گوشی آیفون چی بخرم؟

0

این سوال بسیار کلی است اما به صورت کوتاه می توان گفت که به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. مخصوصا با توجه به شرایط موجود کشور از لحاظ مالی و قانونی باید به آنها توجه کرد. برای خرید یک گوشی موبایل آیفون با توجه به نیازهایتان باید تصمیم بگیرید.

به طور مثال اگر اهل عکاسی یا فیلمبرداری هستید و یا برای شبکه های اجتماعی تولید محتوا می کنید، دوربین و میزان حافظه گوشی برای شما بسیار حائز اهمیت می باشد. بنابراین ما به شما مدل iPhone 13 pro max را پیشنهاد می کنیم.

 گوشی آیفون

اگر طرفدار بازی هستید، میزان رم گوشی و پردازنده حرف اول را می زند. بنابراین مدل های آیفون Pro و Pro max گزینه خوبی می باشند.

علاقه مند به دیدن فیلم هستید؟ سایز صفحه نمایش گوشی شما می تواند در انتخاب شما بسیار تاثیر گذار باشد و ترجیحا گوشی های اپل ۱۲، ۱۲ پرومکس، ۱۳ و ۱۳ پرومکس برای شما مناسب است.

سوالی که همیشه برای علاقمندان به آیفون یا کسانی که می خواهند از اندروید به سمت IOS بروند وجود دارد، این است که گوشی آیفون چی بخرم؟

اما چرا در این بازار پر تنوع تلفن همراه، باید به سراغ آیفون برویم و این گوشی را برای خرید انتخاب کنیم؟

با ما همراه باشید تا ابتدا دلایل فنی و غیر فنی برای خرید این گوشی های پر طرفدار را توضیح دهیم و پس از آن مدل های مختلف این برند را با توجه به نیازهایتان معرفی کنیم.

دلایل مختلف برای خرید گوشی آیفون

چند دلیل مهم از دید کاربران را بررسی کنیم تا ببینیم چرا باید گوشی آیفون بخریم:

زیبایی گوشی های آیفون

از دید کاربران، گوشی های آیفون با ترکیب طراحی جذاب و تجهیزات درجه یک توانسته اند یک گوشی پر زرق و برق را تولید و روانه بازار کند. وقتی بعد از چند سال به گوشی های کارکرده اپل نگاه می کنیم، می بینیم که هنوز زیبا و با وقار هستند و نسبت به دیگر گوشی های هم رده خود دچار آسیب کمتری شده اند.

بالاترین ارزش فروش پس از استفاده

باید قبول کرد که گوشی های آیفون پس از استفاده هم پر طرفدار و قابل خرید و فروش هستند. البته این موضوع در ایران با توجه به تورم و افزایش قیمت بیشتر به چشم می آید اما در سرتاسر دنیا نیز به همین صورت است. به طور مثال اگر ۳ سال پیش یک گوشی آیفون و یک گوشی از برند دیگر در رده هم خریداری می کردید، امروز پس از چند سال می بینید که گوشی آیفون گران تر از برند دیگر به فروش می رسد. پس می توان گفت گوشی های اپل نوعی سرمایه گذاری یا آینده نگری نیز محسوب می شوند.

از نظر فنی یکی از بهترین ها هستند

می توان گفت تا وقتی که از گوشی آیفون استفاده می کنید باید خیالتان راحت باشد که نسبت به دیگر برندها از نظر فنی بسیار کمتر به مشکل خواهید خورد. به طور مثال در گوشی آیفون حتی مدل های پایین نیز به ندرت هنگ کردند یا به ایراد نرم افزاری یا سخت افزاری از قبیل قسمت های پردازشگر یا هارد و غیره برخورد خواهید کرد. این گزینه بسیار مهمی است که دلیل تمایز این برند با دیگر برندهای گوشی موبایل می باشد.

گوشی آیفون

تنوع در لوازم جانبی

بعد از رونمایی از هر محصول جدید برند اپل، کاربران با تنوع زیاد لوازم جانبی آن محصول از قبیل قاب، کابل، گلس و دیگر محصولات روبرو می شوند به طوری که خرید این محصول را بسیار جذاب تر می کند. هر کابر می تواند بنا به سلیقه خود، گوشی موبایلش را دیزاین کند و طراحی داخل گوشی خود را تغییر دهد.

