وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ + اسامی شهرها

7

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ به دلیل گرد و خاک و آلودگی هوا و طوفان و بازندگی و تگرگ مشخص شد + اسامی شهرها در تعطیلی مدارس و ادارات الودگی دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ سراسر ایران+تعطیلی مدارس فردا الودگی هوا در ادامه در پاسخ به سوال دانش آموزان عزیز که آیا مدارس شهرای خوزستان و اهواز و بوشهر و چهارمحال و بختیاری دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است یا نه جزئیات اخبار جدید درباره وضعیت تعطیلی فعالیت مدارس خوزستان و بوشهر و اهواز و خرمشهر برای فردا را بخوانید

 وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 + اسامی شهرها
وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ + اسامی شهرها

 

🔹 دانش آموزان عزیز توجه کنید: بروزرسانی ۱

مدارس تهران فردا دوشنبه ۱۹ اردیبهشت دایر است

معاون عمرانی استانداری تهران اعلام کرد: طبق گزارش‌های هواشناسی فردا هوای تهران در شرایط نسبتا مناسبی قرار خواهد داشت، به همین دلیل در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تصمیم بر این شد که فردا مدارس دایر باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از دایر بودن کلیه مدارس استان تهران برای فردا (دوشنبه) ۱۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

 

عابد ملکی در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: در این جلسه با توجه به گزارش‌های هواشناسی و سازمان کنترل کیفیت هوای تهران وضعیت هوای استان در ۲۴ ساعت آینده مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: براساس بررسی آخرین نقشه‌های ماهواره‌ای و پیش‌بینی‌های انجام شده از طرف سازمان‌های تخصصی وضعیت هوا در ۲۴ ساعت آینده در شرایط نسبتا مناسبی قرار دارد. از این رو مدارس پیش‌دبستانی‌ها و مهدهای کودک در استان تهران فردا دوشنبه دایر هستند.

وی تاکید کرد: در صورت تغییر شرایط آب و هوایی تصمیمات بعدی در اسرع وقت به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وضعیت آب و هوای شهرها فردا

با توجه به شرایط پایداری هوا و شاخص هوای آوده در حالت هشدار و قرار گرفتن شاخص در شرایط ناسالم احتمال تعطیل شدن مدارس در برخی شهرها می رود و متاسفانه شرایط پایداری هوا ادامه پیدا کرده است.

بر اساس جدیدترین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز، دوشنبه ۱۹ اردیبهشت و سه شنبه ۲۰ اردیبهشت این ناپایداری‌ها در نوار شمالی کشور شامل شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور رخ خواهد داد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران نسبتا ابری پیش‌بینی می‌شود. فردا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ آسمان نسبتا آفتابی خواهد بود و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

کیفیت هوای تهران با شاخص ۱۹۸ در شرایط ناسالم برای همه گروه‌های سنی قرار دارد. به همه افراد توصیه می‌شود از فعالیت و تردد غیرضرور در فضای باز خودداری کنند.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز دوشنبه (۱۹ اردیبهشت ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو‌ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت دوشنبه (۱۹ اردیبهشت ماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

در مناطق جنوب غرب و غرب کشور بارش‌ها تضعیف خواهد شد و گستره بارش در نوار شرقی، نوار شمالی و مناطقی از جنوب و مرکز کشور است.

در بخش‌هایی از استان‌های واقع در غرب، جنوب و شمال غربی پدیده گرد و خاک را خواهیم داشت.

شاهد کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در شمال شرق کشور خواهیم بود.

7 دیدگاه در “وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ + اسامی شهرها

  1. امیر گفت:

    سلام خدمت شما ،اگه تعطیل میکنید همرو تعطیل کنین ، همه آدمن تازه کوچک تر ها مقاوم ترن

  2. Fm گفت:

    تا کی خبر میدن پ؟

  3. EXO.L گفت:

    خدایا فردااااااا امتحانننننننن دارم ترو خداااااا تعطیل کنینن ولی نه بدون شوخی امروز حالم داشت بد میشد چون نفس تنگی دارم

  4. چیکار داری گفت:

    وایییی ایکاش تعطیل کنننننننن فردا امتحان دارمممم هیچچیچچچچچچچچچچچچچیییییییییییییییییییی نخوندم

  5. سارا گفت:

    فردا باید همه استان ها مدارس تعطیل شوند

  6. ..... گفت:

    تععطیلل کننینن چرا فقط دبستانو تعطیل میکنید دبیرستانم تعطیل کنید دیگه وا مگه ادم نیستیم🥲😐

  7. نسا گفت:

    همه مقاطع فردا باید تعطیل شوند #تعطیلی همه مقاطع

نظرات