آرزو مریدی معلم اهوازی که با انفجار باطری موبایلش درگذشت کیست؟

0

بیوگرافی “آرزو مریدی معلم اهوازی” ۳۲ ساله و درگذشت با انفجار باطری موبایلش و هشدارها و نحوه انفجار موبایل با ضدعفونی کننده و الکل را در مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی آرزو مریدی معلم اهوازی که با انفجار باطری موبایلش درگذشت

بیوگرافی آرزو مریدی معلم اهوازی

آرزو مریدی معلم ابتدایی و ۳۲ ساله بود که بیش از چهار‌سال است در دبستان تدریس میکرد که در ۱۹ خردادماه پس از آتش گرفتن موبایلش از ناحیه صورت و گردن مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت و نهایت در سحرگاه ۲۹ خرداد ۹۹ جانش را از دست داد.

به گزارش حرف تازه از رکنا، معلمی که چند روز پیش به دلیل انفجار موبایل دچار سوختگی شده بود، جانش را از دست داد. این آموزگار اهوازی نوزدهم خردادماه پس از آتش گرفتن موبایلش از ناحیه صورت و گردن مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

جزئیات درگذشت معلم اهوازی که با انفجار باطری موبایل

درگذشت معلم اهوازی با انفجار باطری موبایل

این دختر ۳۲ ساله هنگام حادثه شیشه محتوی الکل ضدعفونی هم در دست داشته و همین موضوع شدت سوختگی را بیشتر کرده است. ‎‌پانزده ‎روز پیش خانواده مریدی با فریاد‌های دلخراش آرزو از خواب پریدند. چند دقیقه‌ای به هفت صبح مانده بوده که آن‌ها دخترشان را با سر و صورتی آتش گرفته دیدند. صحنه هولناکی که هنوز مادر آرزو وقتی به یاد آن می‌افتد از حال می‌رود.

پزشکان بلافاصله او را به بخش مراقبت‌های ویژه بردند: «همان موقع به ما گفتند که احتمال دارد ریه‌های خواهرم آسیب دیده باشد.
به همین دلیل به او دستگاه تنفسی وصل کردند و او را در کیسه اکسیژن قرار دادند.آن طور که کامبیز می‌گوید، آرزو تلفنش را روزی چندبار با الکل ضدعفونی می‌کرد، همین هم باعث تجمع الکل در گوشی شده بود. ظرف الکلی هم در دستش بوده که همین الکل شعله‌های آتش را به ریه‌های او رسانده.
پس از چند روز در بیمارستان حالش بهتر می‌شود و پزشکان دستگاه تنفس را هم از او جدا می‌کنند.

بیوگرافی آرزو مریدی معلم اهوازی که با انفجار باطری موبایلش درگذشت + اینستاگرام

جزئیات حادثه انفجار از زبان آرزو مریدی

او گفت قبل از انفجار و آتش‌سوزی تلفن را به شارژر وصل می‌کند و بعد هم با موبایلش تماس می‌گیرد که همان موقع آتش‌سوزی اتفاق می‌افتد.» بعد از چند روز حال آرزو تغییر کرد. نفس کشیدن برایش سخت شد، او را دوباره به بخش مراقبت‌های ویژه بردند. انگار ریه‌هایش تازه به حرارت واکنش نشان داده بود.

نظرات