خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال خانه آقاجان

0

سریال “خانه آقاجان″، سریال ایرانی به کارگردانی علی حسن زاده و تهیه کنندگی حاتم معصومی است. این سریال در ژانر خانوادگی-اجتماعی در سال ۹۹ ساختش آغاز شد و در حال تولید است. در ادامه مطلب به معرفی سریال “خانه آقاجان” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال خانه آقاجان

 

خلاصه داستان

سریال “خانه آقاجان” روایتگر خانواده‌ای است که پدرشان از دیرباز در حوزه صنایع‌دستی فعال است و دختران وی که همگی ازدواج کرده‌اند، در کنار همسران‌ شان تحت سرپرستی پدر، در صدد توسعه صنعت دستی ملیله‌ سازی، افزایش مقدار و کیفیت تولید، صادرات و اشتغال‌ زایی هستند.

داستان سریال خانه آقاجان

پسر این خانواده که در مسیر تحقق آرزوهای دور و درازش، جلای وطن کرده و در خارج از کشور به سر می‌برد، تحت تاثیر جامعه مادی‌ گرای غرب است و به همه چیز از بعد مادیات می‌نگرد، رابطه خوبی با دامادها ندارد و به تصمیم جدید خانواده مشکوک است و این اختلافات و تفاوت‌ها، ماجراهای تلخ و شیرینی را رقم زده و مجموعه‌ای تماشایی را مهمان خانه مخاطبان خواهد کرد…

علی حسن زاده کارگردان

لازم به ذکر است علی حسن زاده، کارگردان این سریال پیش از این سریال های “ققنوس”، “درمانگاه” و “خانه وکیل” در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی بازیگران سریال خانه آقاجان

اسامی بازیگران سریال خانه آقاجان

اسامی کامل بازیگران این سریال هنوز منتشر نشده است. این سریال قرار است در ۳۰ قسمت، ۳۵ دقیقه ای تولید و پخش شود.

 

نظرات