اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پدر پسری با نقش ها+‌ داستان و عکس واقعی بازیگران

2

سریال پدر پسری, محصول سال ۱۳۹۹, با بازی مرحوم عزت الله مهرآوران، مهران رجبی، محمدجواد جعفرپور، مریم سرمدی، مونا اسکندری و افشین سنگ چاپ و تعدادی بازیگر جوان تئاتر، از دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ از شبکه آی فیلم هر شب ساعت ۱۹ پخش میشود.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پدر پسری با نقش ها+‌ داستان و عکس واقعی بازیگران

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پدر پسری با نقش ها+‌ عکس های بازیگران و داستان

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال پدر پسری با نقش و داستان تمامی فصل ها و ایپزودهای سریال پدر پسری و عکس واقعی بازیگران سریال پدر پسری محصول سال ۹۹ به به کارگردانی محمدرضا حاجی‌ غلامی با بازی زنده یاد عزت الله مهرآوران (اکبر نقش اول مرد), مریم سرمدی (طاهره نقش اول زن), مهران رجبی (مسعود مجلل), افشین سنگ چاپ (اکبر عطاری) و مونا اسکندری (نامزد حامد), مهدیس توکلی و کتایون بختیاری در نقش شیرین و تعدادی بازیگر معروف و سرشناس ایرانی و داستان و عکس واقعی بازیگران سریال پدر پسری را در ادامه از مجله حرف تازه دانلود کنید که اقتباسی از کتاب “آخرین نشان مردی” به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک پخش می‌شود.

موضوع و داستان سریال پدر پسری

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پدر پسری

این سریال اقتباسی از کتاب “آخرین نشان مردی” به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک پخش می‌شود. “پدر پسری” در قالب طنز موقعیت ساخته شده و هر قسمت آن داستانی مجزا دارد که در همان قسمت تمام می شود. نویسندگی آن بر عهده احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است.

خلاصه داستان

 

اسامی بازیگران سریال پدر پسری

مهران رجبی

 

دیگر عوامل

تهیه‌کننده: رضا جودی، کارگردان: محمدرضا حاجی‌غلامی، تصویربردار: رامین راستجو، تدوین: مهدی جودی٬ تولید: آریا اردستانی، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، برنامه‌ریز: افشین سنگ‌چاپ، طراح صحنه: مرتضی پورحیدری، صدابردار: بابک نیازی، موسیقی: حمیدرضا صدری، گریم: احسان روناسی، دستیار کارگردان: حسن یاسائی، منشی صحنه: مریم روزبهانی، روابط عمومی: بهنام توفیقی، عکاس: سمیرا بختیاری.

زمان پخش

زمان پخش سریال پدر پسری

سریال طنز “پدر پسری” ساخته محمدرضا حاجی‌ غلامی و تهیه‌کنندگی رضا جودی از شبکه آی فیلم هر روز ساعت ۱۹ تماشا کنید و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد خواهد بود.

اسامی بازیگران سریال پدر پسری با بیوگرافی نقش هایشان

مریم سرمدی نقش مادر خانواده و زنده یاد عزت الله مهراوران نقش پدر خانواده را بازی می کند و محمد جواد جعفرپور نقش دانشجویی به نام حامد را بازی می‌کند که فقط یک ماه برای ارائه پایان‌نامه خود فرصت دارد. وی پیش از این در مجموعه‌های «جلال الدین» و فصل اول «محکومین» ایفای نقش کرده است.

محمدجواد جعفرپور بازیگر نقش حامد در پدر پسری

عکس های واقعی بازیگران سریال پدر پسری

محمدجواد جعفرپور متولد محمدجواد جعفر پور (زاده: ۱۶ مهر ۱۳۷۷ در تهران مصادف با روز جهانی کودک) بازیگر نوجوان ایرانی است. وی با بازی در فیلم به همین سادگی (فیلم) ساخته رضا میرکریمی به سینما راه پیدا کرد. او در فیلمهایی چون شکارچی شنبه، با افرادی چون پرویز شیخ‌طادی و علی نصیریان و در نارنجی‌پوش با افرادی چون داریوش مهرجویی، حامد بهداد، لیلا حاتمی و میترا حجار همکاری داشته‌است.

مریم سرمدی بازیگر نقش طاهره مجلل

مریم سرمدی متولد ۱۳۴۹ در تهران است. او عضو پیوسته ی انجمن بازیگران خانه ئتاتر می باشد. وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشکده سینما تئاتر وابسته به دانشگاه هنر است. او در سریال های ارمغان تاریکی، شهر قشنگ، فراق، حلقه سبز، دختران حوا، خنده بازار و …. بازی کرده است.

افشین سنگ چاپ بازیگر نقش اکبر عطاری در پدر پسری

بیوگرافی بازیگران سریال پدر پسری

افشین سنگ‌ چاپ متولد تیر ۱۳۴۷ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر می باشد و به عنوان کارگردانی، بازیگردانی، بازیگری، مدیریت تولید و تدریس فعالیت داشته است.

او در سال ۱۳۷۵ با بهار حقیقی ازدواج کرده است و یک فرزند به نام حورا دارد.

عزت الله مهرآوران بازیگر نقش اکبر در سریال پدر پسری

اسامی بازیگران سریال پدر پسری

عزت الله مهرآوران متولد ۱۳۲۸ در مسجد سلیمان، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی دارای نشان درجه ۱ هنری از سوی وزارت علوم و وزارت ارشاد اسلامی، دریافت صلاحیت هنری از اداره تئاتر در سال ۱۳۵۴ با ارزش کارشناس تئاتر در خوزستان است.

او سال ها پیش ازدواج کرده و یک پسر دارد و دو مجموعه طنز «ناخونک» و «فوق لیسانسه ها» را روی آنتن داشت

مونا اسکندریداستان کامل سریال پدر پسری

منا اسکندری متولد ۲۰ مهرماه ۱۳۷۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد و رشته تحصیلی او گرافیک کامپیوتر بوده است. او از سن ۴ سالگی با بازی در تیزر تبلیغاتی کار خودش را شروع کرده و بعد از آن در چند کار عروسکی فعالیت داشته است.

کتایون بختیاری بازیگر نقش شیرین مجلل

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پدر پسری با نقش ها+‌ داستان و عکس واقعی بازیگران

کتایون بختیاری از بازیگران تئاتر است که در سریال پدر پسری در نقش شیرین همسر اکبر عطاری ایفای نقش کرده و زن دایی حامد است

 

2 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پدر پسری با نقش ها+‌ داستان و عکس واقعی بازیگران

  1. امیر گفت:

    سلام.فیلم باحالی ممنون

  2. ناشناس گفت:

    اشغال ترین و منفی ترین فیلم

نظرات