علت مرگ برایان هوگ بازیگر سریال تاج و تخت چیست؟ + بیوگرافی کامل و عکس

0

علت مرگ برایان هوگ بازیگر سریال تاج و تخت چیست؟ + بیوگرافی کامل و عکس

برایان هوگ بازیگر ایرلندی نقش آدام ماربربند در سریال تاج و تخت در ۶۵ سالگی در ۲ مه سال ۲۰۲۰ درگذشت. بیوگرافی کامل و عکسهای شخصی و سوابق و فیلم ها و علت درگذشت و همسر و خانواده وی را در ادامه میخوانید

علت مرگ برایان هوگ بازیگر سریال تاج و تخت چیست؟ + بیوگرافی کامل و عکس

بیوگرافی برایان هوگ

برایان هوگ بازیگر ایرالندی در ۶۵ سالگی درگذشت ، او یکی از بازیگران صاحب نام ایرلند شمالی بود که سوابق زیادی در زمینه بازیگری داشت و در چند اپیزود از سریال «بازی تاج و تخت» نقش آدام ماربربند را بازی کرده بود.

سوابق و فیلم ها

هوگ سابقه بازی در سریال سقوط را در کارنامه داشته و سابقه چهار دهه فعالیت هنری در بازیگری و حضور در فیلم‌های سینمایی داشته است، او در فیلم کوتاه برقص لکسی برقص که سال ۱۹۹۸ نامزد جایزه اسکار شد، نیز نقش‌آفرینی کرده بود.

زندگینامه کامل برایان هوگ بازیگر ایرلندی

درگذشت بازیگر تاج و تخت

این بازیگر اهل ایرلند شمالی روز گذشته و در سن ۶۵ سالگی درگذشت. او برای بیش از ۲۰ سال در نقش مرین بزرگ در سریال “صلح را به دستان من بده شناخته می‌شد.

هوگ در سریال “بازی تاج و تخت” نیز در نقش “سر آدام ماربرند” یکی از شوالیه‌های ارشد خانواده “لنیستر” ایفا نقش کرد. همکاران این بازیگر با عباراتی چون “دوست واقعی، بازیگر خوب و همکار عالی” از او یاد کرده‌اند.

درگذشت برایان هوگ بازیگر سریال تاج و تخت

«بستن حلقه» به کارگردانی ریچارد اتنبرا و کمدی سیاه «طلاق جک» برخی از آثار سینمایی این بازیگر هستند

سریال تاج و تخت یکی از سریال های پر بیبننده و رکوردار است که چند فصل آن ساخته شده و باربگر سرشناس زیادی در آن بازی کرده بودند

نظرات