بازیگر نقش سارا در سریال زندگی زیباست کیست+ بیوگرافی و جدیدترین آثار هنری

0

بازیگر نقش (سارا) در سریال زندگی زیباست کیست؟ + بیوگرافی سارا مقربی به همراه عکس های جدید اینستاگرامی و سوابق شخصی و  بازیگری و پیج اینستاگرام این بازیگر عرصه فیلم و سریال ایرانی را به مناسبت ایفای نقش سارا مقربی در سریال زندگی زیباست در مجله حرف تازه مشاهده کنید

بازیگر نقش سارا در سریال زندگی زیباست کیست+ بیوگرافی و جدیدترین آثار هنری

بیوگرافی سارا مقربی بازیگر نقش سارا در سریال زندگی زیباست کیست

سارا مقربی بازیگر جوان تئاتر سینما و تلویزیون متولد دهه ۱۳۷۰ در تهران است او با بازی در سریال بوتیمار در نقش “نهال” و سپس با بازی در سریال زندگی زیباست در نقش “سارا” به مخاطبان معرفی شد.

عکس های جنجالی بازیگر نقش سارا در سریال زندگی زیباست

سوابق هنری

سارا مقربی فعالیت هنری را ابتدا با بازی در تئاتر شروع کرد و در نمایش هایی مانند خانه برناردا البا در سال ۱۳۹۷ و نمایش عروسی خونی لورکا و … بازی کرده است.

سارا مقربی از بازیگران جدید سینما و تلویزیون است که تجربه زیادی در بازیگری ندارد اما توانایی اش باعث شده تا در نقش کمدی بازی کند. او دومین بار با ایفای نقش در سریال کمدی «بوتیمار» بازی در یک سریال تلویزیونی را تجربه می کند.

سارا مقربی بازیگر نقش سارا در سریال زندگی زیباست

بیوگراف بازیگر نقش سارا در سریال زندگی زیباست

سارا مقربی در کنار بازیگران جوانی که همگی سابقه تئاتری دارند در نقش سارا نامزد دانبال با بازی سجاد بابایی بازی می کند و نقش های اصلی بر عهده شهرزاد جعفری، حمید رشید، یاسمین خلدبرین، ستایش رجایی نیا، آزاده سیفی، رامین جعفری، علیرضا رسولی و سعید زارعی است.

علاوه بر آن ها ثریا قاسمی، نیما رئیسی، رسول نجفیان، مهتاج نجومی، امید روحانی، بیژن بنفشه خواه و اردلان شجاع کاوه نیز در این مجموعه حضور دارند.

داستان سریال درباره چگونگی رسیدن هفت عاشق و معشوق به یکدیگر است و تولید این سریال در سال ۱۳۹۸ به پایان رسیده و در طول دو سال گذشته وضعیت بلاتکلیفی داشته است.

بیوگرافی بازیگر نقش سارا در سریال زندگی زیباست

زندگی زیباست در قالب ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در تهران، کویر طبس، یزد، مشهد، چالوس و بندر چابهار تصویربرداری شده است. حدود ۲۰ بازیگر جوان تئاتری برای اولین بار در این سریال جلوی دوربین رفته و شخصیت های اصلی سریال را بازی می کنند.

سال گذشته بازیگران جوان سریال درنامه ای اعتراضی به علی عسگری، رئیس سازمان صداوسیما درخواست کردند سریالشان پس از یک سال بلاتکلیفی تعیین تکلیف شود.

نظرات