اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ با نقش + خلاصه داستان و نقد

1

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ با نقش + خلاصه داستان و نقد

بازیگران سریال تمام رخ

در این نوشتار به بررسی اسامی بازیگران سریال تمام رخ با نقش و بیوگرافی تمام بازیگران سریال تمام رخ (ایرانی و خارجی) و عکس و موضوع و خلاصه داستان و زمان پخش از شبکه آی فیلم و ۳ خواهیم پرداخت!

سریال تمام رخ

سریال تمام رخ جدیدترین مجموعه امنیتی جاسوسی شبکه سه به کارگردانی محمود معظمی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی ساخته شده است که از ۳ دی ماه ۱۴۰۱ هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه ۳ تلویویون جمهوری اسلام ایران پخش خواهد شد

«تمام رخ» از سریال های جدید محمود معظمی در مقام کارگردان و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری با بازی رحیم نوروزی، ویدا جوان، مهدی سلوکی و متین ستوده، آرش آصفی و… می باشد.

این سریال فصل دوم مجموعه پربیننده‌ی سرجوخه و سارق روح دانست که به سفارش مرکز سیما فیلم ساخته شده و به موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی می‌پردازد.

ابوالفضل صفری تهیه‌کننده این سریال ۳۰ قسمتی است. در مجموعه تمام رخ بازیگران مطرحی که تاکنون در سریال‌های پربیننده تلویزیونی بازی داشته‌اند، به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. علیرام نورایی، رحیم نوروزی، آرش آصفی، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا و مهدی سلوکی برخی از بازیگران مشهور تمام رخ هستند.

اسامی بازیگران سریال تمام رخ نقش ها

در سریال تلویزیونی تمام رخ بازیگرانی همچون آرش آصفی، رحیم نوروزی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا (فریبا)،مهدی سلوکی ،بهزاد خداویسی (پیمان)، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر و سوتلانا سوپیلنیاک (بازیگر بی حجاب) بازی میکنند.

موضوع و خلاصه داستان سریال تمام رخ

سریال تمام رخ فصل دوم از سریال سرجوخه می باشد که قرار است در آن به موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی اشاره شود. همچنین در این سریال به معضلاتی که گاهی اوقات افرادِ‌ فریب خورده را تا آلوده شدن در سایت‌های شرط‌بندی می‌کشاند نیز اشاره می شود. زندگی شخصیت‌های این سریال خصوصاً شخصیت‌های محوری داستان، عادی و طبیعی پیش می‌رود تا اینکه برای بدست آوردن پولِ بیشتر راه خطا را به مسیر درست ترجیح می‌دهند؛ تا مرزِ وطن‌فروشی و خیانت پیش می‌روند اما باز کانونِ‌ گرم خانواده است که جلوی این به آخرِ خط رسیدن را می‌گیرد.

 

خلاصه داستان سریال تمام رخ

بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ

رحیم نوروزی

زادهٔ ۱۳۴۶ در رشت، بازیگر سینما و تلویزیون است. او با ایفای نقش در مجموعه پس از باران به شهرت رسید و سپس در فیلم‌ها و تئاترها و سریالها و تله فیلم‌های بسیاری بازی کرد از جمله تب ، عشق و عالیجناب، خانه‌ای در تاریکی، کلانتر، یادآوری و کرگدن که بسیار هم خوش درخشید.

بازیگران سریال تمام رخ

ویدا جوان

زادهٔ ۳۱ مرداد ۱۳۶۵بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر است. وی با بازی در سریال زمانه به تلویزیون معرفی شد. از دیگر سریال‌ها و فیلم های او می‌توان به ماه و پلنگ، مجموعه پژمان و زمانه و شمعدونی ،آسمان من و سارق روح و و زیر هم کف فیلم ملبورن روزهای آبی وآبادان یازده ۶۰ اشاره کرد.

عوامل سریال تمام رخ

دیگر عوامل

کارگردان : محمود معظمی و تهیه‌کننده : ابوالفضل صفری.

همراه ما باشید

1 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ با نقش + خلاصه داستان و نقد

  1. ارام پناهی گفت:
    10
    1

    اسم واقعی استف چیههههه
    استفن کیهههههه

نظرات