بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جدید اینستاگرامی

6

بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جدید اینستاگرامی

آشنایی با بازیگر نقش پیمان در سریال افرا | محمد صادقی +عکس ، محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی و سوابق هنری محمد صادقی بازیگر جوان سریال افرا ، بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست ؟ + بیوگرافی و تصاویر محمد صادقی بازیگر جوان فیلم و سریال ایرانی و بیوگرافی و سوابق هنری و عکس های جدید محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی و سوابق هنری و اینستاگرام

آشنایی با بازیگر نقش پیمان در سریال افرا | محمد صادقی +عکس

محمد صادقی زاده ۲۲ فروردین ماه ۱۳۷۲ در تهران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی در رشته مدیریت اجرایی با گرایش صنایع می باشد وی با بازی در سریال مانکن در نقش آبتین به مخاطبان معرفی شد و به چهره شناخته شده در بین بازیگران مطرح تبدیل شد و حالا برای اولین بار در سریال تلویزیونی افرا در نقش پیمان وارد قاب تلویزیون شده است.

بیوگرافی محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا

سوابق هنری

محمد صادقی بازیگری را بطور حرفه ای از سال ۱۳۹۰ از تئاتر شروع کرده و با استاد مسعود دلخواه تاکنون در چند نمایش از شاه لير ، مفيستو ، آمادئوس و همکاری کرده است.

اما اوج شهرتش با بازی در سریال نمایش خانگی مانکن در نقش آبتین بوده است. محمد صادقی ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا

بیوگرافی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا

محمد صادقی در جدیدترین کار هنری خود در سریال افرا در نقش پسری که عاشق مائده (سارا باقری) است ایفای نقش کرده و اتفاقات تلخی برای این دو عاشق رخ میدهد. سریال افرا از ۵ شهریور ۱۴۰۰ از شبکه یک پخش شد.

گفتنی است که سریال افرا نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی محمدکامبیز دارابی، مجید مولایی می‌باشد.این سریال ۵ شهریور ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش میشود.

پیمان در سریال افرا

در خلاصه داستان نوشته شده: در پگاه مه‌آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه‌های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می‌شود؛ حاصل وصلت شوم اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهد این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچ‌کس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است….

محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست
محمد صادقی در سریال افرا با بازیگرانی چون مهدی سلطانی، فریبا متخصص، پژمان بازغی، علیرضا آرا، روزبه حصاری، سارا باقری، مهدی هاشمی، مینا وحید و… همبازی است که حتما مانند سریال مانکن خواهد درخشید.

محمد صادقی در سریال افرا

محمد صادقی درباره نقشش در افرا میگوید: وقتی آقای توفیقی این نقش را به من پیشنهاد داد گفت که اعتماد دارم تو از عهده این نقش بر می آیی و این برایم ارزشمند بود. حتی چند وقت پیش یکی از کارگردان ها برای انتخاب من برای سریالی گفته بود نه صادقی صورت خشنی دارد و من خوشحال شدم که آن کار را بازی نکردم. بازیگری جایی اتفاق می افتد که شما شکل را از خودت می گیری.

برای نزدیک شدن به شخصیت پیمان با پسرهای متولد ۷۵ به بعد در لاهیجان و تهران ارتباط گرفتم و با آنها صحبت کردم. آنچه من به طور آگاهانه از آن استفاده می کنم متد است و از این لذت می برم. وقتی می خوام نقشی را بازی کنم تلاش می کنم که در لیستم بخشی از زندگیم را به آن نقش اختصاص دهم و از این کار هم لذت می برم.

حتی وقتی با این بچه ها هم کلام می شدم آنقدر به آنها نزدیک می شدم که خودشان اختلاف سنی مان را احساس نمی کردند. الان که دو سه ماه از پایان تصویربرداری مان می گذرد تازه به سن واقعی خودم برگشتم چون در زمان ضبط پیمان ۲۴ ساله بودم.

عشق مائده و پیمان

درست است قصه ای که بین مائده و پیمان وجود دارد برای مخاطب جذابیت دارد و باعث می شود سریال را دنبال کند اما برای خیلی ها هم می تواند قصه ای پُرتکرار باشد.

اینکه هنوز قصه پسر و دختری را می بینیم که در ازدواج و به هم رسیدن به مشکلاتی برمی خورند یعنی اینکه هنوز هم چنین قصه ها و رخدادهایی در کنار ما در حال رخ دادن است. این سریال هم ملودرامی اجتماعی است و باید از دل جامعه بربیاید و نمی تواند جدای از جامعه باشد.

6 دیدگاه در “بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جدید اینستاگرامی

  1. مائده گفت:

    عاسقتم آقا محمد

  2. ادمین گفت:

    این سریال واقعا خوش درخشید
    دمِ همه ی اونایی که تو این سریال نقش داشتن گررررم
    خصوصا آقای صادقی👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👏👏👏👏

  3. جعفری منش گفت:

    دخترم ۶ سالش هست و عاشق شخصیت پیمان هست. بعداز اینکه دید پیمان کشته شد مدام گریه میکنه و ناراحتی میکنه. هرچی بهش میگم ناراحت نشو فیلم هست باور نمیکنه. فقط گریه میکنه. دلم میگیره دخترم اینقدر ناراحته. کاش میشد با بازیگر نقش پیمان صحبت میکرد اروم میگرفت. امشب موقع خاب از غصه پیمان قلبش رو نشون میداد. تورو خدا اگر دسترسی دارید یجوری به آقای صادقی برسونید بادخترم حرف بزنه.۰۹۳…..۴۲۲۴۶ شماره پدرش هست. باهاش تماس بگیره بچم از غصه ارامش نداره. روحیش داغون شده

  4. جعفری منش گفت:

    دخترم ۶ سالش هست و عاشق شخصیت پیمان هست. بعداز اینکه دید پیمان کشته شد مدام گریه میکنه و ناراحتی میکنه. هرچی بهش میگم ناراحت نشو فیلم هست باور نمیکنه. فقط گریه میکنه. دلم میگیره دخترم اینقدر ناراحته. کاش میشد با بازیگر نقش پیمان صحبت میکرد اروم میگرفت. امشب موقع خاب از غصه پیمان قلبش رو نشون میداد. تورو خدا اگر دسترسی دارید یجوری به آقای صادقی برسونید بادخترم حرف بزنه.۰۹۳۸۰…۹۱۸ شماره پدرش هست. باهاش تماس بگیره بچم از ارامش نداره. روحیش داغون شده

    1. ادمین گفت:

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه ما دسترسی نداریم به اقای محمد صادقی

  5. فاطمه گفت:

    سریال خیلی عالیه و من سریالشو خیلی خیلی دوست دارم
    ولی نباید پیمان میمرد کلا قصهی فیلم همش رو پیمانه
    خیلی فیلمو خراب کردید وقتی پیمان مرد

نظرات