اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی سجده عشق + داستان کامل و تصاویر

0

فیلم سینمایی سجده عشق محصول سال ۱۳۸۸ به نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی دکتر محمد سعید منتظرالمهدی در ژانر مناسبتی برای ایام عزاداری مذهبی ساخته شده است. این قرار است امشب روی آنتن رسانه ملی در کانال آذری شبکه سحر برود در ادامه به معرفی کامل فیلم سجده عشق و بازیگران و عوامل و تصاویر و پشت صحنه و زمان پخش آن می پردازیم.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی سجده عشق + داستان کامل و تصاویر

معرفی و بازیگران فیلم سینمایی سجده عشق

فیلم سینمایی سجده عشق به نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی محصول ۱۳۸۸ می باشد که بارها از رسانه ملی پخش شده است و حالا به مناسبت ایام شهادت امام صادق علیه السلام در خرداد ماه ۱۴۰۰ از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.
امین عباس اف زبانگردانی و دوبله به زبان آذری این فیلم را انجام داده است.

در فیلم سجده عشق بازیگرانی چون، رامبد شکرابی در نقش کلیدی و اصلی (مراد) ، سیاوش طهمورث ، سعید علیجانی ، سعیده عرب ، زنده یاد داوود اسدی ، زنده یاد کاظم افرند نیا، مریم سلطانی ، بهزاد رحیم خانی و… به ایفای نقش پرداخته اند .

بازیگران فیلم سینمایی سجده عشق

موضوع و خلاصه داستان فیلم سینمایی سجده عشق

این فیلم روایت مردی به نام «مراد» است که بعد از سه سال از زندان آزاد می شود. مراسم عزاداری و سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) برپاست. او سراغ خانواده و اقوام خود می رود، اما از طرف آنها طرد شده و مورد بی مهری قرار می گیرد. در لحظه آخر بزرگ خاندان (عمویش) یک موقعیت در اختیارش می گذارد که مراد با خودروی او کار کرده و در این ۱۰ روز خود را نشان دهد. مراد پس از به امانت گرفتن خودرو و شروع کار، با ماجرایی روبرو می شود که در انتها ….

خلاصه داستان فیلم سینمایی سجده عشق

عوامل تولید:

سال تولید: ۱۳۸۸
عوامل تولید: کارگردان: حسین تبریزی

تهیه کننده دکتر محمد سعید منتظرالمهدی

و …

ساعت پخش فیلم سجده عشق

«سجده عشق» جمعه ۱۴ خرداد ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در مدت زمان ۹۰ دقیقه بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظرات