فینال فصل دوم عصر جدید عید مبعث ۲۱ اسفند ۹۹ پخش میشود + جزئیات کامل

0

فینال فصل دوم عصر جدید عید مبعث ۲۱ اسفند ۹۹ پخش میشود. در ادامه جزئیات پخش روز و ساعت و زمان دقیق پخش فینال و اسامی ۵ فینالیست نهایی و معرفی نفر اول و قهرمان فصل دوم عصر جدید تا پنجم را میخوانید.

فینال فصل دوم عصر جدید عید مبعث 21 اسفند 99 پخش میشود + جزئیات کامل

زمان و ساعت فینال فصل دوم عصر جدید عید مبعث ۹۹

با اعلام روابط عمومی مسابقه عصر جدید، فینال این برنامه عید مبعث که در تاریخ ۲۱ اسفند ۹۹ می باشد روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت و بعد از آن، این مردم هستند که با رای به اجرای شرکت کننده محبوب خود از میان پنج فینالیست، قهرمان فصل دوم عصرجدید را مشخص می‌کنند.

اینستاگرام عصر جدید نوشت: امشب (۲۵ بهمن ۹۹) با پخش آخرین برنامه اعلام نتایج از مرحله نیمه نهایی عصر جدید، تکلیف دو فینالیست دیگر که به نام علی فریادی و بهاره سرگل زایی هستند از این برنامه مشخص خواهد شد و این ۵ فینالیست آماده‌اند تا در رقابتی بزرگ، قهرمان ایران شوند.

فعلا گروه ستاره هشتم ، گروه جوانمردان ایران زمین و گروه فرشتگان نینجا تا اینجا ۳ فینالیست فصل دوم عصر جدید به رقابت نهایی مسابقه تلویزیونی عصر جدید ۲ رسیده‌ اند.

زمان و ساعت فینال فصل دوم عصر جدید عید مبعث 99

با اعلام روابط عمومی عصرجدید، فینال این برنامه عید مبعث روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت و بعد از آن، این مردم هستند که با رای به اجرای محبوب خود از میان پنج فینالیست، قهرمان فصل دوم عصرجدید را مشخص می‌کنند.

پخش عصرجدید تا پایان سال ، با ویژه برنامه های مختلفی از جمله مستند فینالیست ها ‌و باشگاه مهارت ، شنبه ها و یکشنبه ها ادامه دارد.

اعلام و معرفی قهرمان عصر جدید ۲

قهرمان و نفر اول نیز در شب سال تحویل مشخص می‌شود. نتایج فینال و قهرمان هم، یک روز مانده به سال تحویل و در یک ویژه‌ برنامه بزرگ، به بینندگان میلیونی این رقابت تلویزیونی معرفی خواهد شد. تکلیف مقام‌ های دوم تا پنجم هم در همین برنامه مشخص می‌شود

نظرات