داستان و بازیگران سریال زندگی زیباست+ بیوگرافی و تصاویر سریال زندگی زیباست

1

“سریال زندگی زیباست”، با نام قبلی عشق مجموعه تلویزیونی (ایرانی) محصول سال ۱۳۹۸ به کارگردانی قاسم جعفری است که پس ۲ سال بلاتکلیفی در نهایت تیرماه ۱۴۰۰ بدون اطلاع رسانی بطور ناگهانی در ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو پخش شد.این سریال محصول سال ۹۸ و در ژانر عاشقانه و درام ساخته شده است. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران سریال زندگی زیباست+ بیوگرافی و تصاویر سریال زندگی زیباست

 

سریال زندگی زیباست

زندگی زیباست مجموعه تلویزیونی ایرانی در ۵۰ قسمت در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ تولید شده و در تهران، کویر طبس، یزد، مشهد، چالوس و بندر چابهار تصویربرداری شده است. حدود ۲۰ بازیگر جوان تئاتری برای اولین بار در این سریال جلوی دوربین رفته و شخصیت های اصلی سریال را بازی کردند

موضوع و خلاصه داستان سریال زندگی زیباست

موضوع و داستان سریال درباره چگونگی رسیدن هفت عاشق و معشوق به یکدیگر است و محتوای عاشقانه ای دارد.

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال زندگی زیباست

لیست اسامی بازیگران زندگی زیباست مجموعه از چند بازیگر جوان تئاتری هستند که در نقش اصلی و کلیدی در کنار تعدادی بازیگر معروف و با سابقه ایرانی در این سریال بازی کردند که اسامی بازیگران نقش اصلی عبارتند از: شهرزاد جعفری در نقش “شوکا”، حمید رشید، یاسمین خلدبرین، ستایش رجایی نیا،آزاده سیفی، رامین جعفری، علیرضا رسولی، سارا مقربی در نقش “یاسی”، سجاد بابایی و سعید زارعی در نقش “سعید”، ثریا قاسمی ، نیما رئیسی، رسول نجفیان ، مهتاج نجومی، امید روحانی، بیژن بنفشه خواه ، اردلان شجاع کاوه و … می باشند

داستان و بازیگران سریال زندگی زیباست+ بیوگرافی و تصاویر سریال زندگی زیباست

قاسم جعفری کارگردان

قاسم جعفری کارگردان این سریال در سال های قبل مجموعه های موفقی چون همسفر و راه سوم و سریال خط قرمز ، سریال کمکم کن
سریال غریبانه ، سریال از نفس افتاده و فیلم سینمایی عین شین قاف و پروانگی ، دختران ،نبش قلب گرگ و میش ، بازنده و … را در کارنامه موفق کارگردانی و فیلم سازی خود دارد.

ساعت پخش و تکرار سریال زندگی زیباست از شبکه دو

این سریال هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه دو می رود و تکرار آن در ساعت ۹ صبح و ۱۶:۲۰ بعد از ظهر می باشد…

حواشی پخش ناگهانی سریال تلویزیونی زندگی زیباست

سریال زندگی زیباست با نام قبلی عشق ،ساخته قاسم جعفری شنبه، بدون اطلاع رسانی قبلی جایگزین سریال صبح آخرین روز شد و در ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه دوم سیما رفت. پخش این سریال جدید در حالی آغاز شد که تا ساعت ۲۱ دیشب، سایت رسمی شبکه دو سیما اعلام کرده بود سریال تکراری هشت و نیم ساخته شهرام شاه حسینی پخش خواهد شد.

داستان و بازیگران سریال زندگی زیباست+ بیوگرافی و تصاویر سریال زندگی زیباست

در پی پخش نشدن این سریال بازیگران جوان سریال، به علی عسگری، رئیس سازمان صداوسیما نامه ای اعتراضی نوشتند و درخواست کردند سریالشان پس از یک سال بلاتکلیفی تعیین تکلیف شود.

در بخشی از نامه آنها خطاب به رئیس صداوسیما آمده بود: الان پر از سرکوب و ناامیدی این نامه را می‌نویسیم که شاید بخوانید، شاید به دستتان برسد که بتوانیم حقمان را پس بگیریم. فیلمنامه‌ای که توسط سازمان صدا و سیما تصویب می‌شود، ساخته می‌شود اما حاصلش توسط همان سازمان بلاتکلیف می‌ماند… ما سعی کردیم بهترین خودمان را ارائه بدهیم که جواب‌گوی مخاطب هم‌نسل‌مان باشیم اما عدم پخش سریالی که با تمام قواعد سازمان ساخته شده، شوخی نیست؟

عوامل سازنده سریال و پشت صحنه

عوامل سازنده این سریال عبارتند از نویسندگان: پریسا شمس و حامد افضلی مدیران تصویربرداری: افشین علیزاده و مصطفی احمدیان

1 دیدگاه در “داستان و بازیگران سریال زندگی زیباست+ بیوگرافی و تصاویر سریال زندگی زیباست

  1. رعنا گفت:

    سریال فوق العاده جذابی هست

نظرات