بازیگران مرد و زن فصل سوم سری جدید شب های مافیا+ معرفی سری جدید شبهای مافیا ۳

0

فصل سوم سری جدید شب های مافیا با تغییرات اساسی و اضافه شدن بازیگران جدید همراه بوده و با بازیگران جدید مرد و زن و اجرای کامبیز دیرباز از فیلیمو پخش خواهد شد در ادامه به معرفی اسامی و بیوگرافی بازیگران مرد و زن و نحوه بازی و تعداد قسمت ها و تصاویر و جزئیات پخش رئالیتی شو سری جدید شب‌های مافیا ۳ در مجله اینترنتی حرف تازه میپردازیم

بازیگران مرد و زن فصل سوم سری جدید شب های مافیا+ معرفی سری جدید شب‌های مافیا 3

بیوگرافی مسابقه و رئالیتی شو شب های مافیا

به گزارش حرف تازه، سری سوم شب‌های مافیا همچون سری‌های گذشته‌اش با تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب کلید خورده و پلتفرم فیلیمو پخش انحصاری این مجموعه را برعهده دارد.

فصل اول و دوم مسابقه شب های مافیا با اجرای محمدرضا علیمردانی به اتمام رسید و حالا فصل سوم از این رئالیتی شو با تغییرات اساسی  و اضافه شدن بازیگران جدید از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد

رئالیتی شو شب‌های مافیا نخستین بار ۲۷ آبان ۹۹ توسط فیلیمو پخش شد. در هر فصل، ۱۲ شرکت‌کننده به اتفاق برگزارکننده این مجموعه را به صورت رئال (واقعی) بدون دخالت عوامل پشت صحنه مدیریت می‌کردند.

سعید ابوطالب در خصوص ایده ساخت شب‌های مافیا گفته است: «پیشنهاد ساخت این مجموعه از سوی شرکت هنر اول که من پیش از این مجموعه «شام ایرانی» را برای آن ساخته بودم و هنوز هم تولید آن ادامه دارد، داده شد و من مدتی در کافه‌های مختلف این بازی را بازی کردم و پس از بررسی‌های لازم، پیشنهاد ساخت را پذیرفتم.»

نحوه بازی شبهای مافیا

به گفته کارگردان «شب‌های مافیا»، سعی کرده اند بازی را ۱۲ نفره طراحی کنند که قدرت شهروند و مافیا تقریباً با یکدیگر برابر باشد. همچنین برخی از عنوان‌ها را نیز تغییر داده تا با شاخصه‌های فرهنگی تطابق بیشتری پیدا کند و البته از عناوین سینمایی مانند «ذهن زیبا»، «شلیک نهایی»، «پدر خوانده»، «مسیر سبز» و… برای نقش‌ها و کارت‌ها استفاده کرده اند.

در توضیح نحوه برگزاری شب‌های مافیا باید گفت که در این بازی بازیکن‌ها به دو دسته اکثریت شهروند و اقلیت مافیا تقسیم می‌شوند. در این میان هیچ بازیکنی به جز صاحب نقش و گرداننده نباید از نقش‌های دیگران مطلع شود، البته گروه مافیا در شب اول یکدیگر را شناسایی می‌کنند.

در نهایت هدف شهروندان در دست گرفتن شهر و پاکسازی آن از مافیاست و پیروزی مافیا در گروی برابری با تعداد شهروندان خواهد بود. بازی مافیا در ۲ بخش شب‌ها و روزهای متوالی صورت می‌گیرد، در طی این شبانه روز اعضای هر گروه باید سعی کنند با اتهام زدن، نفرات گروه رقیب را از جریان بازی خارج کنند.‌

بیوگرافی بازیگران فصل سوم سری جدید شب های مافیا+ معرفی سری جدید شب‌های مافیا 3

معرفی و اسامی بازیگران فصل سوم سری جدید شب های مافیا

در فصل اول سری سوم هنرمندانی، چون مهران غفوریان، امید روحانی، سیروس همتی، رضا رفیع، رضا توکلی، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، احسان کرمی، امیرعلی نبویان، علیرضا طلیسچی و علیرضا نیکبخت واحدی با یکدیگر مافیا بازی کرده اند.

در فصل دوم این سری نیز بازیگرانی چون بهاره افشاری، ترلان پروانه، رزیتا غفاری ، لاله اسکندری، متین ستوده ، شبنم قلی خانی، سارا خوینی ها، نسرین مرادی ، رویا جاوید نیا ، زهرا داود نژاد، نگار عابدی و کیمیا بابائیان حضور دارند.

و، اما در فصل سوم از سری سوم نیز چهره هایی، چون کوروش تهامی، مجید یاسر، علی صبوری، امیر کاظمی، ارشا اقدسی، امیر غفارمنش، عباس جمشیدی فر، شهرام عبدلی، حسین سلیمانی، سیاوش مفیدی، مهدی جهانی و ادموند بزیک مافیا بازی می‌کنند.

تغییرات جدید سری جدید شب های مافیا

از جمله تغیراتی که در سری جدید شبهای مافیا رخ داده تغییر مجری و کرداننده بازی است که کامبیز دیرباز جایگزین محمدرضا علیمردانی میشود. یدیرباز پش از این نیاز بعنوان رقابت کننده بازی مافیا در قسمت‌های پایانی فصل گذشته این رئالیتی شو حضور داشته است

علاوه بر تغییر گرداننده شب‌های مافیا، ممکن است ترانه تیتراژ پایانی این مجموعه هم دستخوش تغییراتی قرار گیرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که در این فصل برای ترانه تیتراژ هم دیگر از ترانه‌های محمدرضا علیمردانی و کاوه آفاق استفاده نمی‌شود و قطعات جدیدی جایگزین می‌شود.

بازیگران مرد و زن فصل سوم سری جدید شب های مافیا+ معرفی سری جدید شب‌های مافیا 3

کامبیز دیرباز در شبهای مافیا

در دو فصل قبلی محمدرضا علیمردانی برگزارکننده شب‌های مافیا بوده ،اما با تغییراتی که درباره گرداننده این رئالیتی شو انجام شده قرار است کامبیز دیرباز این مسئولیت را برعهده داشته باشد.

کامبیز دیرباز متولد ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تنکابن و دارای مدرک کارشناسی بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است که بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با تئاتر سیاوش خوانی آغاز کرد. از سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم سینمایی دختران انتظار وارد دنیای سینما شد. و با بازی در اخراجی‌ها به شهرت فراوانی دست یافت.

او برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم دوئل احمدرضا درویش بوده است. همچنین با بازی در نقش مجید سوزوکی در فیلم اخراجی توانست شهرت قابل توجهی را به دست آورد. از مهمترین آثار او در تلویزیون هم سریال نابرده رنج و میکائیل بوده که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

نظرات