بیوگرافی الناز قاسمی بازیکن هندبال و همسرش + عکس خانوادگی و مسابقات و اینستاگرام

4

بیوگرافی الناز قاسمی بازیکن هندبال و همسرش + عکس های خانوادگی و مسابقات و سوابق ورزشی الناز قاسمی از شروع هندبال تا بهترین بازیکن هندبال و خانواده و پیج اینستاگرام الناز قاسمی هندبالیست تیم ملی هندبال زنان ایران و سن و محل تولد و الناز قاسمی ویکی پدیا و مصاحبه وی درباره زندگی شخصی و ورزشی او در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی الناز قاسمی بازیکن هندبال و همسرش + عکس های خانوادگی و پیج اینستاگرام و مسابقات

بیوگرافی الناز قاسمی

الناز قاسمی, متولد سال ۱۳۷۴ در شهر قم, بازیکن هندبال و عضو تیم ملی هندبال بانوان ایران است که در طول فعالیت های ورزشی خود در رشته هندبال به عنوان پاسور توانسته موفقیت های زیادی کسب کند. او که دارای مدرک تحصیلی تربیت بدنی است، در سال ۲۰۲۱ بهترین بازیکن زمین در مسابقات قهرمان جهان در اسپانیا در مقابل ازبکستان انتخاب شد.

ازدواج و همسرش

وی هنوز ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است. وی یک خواهر دارد که ازدواج کرده و دارای فرزند می باشد.

بیوگرافی الناز قاسمی

شروع هندبال

الناز قاسمی بازیکن هندبال یکی از ستاره‌های جوان هندبال بانوان کشور است که توانسته خیلی زود به تیم ملی برسد و حالا به عنوان یکی از چند پدیده جوان هندبال کشور شناخته می‌شود.

خانم قاسمی از کلاس سوم ابتدایی با شرکت در دوره استعدادیابی هندبال در مدارس ناحیه ۳ انجام شد، به این رشته علاقمند شد. تمریناتش را زیر نظر زهرا احمدی نیا مربی هندبال آغاز کرد.

اما از حدود ۱۴ سالگی به‌طور جدی این رشته را دنبال کرد و پس از حدود یک سال و نیم تمرین به تیم ملی نوجوانان دعوت شد و بطور حرفه ای وارد رشته هندبال شده است و در تیم های چون هدف پویان قم و تیم ملی هندبال بانوان ایران و … به عنوان بازیکن حضور داشته است.

او درباره آرزوها و تلاش های خود به عنوان بازیکن هندبال گفته: دوست دارم در قله هندبال ایران قرار بگیرم. دوست دارم روزی همراه با هم تیمی‌ها و مربیانم در یک تیم خارجی بازی کنم.

الناز قاسمی بازیکن هندبال

خانواده و حمایت ها

الناز قاسمی درباره خانواده اش و حمایت های پدر و مادرش گفته: خانواده ام در ابتدای کار مخالفت‌هایی داشتند، زیرا‌ شناختی از آینده این رشته برای خانواده وجود نداشت و به طور طبیعی درس را به فعالیت ورزشی ترجیح می‌دادند. اما از نظر درسی همیشه شاگرد ممتاز بودم و هرگز از این نظر مشکل نداشتم و به همین دلیل خانواده‌ام همه چیز را به اختیار من گذاشتند و حتی در مورد سفر خارجی هم مخالفتی از سوی خانواده وجود نداشت.
خانواده‌ام نقش مهمی در موفقیت‌هایم داشته‌اند و می‌خواهم از صمیم قلب از پدر و مادرم تشکر کنم. آن‌ها همیشه مشوق من بوده‌اند و من را تنها نگذاشته‌اند.

عکس های خانوادگی و پدر و مادر الناز قاسمی

برترین بازیکن زمین در مسابقات ۲۰۲۱ اسپانیا

در پایان دیدار تیم‌های ملی هندبال بانوان ایران و ازبکستان در جربان مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا ۲۰۲۱، الناز قاسمی عنوان برترین بازیکن میدان را بدست آورد.

او در این دیدار عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق به زدن ۹ گل شد و در پایان عنوان ارزشمندترین بازیکن این دیدار را به خود اختصاص داد.

پیش از این نیز در دیدار تیم‌های ملی ایران و نروژ، فاطمه خلیلی دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان ایران موفق به کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان شده بود

همچنین بخوانید: بیوگرافی علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و همسر و فرزندانش +عکس ها و اینستاگرام

عکس های شخصی الناز قاسمی

بازیکن تیم ملی هندبال بانوان ایران

از ۱۶ سالگی به تیم ملی هندبال نوجوان ایران دعوت شد و در سال ۹۰ با تیم ملی نوجوانان به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن رفت و این نخستین تجربه بین‌المللی‌ الناز قاسمی بود. پس از آن در رده سنی جوانان در مسابقات کشورهای در حال توسعه در ازبکستان نایب قهرمان شد و همچنین در مسابقات جوانان آسیا در قزاقستان هم در تیم ملی جوانان حضور داشت.

او در اردوی تیم ملی بزرگسالان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی هم در فهرست تیم ملی بود اما به دلیل آسیب دیدگی نتوانست به اندونزی برود.

صفحه اینستاگرام الناز قاسمی

elnaz.ghasemi747

عکس های شخصی الناز قاسمی هندبالیست ایرانی

زندگینامه الناز قاسمی بازیکن تیم ملی هندبال بانوان ایران

عکس های الناز قاسمی بازیکن هندبال

سوابق و مسابقات الناز قاسمی هندبالیست ایرانی

4 دیدگاه در “بیوگرافی الناز قاسمی بازیکن هندبال و همسرش + عکس خانوادگی و مسابقات و اینستاگرام

  1. حسام الدین اسماعیل زاده گفت:

    کاردانی کامبیوتر گرافیک استخدام پلیس نوپو تهران بزرگ هستم از مربی بپرسید کمک مربی نمی‌خواهد تیم ملی هندبال بانوان ایران باتشکر حسام الدین اسماعیل زاده واتساپ اینستگرام تلگرام ایمو حسام الدین اسماعیل زاده واتساپ اینستگرام تلگرام ایمو حسام الدین اسماعیل زاده بپیوندید

  2. حسام الدین اسماعیل زاده گفت:

    کاردانی کامبیوتر گرافیک هستم و دارایی مدرک فدراسیون جودوو کوراش جمهوری اسلامی ایران کیو ۵ هستم

  3. حسام الدین اسماعیل زاده گفت:

    حسام الدین اسماعیل زاده سایت روزنامه ورزشی ایران همراه شوید

  4. hsamasmaylzadh گفت:

    تیم ملی هندبال بانوان ایران کمک کنم جودوو کار ماهر هستم کمربند بنفش کیو ۵ هستم کیو ۷ کیو ۶ کیو ۸ کیو ۹ کمک مربی تیم ملی هندبال بانوان ایران کمک کنم تیم ملی هندبال بانوان ایران ولی این جا نیستم آمدید وارم تیم ملی هندبال بانوان ایران مدال طلا بگیرند ۰۹۱…۴۹۴٫٫ باتشکر حسام الدین اسماعیل زاده ۰۹۱٫٫۴۴۷ زنگ بزنید

نظرات