بیوگرافی «ماه گل» در سریال کلبه ای در مه با بازی شیوا ابراهیمی + زندگی شخصی

0

“شیوا ابراهیمی”, بازیگر نقش ماه گل در سریال کلبه ای در مه بازیگر با سابقه و سرشناس تئاتر و سینما ، تلویزیون است, او بیشتر در تئاتر فعالیت دارد, به تازگی در سریال کلبه ای در مه در نقش (ماه گل) به کارگردانی حسن لفافیان بازی کرده است. در ادامه به معرفی یکی از بازیگران سریال کلبه ای در مه یعنی (شیوا ابراهیمی) می پردازیم تا شما با بیوگرافی شخصی و هنری و فیلم شناسی و پیج اینستاگرام و خانواده و عکس های شخصی این بازیگر و وضعیت ازدواج و همسر آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی «ماه گل» در سریال کلبه ای در مه با بازی شیوا ابراهیمی + زندگی شخصی

شیوا ابراهیمی بازیگر نقش ماه گل در سریال کلبه ای در مه کیست

مجله حرف تازه؛ سریال کلبه ای در مه به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی از ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ از شبکه ۳ در حال پخش است و بازیگر نقش ماه گل توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است که در ادامه با این بازیگر یعنی شیوا ابراهیمی آشنا شوید.

شیوا ابراهیمی متولد ۲۹ بهمن ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر است، در سال ۱۳۷۳ پس از ورود به دانشکده تئاتر فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد و اولین کار حرفه‌ای خود را در جلوی دوربین را با سریال کهنه سوار در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی شروع کرد.

شیوا ابراهیمی ازدواج کرده و صاحب یک دختر بنام نفس خدایاری است.

او ب تازگی سریال خانه امن در نقش “مهسا” و خانواده ماهان و زمین گرم و سریال مینو و بیگانه ای با من است و … را روی آنتن داشت .

شیوا ابراهیمی بازیگر نقش ماه گل در سریال کلبه ای در مه کیست

بیوگرافی بازیگر نقش ماه گل در سریال کلبه ای در مه

شیوا ابراهیمی در کنار بازیگرانی چون فرخ نعمتی، سام قریبیان، خشایار راد، حمید ابراهیمی، محبوبه اسدی و سیدمهرداد ضیایی، سودابه بیضایی، حسام محمودی، مریم بوبانی، سیاوش چراغی پور، سیده رویا حسینی، شهروز آقایی پور، مهرنوش مقیمی، مهدی مخبری و رضا جوشنی و … ایفای نقش کرده است

در خلاصه داستان سریال کلبه‌ای در مه آمده است: نقطه ای تیره در دل دریایی از روشنایی. هنوز برای نگرانی زود است؛ اما دلمان را به هیچ مسیر بی انتهایی خوش نکنیم که نتیجه اش تباهی‌ست …

بیوگرافی بازیگر نقش ماه گل در سریال کلبه ای در مه کیست

سریال «کلبه ای در مه» است که به تازگی پخش آن از شبکه سه سیما آغاز شده است و هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از این شبکه روی آنتن می رود.

ماجراهای این سریال در اوایل دوران انقلاب اسلامی می گذرد و در خلاصه داستان آن آمده است: «نقطه‌ای تیره در دل دریایی از روشنایی هنوز برای نگرانی زود است اما دل‌مان را به هیچ مسیر بی‌انتهایی خوش نکنیم که نتیجه‌اش تباهی است …»

جدیدترین فیلم ها و سریال های شیوا ابراهیمی

گنجشکک اشی‌مشی (۱۳۹۳)
فیلم تلویزیونی سه ماهی (۱۳۹۲)
تله فیلم فرجام (۱۳۸۹)
جایی برای بودن (۱۳۹۰)
گلهای خیابانی (۱۳۸۹)
پیش خواهد آمد (۱۳۸۹)
زیر هشت (۱۳۸۹)
خواب لیلا (۱۳۸۶)
شام آخر (۱۳۸۰)
مسافر(۱۳۷۸)

سریال

دیگری (مرجان اشرفی ۱۳۹۶)
پرده نشین (بهروز شعیبی ۱۳۹۳)
داوران (احمد امینی ۱۳۹۲)
مدینه (سیروس مقدم ۱۳۹۲)
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (۱۳۹۱)
فرات (مازیار میری ۱۳۸۹)
آخرین غزل (نادر برهانی مرند- بیژن صمصامی ۱۳۸۷)
کهنه‌سوار (۱۳۷۶)

نظرات