گالری از انواع دکور منزل خاکستری رنگ ۲۰۲۲ شیک و مدرن

0

دکور منزل خاکستری رنگ “، نقره ای، سربی، دودی و لجنی! این ها تنها گوشه ای از طیف های متنوع خاکستری هستند که از آن ها در دکوراسیون منزلتان می توانید استفاده کنید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های دکور منزل خاکستری رنگ ۱۴۰۰ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید. مطمئنا فضایی که سرتاسر آن به رنگ طوسی باشد، محیط دلگیری ایجاد می کند و به شما حس افسردگی انتقال می دهد.

دکور منزل خاکستری رنگ ۲۰۲۲ جدید

این نکته را هم به یاد داشته باشید که در دکوراسیون طوسی خانه، لزومی ندارد دیوارها خاکستری باشد و شما می توانید تنها مبل ها، پرده ها و یا فرش را به این رنگ خریداری کنید. قهوه ای طیف رنگیِ گرمی است که در کنار رنگ سرد طوسی، دکوراسیون منزلتان را بسیار زیبا می کند و انرژی آن را متعادل می کند. برای مثال رنگ های گرم و پرانرژی مثل زرد و صورتی که با طیف سرد خاکستری تضاد دارند، برای این نوع دکوراسیون بسیار مناسب است که از آن ها می توانید مثل نشیمن زیر استفاده کنید.

مدل ترکیب رنگ خاکستری برای دیوار

برای مثال طراح داخلی نشیمن زیر از ترکیب رنگی آبی و خاکستری در نشیمن زیر استفاده کرده است. همان طور که می دانید، خاکستری طیف تیره ای است که از سطح خود نور کمی بازتاب می دهد. پس پیشنهاد می کنم با سطوح براق و بازتاب دهنده، تضاد یا کنتراست زیبایی در فضای طوسی خانتان ایجاد کنید.

نظرات