داستان و بازیگران سریال دنیای شیرین+ بیوگرافی و تصاویر سریال دنیای شیرین

0

“سریال دنیای شیرین”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی بهروز بقایی و تهیه کنندگی علی خودسیانی و با بازی رضا عطاران است. این سریال محصول سال ۷۶ و در ژانر دارم و اجتماعی ساخته شده است. سریال دنیای شیرین که برای اولین بار در همان سال از شبکه اول سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی انتن صداوسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

داستان و بازیگران سریال دنیای شیرین+ بیوگرافی و تصاویر سریال دنیای شیرین

خلاصه داستان سریال دنیای شیرین

سریال “دنیای شیرین” روایتگر داستان دو خانواده ایرانی است که گوینده داستان، دختری به همین نام با بازی زهرا جواهری است. او همراه با پدرش که یک گلفروش، مادرش که یک پرستار، دو برادر کوچکترش که هرسه دانش‌آموز هستند در یک خانه زندگی میکنند.

خلاصه داستان سریال دنیای شیرین

کمی آن طرف تر در همسایگی خانواده شیرین، دایی آنها و پسر کوچکش در یک طبقه از یک آپارتمان زندگی می‌کنند. در هر قسمت، آنها با مشکل تازه‌ای درگیر می‌شوند. مطابق معمول، هر بار بچه‌های خانواده مشکلی ایجاد می‌کنند و بزرگترها با هدایت و تدبیر خود، آنرا حل می‌کنند. از نکات جالب این سریال بازی اشکان اشتیاق در دوران کودکی است.

اسامی بازیگران سریال دنیای شیرین به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال دنیای شیرین به همراه نقش

دیگر عوامل

کارگردان: بهروز بقایی، تهیه کننده: علی خودسیانی، تدوین گر : سعید سالارزهی، فیلم برداری : محمدرضا کاظمی و محمدحسین کریمی، موسیقی متن : علی بیرنگ.

بیوگرافی علیرضا رئیسی

علیرضا رئیسی متولد ۷ مرداد ۱۳۶۰ در تهران است. آغاز بازی وی در سینما از سال ۱۳۶۸ با فیلم پاتال و آرزوهای کوچک کاری از مسعود کرامتی بود.
علیرضا رئیسی از ۶ سالگی بازیگری را با نقش آفرینی در پاتال و آرزوهای کوچک آغاز کرد و پس از آن مدتی پرکار بود و در برخی آثار تلویزیونی و سینمایی بازی کرد. مدرسه پیرمردها، اتل متل توتوله، شهر در دست بچه‌ها از جمله این آثار هستند.

علیـرضا رئیسی حدود ۷ سال برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرد و پس از بازگشت در سریال‌های شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، ۳۶۰ درجه و … بازی کرد.

بیوگرافی اشـکان اشتیاق

اشکان اشتیاق در تاریخ ۶ تیر ماه سال ۱۳۶۱ در شهر تهران چشم به جهان گشود. در رشته گرافیک در دانشگاه تهران تحصیل نموده اسو در همین رشته توانسته مدرک دریافت نماید و فار التحصیل شود

اشـکان اشتیاق بازیگری در سینما را در سال ۸۴ با بازی در فیلم چپ دست آغاز نمود

و همچنین بازیگری در تلویزیون را در سال ۷۳ با بازی در سریال همسران شروع نمود و با بازی در سریال دنیای شیرین و سریال زیر اسمان شهر شناخته و معروف شد

نظرات