تبلیغ حمید صفت برای یک سایت قمار در موزیک ویدئوی جدیدش !!

0

ماجرای اسپانسری یک سایت قمار برای موزیک ویدئوی حمید صفت

حمید صفت خواننده تبرئه شده در موزیک ویدئوی جدیدی که منتشر کرده برای یک سایت قمار تبلیغ کرده است. جالب است بدانید اسپانسر موزیک ویدئوی جدید حمید صفت یک سایت قمار است!!

تبلغ حمید صفت برای یک سایت قمار در موزیک ویدئوی جدیدش !!

مجله حرف تازه‌: حمید صفت خواننده تبرئه شده در موزیک ویدئوی جدیدی که منتشر کرده برای یک سایت قمار تبلیغ کرده است. جالب است بدانید اسپانسر موزیک ویدئوی جدید حمید صفت یک سایت قمار است!!
کانال تلگرامی بیسیم‌چی مدیا نوشت: حمید صفت با اسپانسری یک سایت قمار، موزیک ویدئو داده و در این موزیک ویدئو مثلا کار فرهنگی می کند و می گوید باید در محیط خانواده و جامعه با کودکان و نوجوانان درست برخورد کنیم! این کانال اصولگرا در ادامه خواهان برخورد با این خواننده شده است.

حمید صفت متولد ۱۸ مرداد ۱۳۷۲ در تهران ، خواننده و آهنگساز است. او ابتدا با موسیقی زیرزمینی غیرمجاز فعالیتش را آغاز کرد و در اوج شهرت یک دعوای خانوادگی و قتل ناخواسته ناپدری او را به حاشیه برد. حمید صفت ب تازگی تبرئه شده و قتا غیر عمد به او خورده است. وی سال گذشته از زندان آزاد شد و حالا مدتی است که فعالیت های هنری را از سر گرفته است. وی علاوه بر خوانندگی در زمینه بازیگری تجربه دارد و در تازه ترین خبرها گفته شده که حمید صفت در سریال طلاق بازی کرده است.

پدر و مادر حمید صفت وقتی او کودک بود از هم جدا شدند. مادر او در حدود سال ۱۳۸۴ با مردی به نام هوشنگ ازدواج کرد و با او در آلمان زندگی می‌کرد.

حمید صفت قرار بود از جمله بازیگران نمایش لامبورگینی به کارگردانی سیامک صفری باشد که در مجموعهٔ شهرزاد تهران روی صحنه رفت. از آن‌جا که رپرها در ایران مجاز به اجرا نیستند، او فقط یک شب روی صحنه رفت و از آن به بعد از همراهی این گروه محروم شد وی همچنان در ایران به سر می‌برد. از ویژگی‌های آثار حمید صفت پرداختن به مسائل روز، در عین تقیّد ملی و دینی است.
در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، حمید صفت بهشومادرش اعتراف کرد. او گفت ناپدری‌اش مردی تندخو بوده و مدام مادرش را کتک می‌زده‌است. وی پس از بازداشت به زندان رجایی‌شهر بند زندانیان اعدامی انتقال یافت. پزشکی قانونی اعلام کرده‌بود که پدرخواندهٔ حمید صفت به دلیل «خون‌ریزی و آسیب مغزی در اثر اصابت جسم سخت به آهیانهٔ راست متوفا» فوت کرده‌است.

وی در تاریخ ۶ خرداد ۱۳۹۷ با وثیقهٔ ۶۰۰ میلیون تومانی آزاد شد. کمیسیون ۷ نفرهٔ پزشکی قانونی در گزارش خود ۵۰ درصد علت مرگ مقتول را بیماری وی اعلام کرده‌است. وی مدتی بعد از آزادی، ترانه‌ای به نام «عجایب شهر» که بهترین آهنگ حمید صفت و بهترین آهنگ سال ۱۳۹۷ را خواند که در مورد دوران حبس و سپس آزادی وی است

نظرات