جدیدترین مدل های بافت یقه اسکی زنانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

بافت یقه اسکی زنانه : پوشیدن بافت یقه اسکی در فصل پاییز، گزینه بسیار مناسبی است تا هم استایل زیبایی داشته باشید و هم بدن خود را گرم نگه دارید. به همین جهت ما برای شما مدل های جدید بافت یقه اسکی زنانه همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بافت یقه اسکی زنانه

جدیدترین مدل های بافت یقه اسکی زنانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

انواع بافت یقه اسکی زنانه :

مدل کلاسیک: یقه آن کل گردن را می پوشاند و روی گردن تا می خورد و جمع می شود و حجم ایجاد می کند.
تفلیدی یا یقه ایستاده : مشابه مدل کلاسیک است اما یقه اش تا نمی شود.
راهبی یا یقه شل: نسبت به مدل کلاسیک یقه بلند تر و گشاد تری دارد.

بافت یقه اسکی

راهنمای خرید

این سه نوع بافت می توانند از پارچه ها و جنس های مختلفی تهیه شوند و مدل های متفاوت تری به وجود آورند. یقه اسکی سنتی از جنس بافتنی سبک تهیه می شود که می تواند کشمیر یا جنس های دیگر باشد. اما بعضی مدل های یقه اسکی به ویژه مدل یقه ایستاده از پارچه کشباف نیز تهیه می شود.

انواع یقه اسکی زنانه

بافت یقه اسکی به چه افرادی می آید؟

افرادی که دارای گردن کشیده و بلند هستند مانند افراد قد بلند و لاغر می توانند با خیال راحت آن بپوشند چون یقه اسکی گردن را کوتاهتر نشان می دهد و برای افرادی که دارای گردن های کوتاه هستند مناسب نیست. پوشیدن یقه اسکی با بافت درشت برای افرادی که گردن کوتاه و پهن دارند مناسب نیست، چرا که فاصله بین چانه و بالای یقه این افراد بسیار کوتاه بوده و پوشیدن آن ظاهر نامناسبی برای آنها ایجاد می کند به این افراد توصیه می شود به جای یقه اسکی سراغ بافت های یقه ایستاده از جنس پشمی سبک یا پارچه کشمیری بروند تا بدون اینکه حجم یقه آنها کاهش پیدا کند ظاهر زیبا و جذابی پیدا کنند. اما اگر همچنان اصرار به پوشیدن این نوع بافت دارید پیشنهاد می شود سراغ کوتاه ترین نوع یقه اسکی بروید چرا که یقه این نوع بافت ها نصف اندازه عادی آنها بوده و مناسب هر نوع سایز گردنی است.

راهنمای خرید بافت یقه اسکی زنانه

بافت یقه اسکی را به چه لباس هایی بپوشیم؟

جلیقه یا لباس های بدون آستین مانند پافر،با سوئیشرت،زیر پالتو، کُت و شلوار، ژاکت و یا اورکت،ژاکت یا کتی چرم.

تونیک یقه اسکی زنانه

نکاتی که باید هنگام پوشیدن این نوع لباس رعایت کنید :

زمانی که می خواهید لباس خود را آماده کنید، دو نکته را در ذهن داشته باشید. اندازه یقه و موقعیتی که قصد دارید برای آن آماده شوید. اگر قصد داریم یکی دو ساعت را در یک رستوران با فضای گرم بگذرانید، پوشیدن یقه اسکی گزینه مناسبی نمی باشد.بافت و اندازه یقه از اهمیت زیادی برخوردار است. حتما در نظر داشته باشید که میزان بافت استفاده شده در یقه به حدی باشد که گردن شما را آزار ندهد.بافت هایی با یقه ضخیم برای روزهای سرد سال بسیار مناسب است و می تواند شما را گرم نگه دارد.

بافت یقه اسکی چیست

قیمت بافت یقه اسکی :

این نوع لباس با توجه به جنس،اندازه،کیفیت متفاوت است. سعی کنید جنس با کیفیت و درجه یک را بخرید شاید گران باشد اما زمان ماندگاری بیشتری دارد.

قیمت بافت یقه اسکی

نکات مهم خرید بلوز یقه اسکی

رنگ بافت یقه اسکی

یقه اسکی برای چه کسانی مناسب است

همراه ما باشید

نظرات