فیلم / مصاحبه جنجالی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ شرقی درباره استخدام پسرش !!

0

فیلم منتشر شده از مصاحبه جنجالی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ شرقی درباره استخدام پسرش خطاب به خبرنگاران از ساعاتی پیش فضای مجازی را پر کرد. او در پاسخ به سوالی که پرسیده بودند چرا پسرت را در شرکت استخدام کردی: از لج شما هم که شده پسرم را جاهای بهتر هم می‌برم!

پسر مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ شرقی

فیلم / مصاحبه جنجالی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ شرقی درباره استخدام پسرش !!

مجله حرف تازه، استخدام پسر مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ شرقی خبرساز شد فیلم منتشر شده از مصاحبه جنجالی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ شرقی درباره استخدام پسرش خطاب به خبرنگاران از ساعاتی پیش فضای مجازی را پر کرد. او در پاسخ به سوالی که پرسیده بودند چرا پسرت را در شرکت استخدام کردی: از لج شما هم که شده پسرم را جاهای بهتر هم می‌برم!

ویدئوی پاسخ عجیب مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌‌شرقی به خبرنگاران که پرسیده بود چرا پسرت را در شرکت استخدام کردی: از لج شما هم که شده پسرم را جاهای بهتر هم می‌برم را در زیر ببینید:

خبرگزاری دانشجو نوشت: پاسخ عجیب مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌‌شرقی به خبرنگاران که پرسیده بود چرا پسرت را در شرکت استخدام کردی: از لج شما هم که شده پسرم را جاهای بهتر هم می‌برم!

خبرنگار از مدیرکل درباره استخدام پسرش در شرکت عمران سهند سوال می‌پرسد که او می‌گوید: پسرم استخدام نشده و مهندس عمران است و در یک شرکت کار می‌کند که مشاور شرکت عمران است. ولی در آینده ممکن است در یک چنین جایی هم مشغول به کار شود!

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به خبرنگاران گفته است «برای درآوردن حرص شما هم شده، پسرم را جای بهتر هم می‌برم!»

نظرات