دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۶ ششم قسمت ۶ شهباز از تلوبیون پخش انلاین

0

دانلود کامل قسمت ششم ۶ سریال شهباز قسمت ۶ با پخش انلاین از تلوبیون و شبکه یک سیما همراه با لینک دانلود و تماشا و پخش آنلاین سریال شهباز قسمت ۶ که حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه ۱ و تلوبیون منتشر پخش شد را در ادامه مشاهده کنید:

سریال شهباز قسمت ششم 6

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۶ ششم قسمت ۶ شهباز از تلوبیون پخش انلاین

لینک پخش آنلاین سریال شهباز قسمت ۶ به کارگردانی حمید رضا لوافی از شبکه یک سیما در ساعت ۲۲:۱۵ و ساعت ۲۳ از شبکه پنج پخش میشود، فیلم کامل را در لینک زیر ببینید:

شما میتوانید تماشای آنلاین و رایگان سریال شهباز قسمت ۶ به کارگردانی حمید رضا لوافی را در تلوبیون و اپارات و شبکه یک ببینید:


سریال تلویزیونی شهباز در ۳۰ قسمت هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. آرش مجیدی، رضا داوودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر و پاوان افسر در این مجموعه نقش آفرینی می کنند.

این سریال بتازگی از شبکه یک سیما و شبکه پنج تلویزیون پخش می‌شود که درباره حملات سایبری هکر تولید شده است.

کارگردانی سریال شهباز در ژانر پلیسی، جنایی و معمایی، محصول سال ۱۴۰۱ صدا و سیما برعهده حمید رضا لوافی است. نویسندگی آن را «مینا خدیوی» برعهده دارد و تهیه کنندگان آن «امیرحسین آشتیانی‌ پور» و «مهدی علینقی» هستند.

آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست و غزال نظر از جمله بازیگران جدیدترین سریال شبکه یک سیما هستند.

این روزها هر شبکه تلویزیونی را که نگاه می کنی با سریال امنیتی و پلیسی مواجه میشوی که درباره جاسوسی در کشورمان است. سال ها قبل سریال های تلویزیونی در ژانر خانوادگی و اجتماعی تولید میشد و مخاطبان زیادی داشت مانند همسران و خانه سبز، خانه به دوش، چهاردیواری و .. که هنوز هم اگر از شبکه های مختلف پخش شود، پر بیننده و پر مخاطب هستند. اما حالا بیشتر مجموعه های تلویزیونی پلیسی و امنیتی شده است.

این مجموعه یکی از مجموعه‌ های تلویزیونی پر لوکیشن است که عوامل آن علاوه بر حضور در تهران به شهرهای قزوین، رودبار و کیش نیز مسافرت می‌ کنند و تیم تولید اکنون در شرکتی فنی مهندسی در سعادت‌ آباد تهران مشغول ضبط سکانس‌ هایی از سریال هستند.

نظرات