بیوگرافی کامل سردار حسین اسداللهی + زندگی شخصی و علت شهادت

0

بیوگرافی کامل سردار حسین اسداللهی + زندگی شخصی و علت شهادت

سردار حسین اسداللهی از فرماندهان جنگ و فرمانده لشکر محمد رسول الله در ۲ فرردین ۹۹ بر اثر عارضه شیمیایی به درجه شهادت نائل گردید بیوگرافی و سوابق و تصاویر وی و حواشی مراسم تشییع شهید حسین اسدالهی را در مجله اینترنتی حرف تازه میخوانید

بیوگرافی کامل سردار حسین اسداللهی + زندگی شخصی و علت شهادت

بیوگرافی سردار حسین اسداللهی

شهید اسداللهی از رزمندگان فعال در دوران جنگ تحمیلی بود که پس از پایان جنگ تحمیلی، سال‌ها در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ مشغول به خدمت بوده و فرماندهی اسبق لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) در کارنامه‌ی مدیریتی ایشان است.

سوابق و فرمانده لشکر محمد رسول الله

سردار اسداللهی از فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) و بسیجی مخلص و سرباز سرافراز ولایت و امت اسلامی بود که در دوران جنگ تحمیلی شیمیایی شده بود و سالها با این عارضه دست و پنجه نرم میکرد.
وی در جنگ با داعش نیز در خط مقدم به عنوان فرمانده حضور داشته و از مدافعان حرم در سوریه بود

در زمان شکل‌گیری گروهک‌های تکفیری و تروریستی موسوم به داعش، مدت‌های طولانی به عنوان فرمانده در کنار رزمندگان و مدافعان حرم حضرت زینب(س) نقشی اساسی داشت.

زندگینامه سردار حسین اسداللهی فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله

خدمات و فعالیت ها

شهید اسداللهی پس از نابودی داعش، در صحنه‌های مختلف خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران به‌ویژه در صحنه‌های امدادرسانی به هنگام زلزله‌ی واقع‌شده در غرب کشور و همچنین وقوع سیل در شهرهای شمال و غرب کشور دوشادوش بسیجیان و گروه‌های جهادی، حضوری شبانه روزی داشتند.

مراسم تشییع سردار حسین اسداللهی

پیکر سردار شهید حسین اسداللهی صبح ۴ فروردین ماه ۹۹ در شهرک ورد آورد تشییع و سپس در گلزار شهدای وردآور به خاک سپرده شد این مراسم تشییع که بعلت حضور خودجوش و تجمع مردم در حالت شیوع کرونا و علاقه وافر به سردار شهید اسداللهی و قدردانی از زحمات وی جنجالی و خبرساز شد

همسر و فرزندان شهید سردار اسدالهی

رئیس روابط عمومی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ:

برای تشییع پیکر مطهر سردار شهید اسداللهی که ساعت ۱۰ صبح دوشنبه با حضور جمع قلیلی از همرزمان و دوستان ایشان برگزار شد هیچ فراخوانی اعلام نشده بود و این حضور کاملا خودجوش بود.

به رغم وجود نداشتن هیچ برنامه سازمان یافته ای برای تشییع پیکر این شهید سعید ستاد بحران و سازمان بهداشت سپاه در محل تشییع حضور یافت و ضمن ضدعفونی کردن فضا و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی تلاش کرد تا حضور خودجوش امت حزب الله به بهترین شکل نظم یافته و تشییع و تدفین ایشان به پایان برسد.

حواشی مراسم تشییع سردار حسین اسداللهی

علت شهادت سردار حسین اسداللهی

سردار اسدالهی عصر شنبه ۲ فروردین ماه ۹۹ بر اثر بیماری ناشی از عوارض شیمیایی سالهای دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نایل گردید.

ما نیامدیم که برگردیم

یکی از فرماندهان دفاع مقدس تعریف می کرد وقتی در عملیات مرصاد به گرهی خوردیم حاج حسین را صدا کردم و گفتم باید با گروهانت به فلان نقطه بروی اما بدان اگر قبول کنی ممکن است برگشتی در کار نباشد. شهید اسدالهی می گوید: با نیامده ایم که برگردیم. می رود و کار را به سرانجام می رساند.

درگذشت و علت شهادت شهید اسدالهی

در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی

یکی از همرزمانش تعریف میکند: در جنگ سوریه چون من توفیق داشتم روزهای زیادی کنار حاجی باشم یادم هست کاری نبود که حاج قاسم سلیمانی از سردار اسدالهی بخواهد و او نه بیاورد. هر چه بود اطاعت می کرد و برای انجام آن اگر توانش کم بود توان خود را تقویت می کرد.

زلزله سر پل ذهاب و آق قلا

وقتی در سر پل ذهاب زلزله آمد و نیز در سیل آق قلا سردار حتی گاهی بدون هماهنگی به این منطقه سفر می کرد و شب و روز برای کمک به مردم آسیب دیده تلاش می کرد. با اینکه این حق را داشت تا برای سفرهایش از هواپیما استفاده کند اما حاج حسین با اتوبوس رفت و آمد می کرد مبادا بی خود از پول بیت المال خرج شود.

نظرات