نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی کیست و اهل کجاست سوابق +‌عکس و بیوگرافی

0

نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی کیست و اهل کجاست سوابق +‌عکس و بیوگرافی

نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی می باشد او متولد ۱۳۶۸ بوده و در حال حاضر در زمینه مدلینگ و بلاگر اینستاگرامی در ایران و ترکیه و قبرس فعالیت دارد. نگار فرهمند سال هاست در زمینه مدلینگ مارکتینگ و بلاگری فعالیت دارد و به واسطه خبر نامزدی با پژمان جمشیدی از فوتبالیست های مشهور کشورمان به شهرت رسید ادامه بیوگرافی نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی با عکس و ناگفته های سوابق زندگی وی را از مجله حرف تازه می خوانید

چند سالی است که شایعه ازدواج و نامزدی نگار فرهمند و پژمان جمشیدی بر سر زبان ها افتاده و در شبکه های اجتماعی وایرال شده؛ اما تاکنون هیچکدام واکنش رسمی نشان ندادند و این خبر تایید و تکدیب نشده است.

نگار فرهمند یکی از بلاگر های فعال و مشهور اینستاگرام می باشد که توانسته به با منتشر کردن زندگی روز مره خود شهرت زیادی به دست آورد.

نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی کیست و اهل کجاست سوابق +‌عکس و بیوگرافی

 

بیوگرافی نگار فرهمند کیست

نگار فرهمند در سال ۱۳۶۸ در تهران متولد شد و در حال حاضر در ایران و ترکیه و قبرس به عنوان مدل لوازم آرایشی و پوشاک مشغول است.

سوابق

او یکی از بلاگر های اینستاگرامی است و به شغل مدلینگ مشغول است و منبع درامدش نیز از تبلیغات و مدلینگ تامین میشود. درباره زندگینامه و سوابق ایشان اطلاهات کمی در دسترس است. اما با انتشار روزمرگی های خود در اینستاگرام به نظر می رسد که در زمینه بلاگری و مدلینگ فعالیت دارد.

بیوگرافی نگار فرهمند کیست و اهل کجاست همسر و سوابق +‌عکس و بیوگرافی

پیج اینستاگرام

صفحه اینستاگرام نگار فرهمند با نشانی negaarfarahmand فعال است. صفحه شخصی او بعد از شایعات ازدواجش با پژمان جمشیدی اوج گرفت و فالورهایش به سرعت بالا رفت. این خانم در حال حاضر دارای نیم میلیون فالور است
نگار در متنی زیبا در صفحه شخصی اش نوشت:

دخترم گندم؛
ما ميگيم يه روز خوب مياد
ولى تو باور نكن
يه روز خوب چرا بايد بياد
وقتى تو مدام انتخابهاى تكرارى ميكنى
يه روز خوب وقتى مياد
كه همين الان كه تو سختى هستى
بفهمى چرا اينجايى
و يا جات رو يا زاويه نگاهت رو تغيير بدى،
و روز خوبت از همين الان شروع ميشه🤍

نامزدی و ازدواج

خبر ازدواج پژمان جمشیدی توسط سام درخشانی در برنامه خندوانه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ رسانه ای شد. اما نام نگار فرهمند به عنوان نامزد پژمان جمشیدی توسط امین فردین برده شد و بر سر زبان ها افتاد. خبری که تاکنون هیچکدام به آن واکنش ندادند.

پژمان جمشیدی فوتبالیست و بازیگر متولد سال ۱۳۵۶ است

عکس و بیوگرافی نگار فرهمند

پژمان جمشیدی و نگار فرهمند در مراسم تشییع آتیلا پسیانی؟

در فیلمی که در روز مراسم خاکسپاری اتیلا پسیانی منتشر شده؛ گفته میشود که پژمان جمشیدی به همراه نگار خانم حضور داشته. اگر این خبر صحت داشته باشد؛ این اولین حضور آنها در یک مراسم رسمی می باشد که با هم دیده شدند از روز گذشته فیلمی از حضور پژمان جمشیدی در کنار همسرش نگار فرهمند بلاگر اینستاگرام در مراسم ختم آتیلا پسیانی در فضای مجازی دست به دست می شود.

پژمان جمشیدی متولد ۲۱ شهریور ۱۳۵۶ بازیکن اسبق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد. وی سال ۲۰۱۱ زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ(ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۱۱۲ کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد .

بیوگرافی و سوابق نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی +‌عکس و اینستاگرام

نظرات