شناخت اپل از کاربران

اپل می داند چگونه شما را به محصولات خود علاقه مند کند. این برند هر ساله پس از رونمایی از محصولات خود شروع به جمع آوری اطلاعات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات از کاربران می کند تا بتواند برای محصولات آینده خود نیز با تمام توان رضایت مشتریان را جذب و محصولات را مطابق با میل کاربران تهیه و تولید کند. این موضوع باعث شده تا هر ساله مشتریان جدید با این برند ارتباط قوی و ماندگاری برقرار کنند.

اپل همیشه سعی دارد که سیستم عامل IOS و دیگر نرم افزارها را به سرعت آپدیت و رفع اشکال کند، به طوری که امکان دارد در برابر اندروید در ماه چندین بار درخواست بروزرسانی کند.

امنیت فوق العاده قوی آیفون

یکی از نقاط قوت محصولات اپل داشتن سیستم عامل مجزا و مخصوص به خود است که باعث شده احتمال هک شدن یا دزدیده شدن اطلاعات کاربران بسیار پایین بیاید.

هر ساله اپل مسابقاتی را برگزار می کند که در آن برای پیداکردن باگ های (ایرادات فنی کوچک) سیستم عامل خود جوایز با مبلغ زیادی را در نظر می گیرد. داشتن یک اپل آیدی تا زمانی که از آیفون استفاده می کنید، می تواند مثل گاو صندوق امنی از گوشی شما در برابر برنامه های مخرب و هکرها محافظت کند و شما را با امکانات جدیدی آشنا کند. در آخر اگر نگران اطلاعات شخصی خود هستید آیفون می تواند به خوبی از آنها مراقبت کند.

نرم افزار های شخصی ساز شده

با توجه به متفاوت بودن سیستم عامل آیفون، نرم افزارهای ارائه شده در این گوشی نیز با دیگر نرم افزارها از نظر دیداری و ساختاری متفاوت هستند، اما این اتفاق در تمامی گوشی های اندروید یکسان است. این خود باعث شده کاربران احساس بسیار خوبی نسبت به کار با نرم افزارهای اپل داشته باشند.

دستیار باهوش همیشه همراه

Siri که یک دستیار صوتی بسیار باهوش است، با توجه به استفاده از هوش مصنوعی می تواند بیشتر کارهای شما با گوشی را از طریق دستور صوتی اجرا کند و نیازی نیست که همیشه گوشی در دست شما باشد. جالب است بدانید این دستیار قوی و باهوش توانسته تا به حال جان چندین نفر از کاربران آیفون را نجات دهد و با تماس با پلیس و یا اورژانس از اتفاقات بد جلوگیری کرده است.

پیشتاز در فناوری

آیفون در تولید محصولات همیشه از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده می کند. برای مثال اولین گوشی مجهز به فناوری ۵G

و ارتباط با ماهوارهای استارلینک بدون استفاده از سیم کارت، آیفون است. پس با آیفون همیشه چند قدم جلوتر باشید.

گوشی آیفون

اپل برای همه سلیقه ها

آخرین موضوعی که برای کاربران مخصوصا در ایران اهمیت زیادی دارد این است که اپل برای تمامی سلیقه ها، بودجه ها و نیازهای کاربران، تنوع کالا دارد و می توان به راحتی یکی از این محصولات را برای استفاده خریداری کرد. پس در ادامه همراه ما باشید تا چند مورد از این گوشی های جذاب را به شما معرفی کنیم.

iPhone 13 pro max با ۵۱۲ گیگابایت حافظه

اگر علاقه مند به عکاسی، فیلمبرداری یا نصب نرم افزارها مختلف هستید و به حافظه زیاد، دوربین با کیفیت و صفحه بزرگ برای ثبت اطلاعات نیاز دارید، گوشی ایفون ۱۳ pro max می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. در صورتی که مشکل بودجه ندارید می توانید این گوشی را خرید کنید و به راحتی به فعالیت های خود، مخصوصا تولید محتوا بپردازید. آیفون ۱۳ پرو مکس آنقدر حرفه ایی است که می توان گفت تمامی نیازهای کاربران را برطرف می کند و به نوعی Pro Max ها پرچمدار آیفون در هر رونمایی می باشند. این گوشی از رم ۶ گیگابایت بهره می برد و سرعت بسیار قابل قبولی دارد. دوربین های این گوشی از نوع مایکرو بوده و در مواقع لرزش و یا تاریکی عکس های بسیار زیبایی را ثبت می کند.

