بازیگر نقش لیلا در سریال آرام میگیریم کیست؟ + بیوگرافی و عکس های محدثه قبادی بازیگر

0

بازیگر نقش لیلا در سریال آرام میگیریم کیست؟ + بیوگرافی محدثه قبادی بازیگر و همسرش به همراه سوابق هنری و نشانی اینستاگرام و عکس های جدید شخصی وی را به مناسبت بازی در سریال آرام میگیریم در نقش لیلا در این صفحه می خوانید:

بازیگر نقش لیلا در سریال آرام میگیریم کیست؟ + بیوگرافی و عکسهای محدثه قبادی بازیگر

بیوگرافی محدثه قبادی بازیگر نقش لیلا در سریال آرام میگیریم کیست

محدثه قبادی بازیگر و کارشناس مجری در سال ۱۳۶۵ در تهران متولد شد و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد کارگردانی سینما می باشد که با بازی در سریال ؤام میگیریم در نقش لیلا به مخاطبان معرفی شد.

سوابق بازیگری

محدثه قبادی در رشته کارگردانی سینما تحصیل کرده‌ و مدت بسیاری مشغول بازی در تئاتر بود و در جشنواره‌های دانشجویی نیز مقام آورده و فیلم‌های کوتاهی را نیز کارگردانی کرده است.

اما اوج شهرت او با بازی در سریال ؤام میگیریم بود که او را به مخاطبان تلویزیون معرفی کرد و بازی او با چهره و فیزیک آرام مورد توجه بینندگان این سریال قرار گرفت. او در نقش همسر مجتبی (مجید اکبری) مامور نیروی انتظامی را بازی میکرد.

قبادی علاوه بر بازیگری در تئاتر و سینما و تلویزیون، به عنوان مجری کارشناس در چند برنامه سینمایی و هنری و فرهنگی درباره تئاتر حضور داشته است.

او بازیگری را از سال ۱۳۸۹ همزمان با دوران دانجشویی آغاز کرد و یکی از بازیگران با سابقه تئاتر محسوب میشود، اما تاکنون اطلاعات جامع و کاملی از او منتشر نشده است و عکسی نیز بسیار اندک از او در رسانه ها پیدا میشود.

بیوگرافی محدثه قبادی بازیگر نقش لیلا در سریال آرام میگیریم

محدثه قبادی در سریال آرام میگیریم

سریال آرام می گیریم پربیننده ترین سریال سال ۱۳۹۵ تلویزیون ایران و به کارگردانی روح الله سهرابی ، نویسندگی روح الله سهرابی ، سید مرتضی مصطفوی ، فریدون فرهودی و فروغ فروهیده و تهیه کنندگی فرهاد گلی ، می باشد که در پنجاه قسمت در سال ۱۳۹۵ تولید و از شبکه دو سیما پخش شد و حالا در شهریور ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه آی فیلم رفته است.

محدثه قبادی در سریال آرام می گیریم در کنار بازیگرانی نظیر آتیلا پسیانی ، حمیدرضا هدایتی ، هوشنگ توکلی و لعیا زنگنه و … ایفای نقش کرده است.

علی لهراسبی خواننده تیتراژ این مجموعه است. این سریال آخرین کار بازیگری حسن جوهرچی بود چرا که وی در اواسط فیلم‌برداری این سریال دار فانی را وداع‌گفت.

داستان مشکلات خانواده‌های با اصالتی را بیان می‌کنند که در جامعه امروز فرزندانشان با مسائل و ناهنجاری‌های غیراخلاقی روبرو می‌شوند و آرامش اصلی خانواده را از بین می‌برند.

بیوگرافی بازیگر نقش لیلا در سریال آرام می‌گیریم

محدثه قبادی درباره نقش لیلا گفته: اولین سکانسی که باید در آن بازی می‌کردم سکانس حساسی بود و علاوه بر آزمونی که باید در این سکانس برای پذیرفته شدن و یا نشدن می‌دادم، از نظر تولیدی سکانسی احساسی را باید ایفا می‌کردم.
سال ۹۴ برای بازی در این سریال تست دادم اما در آن زمان نقشی به نام لیلا در فیلمنامه وجود نداشت. در خرداد سال ۹۵ آقای سهرابی گفت می‌خواهم فرصتی را برایت مهیا کنم که در این سریال توانایی‌هایت را نشان دهی و تاکیدش روی فیزیک و چهره آرامی بود که در صورتم دیده بود

اینستاگرام محدثه قبادی

ایشان در صفحه ای در اینستاگرام ندارد و فعالیت در شبکه های اجتماعی ندارد

فیلم شناسی

سریال آرام می گیریم
نمایش نمایشنامه خوانی هنر
فیلم راه شیری

نظرات