بیوگرافی و عکس های پیروز قربانی بازیکن فوتبال

0

بیوگرافی پیروز قربانی فوتبالیست و همسر و پسرش رایان با عکس های جدید و شخصی و زندگینامه و پیج اینستاگرام و حواشی و صحبت های جنجالی وی را در این بخش میخوانید

بیوگرافی پیروز قربانی بازیکن فوتبال و همسر و پسرش + زندگینامه و جنجالها

بیوگرافی پیروز قربانی فوتبالیست

پیروز قربانی فوتبالیست ، زادهٔ ۱۲ اسفند ۱۳۵۷ در محله جوادیه تهران ،فوتبالیست و مربی ایرانی در پست مدافع است که در تیم‌های باشگاهی و ملی ایران بازی کرده‌است.

او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت ورزش و دارای قد ۱٫۸۶ متر می باشد.

خانواده و زندگی شخصی

پدرش از پیشکسوتان کشتی کشور بود، اما پیروز به فوتبال علاقه مند شد و فوتبال خود را از زمین های خاکی جوادیه و راه آهن شروع کرد.

زندگینامه پیروز قربانی بازیکن سابق استقلال

همسر پیروز قربانی کیست

قربانی در سال ۸۷ با هم دانشگاهی خود ازدواج کرد و حالا صاحب یک پسر به نام رایان است که اصلا علاقه ای به ورود پسرش به دنیای فوتبال ندارد.
زدواج با هم دانشکده‌ای

بازیکن سابق استقلال

قربانی از پیشکسوتان و بازیکنان سابق تیم استقلال است و با وحید طالبلو، آرش برهانی، علیرضا اکبرپور و محمود فکری از بازیکنانی هستند که نُه فصل متوالی برای استقلال تهران بازی کرده‌اند و از این حیث رکورددار هستند.

وی با زدن گل دقیقه ۹۴ در دربی یکی از خاطره انگیزترین گل‌های تاریخ استقلال را به ثمر رساند. او در اوج شهرت از استقلال جدا شد ،پیروز بعد از جدایی از استقلال در تیم هایی مثل مس کرمان، راه آهن تهران، سایپای البرز و صبای قم بازی کرد.

سوابق و افتخارات پیروز قربانی

سوابق ورزشی و فوتبالی

او سابقه عضویت در تیم‌های استقلال، مس کرمان، سایپا، صبای قم و راه‌آهن را دارد. همچنین سابقه حضور در تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده است

خداحافظی از فوتبال

این پیشکسوت استقلال در سال ۹۴ با پیراهن صبای قم با بازی فوتبال خداحافظی کرد و در خرداد سال ۹۸ به عنوان دستیار جدید سرمربی استقلال معرفی شد.

اینستاگرام پیروز قربانی

دوران مربیگری

بعد از خداحافظی از فوتبال به عنوان مربی فوتبال کار میکند که از جمله راه‌آهن (دستیار)، سردار بوکان می باشد.

او هم‌اکنون بعنوان دستیار در باشگاه فوتبال سایپا فعالیت می‌کند.

نحوه آشنایی با علی دایی

مدرسه من میدان منیریه بود و علی دایی هم آن جا مغازه داشت. یک روز در راه مدرسه علی دایی را در خیابان دیدم و آن قدر ذوق کرده بودم که حد و حساب نداشت. دومین باری که علی دایی را از نزدیک دیدم سال ۸۲ در داربی بود که باید روی او یارگیری مستقیم می کردم.

علی دایی و قربانی

 

حواشی و جنجال های پیروز قربانی فوتبالیست سابق

فوتبالیست های مورد علاقه

مهدی هاشمی نسب یکی از این افراد است که من خیلی دوستش دارم و خیلی خیلی به من کمک کرد. همچنین علی منصوریان که همیشه مثل یک برادر بزرگ تر در کنار من بود و چه در زندگی ورزشی و چه در زندگی غیرورزشی همیشه به من کمک کرده و من مثل برادر بزرگ ترم به او تکیه دارم. و البته محمد خرمگاه که بیشترین کمک را به من کرد.

هدف اصلی و بزرگم مربیگری است

البته هدف اصلی و خیلی بزرگ من این است که وارد عرصه مربیگری شوم اما با این بدنی که از خودم می بینم و با این وضعیتی که در فوتبال می بینم و شاهدم که چه بازیکنانی هنوز دارند بازی می کنند، به خودم می گویم که برگردم و بازی کنم.

محل زندگی در نیاوران

پیروز قربانی ساکن نیاوران تهران است و اتومبیل شخصی‌اش هم لکسوز است و ولخرج و عجوله و از کشمش بدش می‌آید

اینستاگرام پیروز قربانی

ایشان پیج شخصی در اینستاگرام ندارد و علاقه‌ای به حضور در فضای مجازی ندارد و ترجیح می‌دهد وقتش را با مطالعه یا کارهای مفید و با برنامه سپری کند.

حواشی و جنجالهای پیروز قربانی

قربانی سرمربی سایپا در لیگ نوزدهم بعد از شکست سایپا مقابل گل گهر سیرجان گفت: این برد را به همه کسانی که در این راه خطیر نقش داشتند تبریک می گویم. امیدوارم این فوتبال پاک سال های سال ادامه پیدا کند ولی خواهشا دم از فوتبال پاک نزنید! و ….

از هیچ کس هم نمی ترسم. نه کمیته اخلاق می روم نه انضباطی و محرومم کنید اما دم از فوتبال پاک نزنید. امروز که مسوولان فدراسیون ما طرفدار تیم های متمول هستند خودمان را گول نزنیم. وقتی یک آدم حرفش را می زند فحش ندهید. تا روزی که باشم سعی می کنم این فوتبال پاک شود

عکس های ورزشی و شخصی پیروز قربانی

افتخارات باشگاهی

قهرمانی در جام آزادگان ۸۰-۱۳۷۹ به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در جام حذفی ۸۱-۱۳۸۰ به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۵-۸۴ به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در جام حذفی ۸۷-۱۳۸۶ به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸-۸۷ به همراه تیم استقلال تهران

نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۱-۱۳۸۰ به همراه تیم استقلال تهران

نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۳-۱۳۸۲ به همراه تیم استقلال تهران

نظرات