بیوگرافی و عکس های جدید سارا مقربی | بازیگر سریال بوتیمار

10

“سارا مقربی”, بازیگر تازه کار و نوظهور سینما ، تئاتر و تلویزیون است, او بیشتر در تئاتر فعالیت دارد, به تازگی در سریال بوتیمار به کارگردانی علیرضا نجف زاده بازی کرده است. در ادامه به معرفی یکی از بازیگران اصلی سریال بوتیمار در نقش نهال یعنی (سارا مقربی) می پردازیم تا شما با بیوگرافی شخصی و سوابق هنری و فیلم شناسی و پیج اینستاگرام و خانواده و عکس های شخصی این بازیگر و وضعیت ازدواج و همسر آشنا شوید.

سارا مقربی | بیوگرافی و عکس های جدید سارا مقربی و همسرش + خانواده و فیلم شناسی

بیوگرافی سارا مقربی بازیگر

مجله حرف تازه – سارا مقربی در دهه ۷۰ متولد شده و یکی از بازیگران و چهره های جدید سینما و تلویزیون است که برای اولین بار با بازی در “سریال بوتیمار” از شبکه ۳ در سال ۱۴۰۰ جلوی دوربین رفت و به بینندگان تلویزیون معرفی شد.

خانواده و زندگی شخصی

در خانواده کم جمعبت به دنیا آمده و یک برادر از خودش بزرگتر دارد و خیلی دوستش داره و رابطه خواهر و برادری خوبی دارند.

در جدیدترین خبرها اینکه خانواده ای چهار نفره زندگی می کند پدرش حسن مقربی و مادرش لیلا شهرزاد و دارای یک برادر بزرگتر از خودش به نام سیاوش است.

عکس های جدید سارا مقربی و پدر و مادرش

سوابق بازیگری

درباره سوابق هنری و آثار نمایش ها و فیلم و سریال سارا مقربی اطلاعات جامع و کامل شخصی و هنری موجود نیست‌ و تاکنون گفتگو و مصاحبه ای با رسانه و روزنامه های خبری انجام نداده و مخاطبان او را برای اولین بار با این بازیگر جوان در سریال بوتیمار آشنا میشوند.

سارا فعالیت هنری اش را ابتدا با بازی در تئاتر شروع کرد وی در نمایش هایی مانند خانه برناردا البا در سال ۱۳۹۷ بازی کرده است پس از آن نیز در نمایش عروسی خونی لورکا و… بازی کرده است.

 

بیوگرافی و عکس های جدید سارا مقربی بازیگر سریال بوتیمار

وضعیت ازدواج و همسر سارا مقربی

از وضعیت ازدواج و زندگی خصوصی این بازیگر خبری منتشر نشده است و اطلاعات در دست نیست

صفحه اینستاگرام سارا مقربی

صفحه اینستاگرام سارا مقربی

پیج شخصی این هنرمند با آیدی saramogharabi_ در شبکه اینستاگرام با فالورهای کمی فعال است، اما خصوصی بوده و از دسترس عموم خارج است.

شهرت با سریال بوتیمار

«سارا مقربی» که کار هنری را با تئاتر آغاز کرده در اولنی تجربه بازیگری خود در سریال بوتیمار در نقش نهال در اردیبهشت ۱۴۰۰ دیده شد و تجارب خوبی در کنار بازیگران مطرح و سرشناسی چون علی صبوری ، حمید لولایی ، مرجانه گلچین ، هدایت هاشمی ، اشکان اشتیاق ، ندا کوهی در نقش زهرا، علیرضا درویش ، سلمان خطی ، ملیحه بقایی ، حسین توهمی ، سامی غریبی ، ساناز سماواتی و دانیال جعفری و علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، شهاب عباسی، سیما مطلبی، ندا کوهی، آرزو ابی زاده و … کسب کرد

عکس های شخصی سارا مقربی بازیگر

 

داستان این مجموعه تلویزیونی اینگونه نوشته شده است:بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند … بوتیمار همیشه نگران فرداست.

او با همبازی شدن در کنار بسیاری از سوپراستارهای سینما همراه شده است بازی در کنار مرجانه گلچین و حمید لولایی می تواند برای هر بازیگر جوانی مایه افتخار باشد و تجربه آنها در این عرصه افزایش یابد بدون شک از سارا مغربی در آینده اطلاعات بیشتری به دست خواهد آمد و در فیلم و سریال های بیشتری بازی خواهد کرد

سارا مقربی ویکی پدیا

زندگینامه و سوابق هنری و فیلم ها و سریال های سارا مقربی بازیگر

سارا مقربی و برادرش سیاوش

عکس های جنجالی سارا مقربی بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار

عکس ها و تصاویر شخصی سارا مقربی

سن و قد سارا مقربی, سارا مقربی اینستا

اطلاعات جامع و کامل شخصی از این بازیگر موجود نیست‌ و تاکنون گفتگو و مصاحبه ای با رسانه و روزنامه های خبری انجام نداده است. اگر اطلاعات کاملی درباره این بازیگر دارید در پخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

10 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های جدید سارا مقربی | بازیگر سریال بوتیمار

  1. من گفت:

    من هم موافق نظر دوستان درباره با حجاب بودن هستم، بازیگرا به راحتی الگوهای نوجووناو جوونا میشن کاش حواسشون به این نکته و خوب بودنشون میبود..اینکه باید واقعا الگوی خوبی باشن…

  2. بهار گفت:

    سلام سارا جان به نظر من شما خیلی زیبا هستین ولی کاش اینطوری زیبای هاتو نمایان نمی کردین یک خانم با شخصیت نمیزاره زیبایی هاشو نامحرمان ببینند یک خانم باوقار مثل یک مروارید میمونه, که اگر این مروارید توی صدفش باشه به سختی بشه اونو بدست آورد با ارزشه ولی زمانی که یک مروارید صدف نداشته باشه و همینجوری تو دریا باشه ارزشی نداره چرا چون قابل دست رسه و ما خانم ها هم مثل همین مرواریدیم که گفتم اگه حجابمون رعایت نکنیم دقیقا مثل اینکه خودمونو بی‌ارزش بدونیم

  3. مارال گفت:

    حرف نزن

  4. ناشناس گفت:

    شنا فوضولی نکنی سنگین تری
    اگر هم ناراحتی نگاه نکن

  5. آزاده گفت:

    سلااااام سارای عزیز بدرخشی عزیزم
    خیلی عالی هستی
    😍😍😍😍😍😍

  6. نازی گفت:

    سلام من بازی سارا مقربی در سریال بوتیمار میپسندم و به نظر من خیلی خوب بازی میکنه
    مخصوصا اونجا که با نیما رفته بود
    موفق باشی سارا جان

  7. شاهین گفت:

    اینا کی هستن بازیگر شدن
    اصلا بازی بلد نیست فقط ادا درمیاره و حرکاتش بیشتر از بازیشه

  8. فاطمه گفت:

    سلام خانم مقربی بازی تون خوب خوبه و من بازی شما رو دوست دارم
    اما خیلی صدا و نحوه بازی ت به زهره نعیمی شبیه هست

  9. سمیرا گفت:

    تو نگاه نکن

  10. محمد گفت:

    نشان دادن عکس خانوم در حالی که حجابش به نحو کامل رعایت نشده خوب نیست

نظرات