بازیگر نقش اسد در سریال در چشم باد کیست؟ بیوگرافی

0

بازیگر نقش اسد در سریال در چشم باد کیست؟ بیوگرافی و عکسهای جدید و اینستاگرام مهدی کاسه ساز «بازیگر نقش اسد ایرانی در سریال در چشم باد» و همسر و زندگی شخصی با عکس های جنجالی و (فیلم ها و سریال های جدید مهدی کاسه ساز) را در مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش اسد در سریال در چشم باد کیست؟ بیوگرافی و عکس جدید مهدی کاسه ساز

بیوگرافی مهدی کاسه ساز بازیگر نقش اسد در سریال در چشم باد

آقای مهدی کاسه ساز متولد دهه ۶۰ در تهران بازیگر و کارگردان و دستیار کارگردان است. او فرزند حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده بزرگ و نامی ایرانی است گه در مدتی پیش بر اثر بیماری سرطان درگذشت

عکس مهدی کاسه ساز و پدرش

عکس پدر مهدی کاسه ساز

سوابق بازیگری

مهدی کاسه ساز در زمینه بازیگری فعالیت داشته و تاکنون در سریال در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و «دختران حوا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و فیلم سینمایی “محافظ حضور داشته است.

بیوگرافی مهدی کاسه ساز بازیگر نقش اسد در سریال در چشم باد

بیوگرافی بازیگر نقش اسد ایرانی در سریال در چشم باد

اسد با بازی مهدی کاسه ساز در سریال در چشم باد پسر کوچکتر خانواده حسن ایرانی با بازی سعید نیکپور است که به خدمت سربازی می رود و در حمله هوایی متفقین به نیروی دریایی بندر پهلوی به همراه یدالله بایندر شهید می‌شود.

بواسطه پدرم نقش نگرفتم

من تا امروز در سریال‌های تلویزیونی در چشم باد، دختران حوا و فیلم سینمایی محافظ حضور داشتم و هیچ وقت به واسطه حضور پدرم در کاری نقش نگرفته‌ام، تصمیم ندارم که پدر را تنها بگذارم اگر سالیان سال هم به خاطر نگاه سلیقه‌ای دوستان از عرصه بازیگری کنار گذاشته شوم.

بازیگر نقش اسد در سریال در چشم باد کیست؟ بیوگرافی و عکس های جدید

لازم به ذکر است که مجموعه تلویزیونی در چشم باد قصه زندگی خانواده‌ای است که رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان از دوره قیام میرزا کوچک جنگلی تا آزادسازی خرمشهر در آن به تصویر کشیده می‌شود،قصه از زمانی آغاز می‌شود که میرزا کوچک خان جنگلی، در گیلان اعلام جمهوری می‌کند و با این اقدام دوران پر حادثه تاریخ معاصر ایران آغاز می‌شود که سه دوره تاریخ ایران را بازگو می‌کند (قاجار، پهلوی، جمهوری اسلامی)

پدر خانواده معروف به «ایرانی» از یاران میرزا کوچک خان جنگلی است. پس از کشته شدن میرزا، ایرانی همراه خانواده‌اش به تهران کوچ می‌کند و با دایر کردن یک چاپخانه فعالیت‌های سیاسی‌اش را پی می‌گیرد.

اینستاگرام مهدی کاسه ساز

سعید نیک‌پور نقش «حسن ایرانی» پدر خانواده را بازی می‌کند. او از ابتدای سریال در قصه حضور دارد و در فاز دوم از قصه خارج می‌شود. ایرانی ۳ پسر و یک دختر دارد که نام یکی از پسرها «بیژن» است و نقش او را «پارسا پیروزفر» بازی می‌کند. «بیژن» خلبان است و پس از ترک نامزدش «ایران نخجوان» با بازی سحر جعفری جوزانی در جنگ جهانی دوم با متفقین می‌جنگد. او پس از جنگ دستگیر و به خارج از کشور تبعید می‌شود.

بیژن زمان جنگ ایران و عراق به ایران می‌آید و برای پیدا کردن پسرش مجبور می‌شود به جبهه برود. نقش پسر دیگر ایرانی به نام «نادر» را «کامبیز دیرباز» بازی می‌کند. ستاره صفرآوه نیز در نقش لیلی بازی میکند که بازیگر تاجیکستانی این سریال است

بیوگرافی بازیگر نقش اسد ایرانی در سریال در چشم باد

اینستاگرام مهدی کاسه ساز

پیج اینستاگرام مهدی کاسه ساز با آیدی mehdi.kasesaz فعال است که میتوانید با فالور کردن با تصاویر و فعالیت های آشنا شوید

نظرات