بیوگرافی علیرضا رئیسی بازیگر و همسرش+ دخترش شانا و عکس های بزرگسالی جدید

0

بیوگرافی و سوابق علیرضا رئیسی بازیگر و همسرش + دخترش شانا و عکس های بزرگسالی جدید از شروع بازیگری در کودکی تا نقش بغاز داعشی در خانه امن همراه با سوابق هنری و سریال ها و فیلم های جدید او و ماجرای ازدواج و طلاق و دخترش شانا از ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی علیرضا رئیسی بازیگر و همسرش+ ماجرای دخترش و عکس های بزرگسالی جدید

بیشتر بچه‌های دهه شصت و هفتاد با بازی علیرضا رئیسی در کودکی خاطره دارند و در کودکی بازیگر بسیاری از فیلم‌های رویایی ما بود.
علیرضا رئیسی به شکل اتفاقی وارد جادوی سینما و تلویزیون شد و پاتال و آرزوهای بزرگ و همینطور مدرسه پیرمردها برای همیشه او را در ذهن ما ماندگار کرد تا حالا و با تغییرات زیاد با ما از آن تجربه شگفت‌انگیز بگوید.

به همین بهانه امشب در این مطلب بیوگرافی این بازیگر را قرار داده ایم که در ادامه همین مطلب میتوانید بخوانید.

علیرضا رئیسی

بیوگرافی علیرضا رئیسی

علیرضا رئیسی متولد ۷ مرداد ۱۳۶۰ در تهران است. آغاز بازی وی در سینما از سال ۱۳۶۸ با فیلم پاتال و آرزوهای کوچک کاری از مسعود کرامتی بود.
علیرضا رئیسی از ۶ سالگی بازیگری را با نقش آفرینی در پاتال و آرزوهای کوچک آغاز کرد و پس از آن مدتی پرکار بود و در برخی آثار تلویزیونی و سینمایی بازی کرد. مدرسه پیرمردها، اتل متل توتوله، شهر در دست بچه‌ها از جمله این آثار هستند.

علیـرضا رئیسی حدود ۷ سال برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرد و پس از بازگشت در سریال‌های شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، ۳۶۰ درجه و … بازی کرد.

علیرضا رئیسی

همسر علیرضا رئیسی کیست

در برخی از سایت ها نوشته شده است که ایشان متاهل هستن و یک فرزند دختر به نام شانا دارند ولی ایشان در پیج اینستاگرامش این موضوع را تکذیب کردند.

سوابق هنری

از کودکی وارد بازی شد و از معروفترین آثار این بازیگر در کودکی میتوان به سریال دنیای شیرین و در بزرگسالی به سریال عالیجناب اشاره کرد.

او از سال ۱۳۹۵ با سریال خانگی عالیجناب و فیلم خجالت نکش در سال ۹۶ و در سال ۱۳۹۷ با فیلم آپاچی روی پرده سینما رفت و با بازی در سریال خانه امن در نقش داعشی به نام بغاز وارد قاب تلویزیون شد.

بازیگر سریال خانه امن

او درباره بازی در نقش داعشی گفته: پذیرش ایفای نقش یک داعشی سخت نبود بلکه ایفای نقش داعشی با لهجه آلمانی سخت است البته با کمک آقای معظمی و عوامل توانستم نقش را بازی کنم . نقشم منفی بود و برای من که شخصیت مثبتی دارم ، چالش سختی را رقم زد

علیرضا رئیسی

اینستاگرام علیرضا رئیسی :

پیج اینستاگرام علـیرضا رئیسی @alirezaraissi در دسترس می باشد.

علیرضا رئیسی

فیلم و سریال های علیـرضا رئیسی

سینما

آپاچی ۱۳۹۷
خجالت نکش ۱۳۹۶
جان‌سخت ۱۳۷۶
خط آتش ۱۳۷۳
اتل متل توتوله ۱۳۷۰
خطا ۱۳۷۰
شهر در دست بچه‌ها ۱۳۷۰
مدرسه پیرمردها ۱۳۷۰
پاتال و آرزوهای کوچک ۱۳۶۸

 

علیرضا رئیسی

تلویزیون

سریال خانه امن
مرخصی شب عید
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
قطار ابدی
دنیای شیرین

علیرضا رئیسی

 

نظرات