iPhone 13 با حافظه ۱۲۸ گیگابایت

اگر محدودیت مالی دارید اما نمی خواهید از تکنولوژی گوشی های آیفون عقب بیوفتید، این گوشی برای شما مناسب است. آیفون ۱۳ معمولی دارای تمامی مشخصات نرم افزاری این سری می باشد، اما از نظر سخت افزاری از مدل پرو مکس پایین تر است. به طور کلی اگر به دنبال گوشی سبک و کم حجم ولی به روز هستید می توانید این گوشی را با رم ۴ گیگابایت و دو دوربین بسیار خوب انتخاب و خرید کنید. iPhone 13 قابلیت اتصال به اینترنت ۵G را دارد و می توان گفت تا دو یا سه سال آینده شما را از داشتن گوشی جدید بی بهره می کند. قیمت این گوشی نسبت به دیگر مدل های آیفون ۱۳ پایین تر است و این خود برای علاقمندان به آیفون با بودجه پایین مناسب است. رنگ های این گوشی بسیار متنوع است و دو رنگ پرطرفدار این گوشی آبی و نوک مدادی یا همان خاکستری می باشد که در بین دیگر رنگ ها دارای قیمت بالاتری نیز هستند.

iPhone 12 با حافظه ۱۲۸ گیگابایت

گوشی آیفون ۱۲ متولد سال ۲۰۲۱ اما بسیار قوی و بروز می باشد. این گوشی دارای امکانات بسیار خوبی است که با آیفون ۱۳ معمولی چندان تفاوتی ندارد و می توان آن ها را در یک رده دانست. لازم به ذکر است که قیمت این گوشی امروزه نسبت به مدل های ۱۳ یا ۱۴ بسیار پایین تر است اما از نظر سخت افزاری می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. این گوشی بسیار خوش دست و سبک، دارای رم ۴ گیگابایت و دو دوربین بسیار خوب است و از باتری ۲۸۱۵ میلی آمپری بهره می برد. این گوشی دارای ۵ رنگ بسیار جذاب و پر طرفدار است که می تواند هر نوع سلیقه ایی را جذب خود کند.

iPhone SE 2022 JA تک سیم کارت با حافظه ۱۲۸ گیگابایت

همیشه اپل برای علاقمندان برند خود سورپرایزهای ویژه دارد که یکی از آنها همین Iphone se می باشد که هر ساله از آن رونمایی می کند. گوشی بسیار ساده که در طراحی شبیه به نسل های قبلی آیفون است اما از نظر نرم افزاری، جدیدترین سیستم عامل خود را روی آن نصب می کند تا تمامی مشتریان حتی با کمترین درآمد مالی را جذب کند.

این گوشی بر خلاف دیگر آیفون های جدید، فقط یک سیم کارت دارد و رم آن ۴ گیگابایت است اما از نظر نرم افزاری دارای IOS آپدیت شده به روز است. این گوشی سبک ترین گوشی آیفون است که هنوز با دکمه HOME طراحی شده و برای کسانی که نمی توانند از این دکمه دل بکنند بسیار مناسب است. ۱۲۸ گیگابات حافظه برای این گوشی مناسب است اما در این مدل می توان حافظه ۶۴ گیگابایت را نیز خریداری کرد. قیمت این گوشی در مقابل با دیگر رقبا بسیار پایین تر است و با هر بودجه ای سازگار است.

از اینکه تا اینجا همراه ما بودید بسیار خوشحالیم. امیدواریم تیم فروشگاهی فرفره توانسته باشد به شما عزیزان در شناخت برند اپل و انتخاب درست خرید گوشی اپل کمک کرده باشد. فراموش نکنید که قبل از خرید گوشی های اپل به رجیستری آن توجه کنید و سعی کنید این گوشی را از سایت ها و فروشگاه های معتبر و حتما با گارانتی معتبر خریداری کنید تا دچار مشکل نشوید. اگر هم قصد خرید گوشی کار کرده را دارید حتما قبل از خرید، تمام تست های فنی را انجام دهید و از فروشنده گارانتی برگشت و ضمانت خرید دریافت کنید.

نظرات