حامد همایون در سریال حالا بر عکس چه نقشی دارد؟+ نقش حامد همایون در حالا برعکس

0

حامد همایون در سریال حالا بر عکس چه نقشی دارد

«حامد همایون» خواننده پاپ ایرانی به تازگی در سریال حالا برعکس در نقش خودش (نقش خواننده) ایفای نقش کرده که در حال پخش از شبکه نسیم می باشد اما حامد همایون در سریال حالا بر عکس چه نقشی دارد؟ در ادامه نقش حامد همایون در سریال حالا بر عکس نقش خواننده یا قاتل؟ عکس ها و تصاویر وی در سریال حالا بر عکس و تیزر آن به همراه بیوگرافی بخوانید

حامد همایون در سریال حالا بر عکس چه نقشی دارد؟+ نقش حامد همایون در حالا برعکس

نقش حامد همایون در سریال حالا برعکس

مجله اینترنتی حرف تازه – حامد همایون خواننده پاپ ایرانی یکی از بازیگران سریال طنز حالا بر عکس به تهیه‌کنندگی سیدعلی احمدی و کارگردانی محمود کریمی است که قسمت اول و دوم آن از شبکه نسیم پخش شد.

حامد همایون درباره نقشش در سریال حالا برعکس در اینستاگرامش نوشت:
سریال حالا برعکس از شنبه آینده هر شب ساعت ٢١ از شبکه نسیم امیدوارم از دیدنش لذت ببرید این اولین تجربه من در بازی در نقش خودم (حامد همایون) درکنار سایر همکارانم هستش که انشالا کلی لبخند به لباتون بیاره

این سریال در استودیو برنامه تلویزیونی خندوانه، به کارگردانی محمود کریمی تولید شده و نگاه متفاوت به فرایند تولید برنامه تلویزیونی، پشت صحنه برنامه «خندوانه» را بستر روایت خود قرار داده و اتفاقات تولید را از دریچه‌ای متفاوت و با لحنی شیرینی به نمایش می‌گذارد.

نقش حامد همایون در سریال حالا بر عکس

حامد همایون کیست

سید حامد محمودزاده با نام هنری حامد همایون ، خواننده و آهنگساز ایرانی فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی آبیاری زه کشی از دانشگاه سراسری شیراز است که توسط مؤسسه فرهنگی هنری ترانهٔ شرقی معرفی شد. او با ترانه «چتر خیس» به شهرت رسید و نخستین حضورش نیز در تلویزیون در ویژه برنامهٔ شب یلدای سال ۱۳۹۵ بود.

اولین آلبوم رسمی او به اسم «دوباره عشق» ۲۳ دی ۱۳۹۵ منتشر شد که پرفروش‌ترین آلبوم آن سال بوده‌ است.

گفتنی است که سریال حالا بر عکس» هر شب ساعت ۲۱ پخش می شود و تکرار آن ساعت ۲:۰۰، ۹:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد از شبکه نسیم پخش می شود.

نظرات