسن فتحی بازی کرده است.

دیگر عوامل اصلی سریال «افرا» عبارتند از: نویسنده: فرزاد فرزانه، مدیر فیلمبرداری: مجید گل سفیدی، صدابردار: بابک نیازی، طراح صحنه: محمد صادقی، طراح گریم: زهره سیه پوش، طراح لباس: مهشید صادقی، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، مدیران تولید: رحیم بیابانی، مرتضی پیرهادی، مدیر برنامه ریزی: حبیب قلی زاده، دستیار یک کارگردان: میثم بیدقی، منشی صحنه: تهمینه مرتضوی، عکاس: محمد دارایی، مدیر تدارکات: محمد عسکری، فیلمبردار: عطا قنبری، پشت صحنه: مهران بی پروا و مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد.

نظرات