بازیگر نقش سلیمه در سریال نجلا ۲ کیست بیوگرافی و عکس

0

بازیگر نقش سلیمه در سریال نجلا ۲ کیست بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر نقش سلیمه در سریال نجلا ۲ و عکس و زندگینامه او و همسرش را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش سلیمه در سریال نجلا ۲ کیست بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش سلیمه در سریال نجلا ۲ کیست بیوگرافی و عکس

آن ماری سلامه یکی از بازیگران لبنانی بوده که در فصل دوم سریال نجلا به جمع بازیگران اضافه شده و به دلیل عرب بودن و مسلط به زبان عربی برای ایفای نقش در سریال نجلا ۲ در کاراکتر سلیمه انتخاب شد. او در سال ۱۹۹۰ در روستای فاریا کشور لبنان به دنیا امده است.

آن ماری تاکنون در چند فیلم و سریال در ایران بازی کرده و به چهره شناخته شده در سینما و تلویزیون ایران تبدیل گشته است ی او سابقه بازی در سریال حوالی پاییز و یک فیلم سینمایی را در ایران دارد و توانسته در بین بازیگران ایرانی جایی برای خود باز کند.

بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر نقش سلیمه در سریال نجلا ۲ کیست بیوگرافی و عکس

او فارغ التحصیل رشته هنرهای نمایشی در مقطع کارشناسی ارشد دراماتیک است و فعالیت خود را از موسسه بازیگری در لبنان فراگرفته و علاوه بر زبان مادری خود که عربی است، به زبان فارسی نیز تسلط کامل دارد

آن ماری سلامه اهل روستای فاریا، در کشور لبنان است ، در مدرسه ای در لبنان تحصیل کرده و دوره هاي‌ بازیگری را در موسسه هنرهای زیبا گذرانده است

فصل دوم سریال نجلا ۲ از عید نوروز ۱۴۰۱ از شبکه سه در حال پخش است و داستان ملودرام عاشقانه دارد و از بازیگران و عواملی حرفه‌اي بهره گرفته اسـت.

ان ماری سلامه بازیگر نقش سلیمه در سریال نجلا ۲ کیست بیوگرافی و عکس

داستان این سریال از قبل از جنگ تحمیلی شروع می شود وفیلمبرداری این مجموعه دراین یکسال در ایران و بيرون از کشور اسـت کـه بخش‌هاي خارج از ایران شامل نجف، عراق و کربلا می شود.

بیوگرافی بازیگر نقش سلیمه در سریال نجلا ۲ کیست بیوگرافی و عکس

در فصل اول سریال نجلا داستان با پیدا کردن پسر نجلا به پایان می رسد و فصل دوم آن ادامه بازگشت نجلا به ایران و آغاز جنگ تحمیلی است.

آن ماری سلامه در یک مصاحبه اعتراف کرد که چند سال پیش توسط یک سرایدار در اپارتمانش مورد حمله و اذيت جنسی قرار گرفته است.

 

نظرات