علت فوت همسر بیوک میرزایی چه بود؟ + عکس و جزئیات

0

علت فوت همسر بیوک میرزایی چه بود؟ + عکس و جزئیات

“علت فوت همسر بیوک میرزایی″ کیست ماجرا و جزئیات فوت و درگذشت همسر بیوک میرزایی کیست را در این صفحه از زبان خودش درباره لحظه فوت همسرش در ماه رمضان صحبت کرده را میخوانید.

علت فوت همسر بیوک میرزایی چه بود؟ + عکس و جزئیات

علت فوت همسر بیوک میرزایی

مجله حرف تازه؛ بیوک میرزایی گوینده رادیو و دوبلور و بازیگر ایرانی در ۹ مرداد ۱۳۳۴ در تهران به دنیا آمده و فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد است

که در سال ۱۳۴۹ در سن ۱۵ سالگی، به یادگیری رشته بازیگری در هنرکده هنرپیشگی آناهیتا پرداخت و از سال ۱۳۶۲ و با حضور در نمایش تلویزیونی آینه خیال به کارگردانی داود میرباقری، بطور جدی بازیگری را شروع کرد.

خاطره تلخ از لحظه فوت همسرش

این بازیگر در جوانی و سال ها پیش ازدواج کرده که حاصل این ازدواج یک دختر و یک پسر است. او درباه زندگی عاشقانه با همسرش و عشق و علاقه بینشان تاکنون در چند رسانه صحبت کرده و جدیدترین مصاحبه او در ماه رمضان ۱۴۰۰ است که بار دیگر درباه فوت و لحظه مرگ همسرش حرف زده و این صحبت ها مانند گذشته با اشک و گریه همراه بوده است.

بیوگرافی میرزایی گه چند سال همسر جوانش را بر اثر سرطان از دست داده در این باره گفته: من در این ماه مبارک عزیزترین فرد زندگی‌ام را از دست داده‌ام.

یادم نمی‌رود که سر سفره افطار همسرم که از بیماری رنج می‌برد در همان لحظه افطار کنار سفره از دنیا رفت. این اتفاق هیچگاه از ذهن من پاک نمی‌شود.
وی در برنامه ای به یاد همسرش روی آنتن گریه کرد و نشان از عشق و علاقه وی به همسر جوانش می باشد

علت فوت همسر بیوک میرزایی کیست + عکس و بیوگرافی

او همچنین درباره سر سفره افطار ماه رمضان گفته: خوردن سحری در کنار خانواده اتفاق بی نظیری است. این روزها به دلیل مشغله برخی بدون سحری روزه می گیرند. اما خوردن سحری صرفاً یک وعده غذایی نبوده و افراد خانواده را در فضایی صمیمانه به هم نزدیک می کند. زیبایی ماه مبارک رمضان در همین سنت ها بوده و به نظر من باید سنت های زیبای اسلام حفظ شوند.

خانواده سهم عمده‌ای در این ماه دارد. نزدیک لحظات اذان مغذب می‌بینیم که مردم با چه سرعتی برای نشستن دور سفره افطار به سمت خانه می‌روند. این ماه برای تمامی خانواده‌های ایرانی بسیار مقدس است و به نظر من خانواده‌ها و فرزندان باید قدر این روزها را بدانند و هرچه بیشتر در کنار خانواده و عزیزانشان جمع شوند.

نظرات